2020-09-12, 14:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suntfornuft25
Är väl inte rätt JO. Finns en annan jag tror det är. Hennes FB finns bild på henne och brukaren.
Ja, och vad i inlägget motsäger det?
Sluta gärna vimsa om detta nu.
Citera
2020-09-12, 15:00
Medlem
Celerons avatar
Inte för att det kanske spelar någon roll egentligen, men kan ingen ladda upp en bild på den misstänkte GM enskilt någonstans, då alla sociala medier typ facebook, instagram som hon har verkar släckas ner med blixtens hastighet.
Citera
2020-09-12, 15:06
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Inte för att det kanske spelar någon roll egentligen, men kan ingen ladda upp en bild på den misstänkte GM enskilt någonstans, då alla sociala medier typ facebook, instagram som hon har verkar släckas ner med blixtens hastighet.
Ja gör gärna det!
Vad är nerstängt?
Citera
2020-09-12, 15:12
Medlem
Citat:
Hon finns på facebook. Prova M*ffy78. *=u

Och lite dumt att slänga upp en bild på henne här. Hon är varken åtalad eller dömd än.
Citera
2020-09-12, 15:13
Medlem
Citat:

Detta äe ju jättelätt att hitta - och rätt! Tog bort bilden nu för tillsvidare - hoppas du såg det!
Senast redigerad av cactaceae 2020-09-12 kl. 15:20. Anledning: Tillägg
Citera
2020-09-12, 15:19
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Kan detta vara så svårt att hitta? Finns det en pyttechans att ta fel!
Ser väldigt ung ut på bilden men ja, det är rätt person.
Senast redigerad av Bambambi 2020-09-12 kl. 16:17. Anledning: Ändring
Citera
2020-09-12, 16:00
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Detta äe ju jättelätt att hitta - och rätt! Tog bort bilden nu för tillsvidare - hoppas du såg det!
Tack nu har jag sett en bild. Snygg frisyr. Någon länkade till ditt inlägg innan du raderade länken i ditt eget inlägg. Du har rätt. En bild var nog lätt att hitta. Även jag sökte på de sökorden som du gjorde, men det var väl med fel sökmotor. Använder mest DuckDuckGo, då de varken spårar, sparar eller kartlägger dina sökresultat vilket google gör till fullo. Men "Ankan" är väl inte lika välutvecklad än.

Vidare kan jag förstå argumentet med att inte hänga ut en person som inte de facto är dömd för det brott vilket hon misstänks för. Men å andra sidan kan jag tycka att denna kvinna är lite halvt om halvt att anse som en offentlig person i och med hennes uppdrag i kommunfullmäktige. Dessutom har hon förekommit på stora valaffischer. Så "skadan" blir förmodligen trots allt inte så stor.
Senast redigerad av Celeron 2020-09-12 kl. 16:02.
Citera
2020-09-12, 16:05
Medlem
Citat:
Tack nu har jag sett en bild. Snygg frisyr. Någon länkade till ditt inlägg innan du raderade länken i ditt eget inlägg. Du har rätt. En bild var nog lätt att hitta. Även jag sökte på de sökorden som du gjorde, men det var väl med fel sökmotor. Använder mest DuckDuckGo, då de varken spårar, sparar eller kartlägger dina sökresultat vilket google gör till fullo. Men "Ankan" är väl inte lika välutvecklad än.

Vidare kan jag förstå argumentet med att inte hänga ut en person som inte de facto är dömd för det brott vilket hon misstänks för. Men å andra sidan kan jag tycka att denna kvinna är lite halvt om halvt att anse som en offentlig person i och med hennes uppdrag i kommunfullmäktige. Dessutom har hon förekommit på stora valaffischer. Så "skadan" blir förmodligen trots allt inte så stor.
Så du tycker det är helt ok att hänga ut hennes bild i Flashback som mördare, för att du anser att hon "halvt om halvt" är en offentlig person. Jag undrar lite hur du tänker där. Hon är fortfarande varken åtalad eller dömd.
Citera
2020-09-12, 16:13
Medlem
Citat:

Ja, tycker det "fattiga" brottsregistret hon har samlat på sig bör vara synlig om man håller på med politik, absolut viktig. Visar ju människans attityd och personlighet - som olämplig att styra och ställa för andra.
Iofs sägs att hon sagt upp sina politiska uppdrag, men tror hon gjort det pga att hon flyttat från kommunen och inte lämnat sitt politiska egagemanget helt annars, dock vet inte bara vad jag tror.
Citera
2020-09-12, 16:17
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Så du tycker det är helt ok att hänga ut hennes bild i Flashback som mördare, för att du anser att hon "halvt om halvt" är en offentlig person. Jag undrar lite hur du tänker där. Hon är fortfarande varken åtalad eller dömd.
Hycklare. Då är det väl lika fel att länka till hennes facebook-sida där man ganska säkert också hittar BILDER på henne.

För övrigt så ja, jag kan se det som en förmildrande omständighet för "uthängning" att hon "halvt om halvt" är en offentlig person, då det gör att vetskapen om henne och därmed hennes utseende redan är utbredd i vida kretsar. Detta "kändisskap" blir ju inte mindre av att hon, vid sidan om sina politiska uppdrag, poserat på stora valaffischer. Lägg därtill att allt detta också gör henne mycket mer, som det heter, "sökbar", på nätet än en mer anonym, "vanlig" person.
Citera
2020-09-12, 16:22
Medlem
Bambambis avatar
Citat:

Ändrade mitt inlägg nu så länken är borttagen MEN de flesta vet nog hur man söker och vet man namnet plus annat som står här är det inte svårt att hitta henne på både fb och insta..
Senast redigerad av Bambambi 2020-09-12 kl. 16:23. Anledning: Fel stavning
Citera
2020-09-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Du hackar på fel kyckling, jag är den skyldige! Tycker i det här fallet var det ok som jag gjorde, @Bambambi hjälper tiĺl så gott hen hinner.
Men du har naturligtvis helt rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in