2022-04-02, 15:32
Medlem
Elekensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Ja det har jag ? Har du gjort det ? Så ser du en som heter yousuf...

Jag läste den igår och den handlar om mordet som Jennie Olsson blev dömd för. Likaså vad denna tråden handlar om.

zip-filen heter t om Jennie...
Citera
2022-04-02, 15:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Ja det har jag ? Har du gjort det ? Så ser du en som heter yousuf...
Mmmm, men resten av filerna handlar om detta mord
Citera
2022-04-24, 22:04
Medlem
pittbrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SliceBySlice
Allt annat än livstid är en skandal!

Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ja, men ett riktig livstid dom, aldrig bli utsläppt!

Håller med men tyvärr har vi inte life without parole i Sverige. Förr eller senare kommer alla ut, så allt annat än dödsstraff borde vara skandal.

Här är dessutom en till bild på den här äckliga möderskan. Fyfan vad ful hon är. Borde ha begått självmord för länge sedan samt vara förbjudet för hennes i sin tur fula föräldrar att avla barn:

https://www.google.com/amp/s/petters...-mord/%3famp=1
Citera
2022-05-26, 11:09
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Jennie Olsson, 43, är dömd till livstids fängelse för mordet på sin kollega.

Nu avslår kammarrätten hennes överklagan om att få ta del av bilder på sitt offer.

”Ett utlämnande av de nu begärda uppgifterna kränker den frid som bör tillkomma den avlidne och kan med fog uppfattas som sårande för en närstående efterlevande till denna”, skriver rätten.

https://www.expressen.se/nyheter/mor...der-pa-offret/
Vilken sjuk människa, hon verkar inte ha fattat än att det är över. Högsta domstolen kommer aldrig att ge henne någon prövning.
Citera
2022-05-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Vilken sjuk människa, hon verkar inte ha fattat än att det är över. Högsta domstolen kommer aldrig att ge henne någon prövning.
Prövning av vadå?
Domen för mordet har ju redan vunnit laga kraft..

Eller tänker du att Jennie skall överklaga beslutet fr KR att bilderna på den mördade Erik inte skall lämnas ut?
Då är det väl till HFD hon bör vända sig?

Är de här bilderna på sitt blodiga mordoffer nånting hon i själva verket önskar hetsa upp sig med där hon sitter på Hinseberg?
Har Jennie "nekro-tendenser"?

Edit: Kanske sitter Lydia Barth i en cell intill Jennies och njuter av stillbilder på sitt mordoffer, fyrabarnspappan Emil som hon, med ett hagelgevär, sköt ihjäl i dennes hem i Bålsta i juni förra året? Nån som vet?
Senast redigerad av Carinah78 2022-05-26 kl. 12:08.
Citera
2022-05-26, 16:05
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Prövning av vadå?
Domen för mordet har ju redan vunnit laga kraft..

Eller tänker du att Jennie skall överklaga beslutet fr KR att bilderna på den mördade Erik inte skall lämnas ut?
Då är det väl till HFD hon bör vända sig?
Ja det var högsta förvaltningsdomstolen jag tänkte på. Högsta domstolen kan hon ju glömma då hon aldrig fick prövning.

Måste ha börjat komma igång några sjuka tankar hos henne när hon inte kan släppa brottsoffret utan ska se på bilderna. Kan hon hamna på rättspsykiatriska för att hon får någon psykos av sitt livstidsstraff? Det verkar ju inte vara friskt beteende som hon uppvisar.
Citera
2022-05-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Ja det var högsta förvaltningsdomstolen jag tänkte på. Högsta domstolen kan hon ju glömma då hon aldrig fick prövning.

Måste ha börjat komma igång några sjuka tankar hos henne när hon inte kan släppa brottsoffret utan ska se på bilderna. Kan hon hamna på rättspsykiatriska för att hon får någon psykos av sitt livstidsstraff? Det verkar ju inte vara friskt beteende som hon uppvisar.
Inte för att Jennies brutala mord signalerar nån högre grad av intellektualitet, snarare tvärtom, men vi skall kanske inte räkna ut henne helt?

Att börja uppvisa ett "behov" av att få tillgång till bilder på den mördade Erik, skulle kunna vara ett sätt att försöka framställa sig som psykotisk.
Och kanske ha en dröm om att få en bättre tillvaro inom rättspsykiatrin än att vara på Hinseberg. Klok är i alla fall inte Jennie.

Eller så är det kanske min spekulation om att bli sexuellt upphetsad av bilderna som gör att hon försöker komma i besittning av dem som ligger till grund för att försöka få ut dem?
Att de skulle ha ett "bevisvärde" för Jennie, det är bara trams!
Citera
2022-05-28, 09:22
Medlem
-GGs avatar
Podden Fallen jag aldrig glömmer med Hasse Aro, tar nu upp detta hemska mord i sitt senaste avsnitt.
Citera
2022-05-29, 11:55
Medlem
Avlanss avatar
Har någon fup/dom? tack på förhand
Citera
2022-05-29, 12:00
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Har någon fup/dom? tack på förhand
https://anonfiles.com/DaU7Z8U8p5/Jennie_zip
Citera
2022-05-29, 14:21
Medlem
-GGs avatar
En sak som inte framkommer tydligt i återgivning av mordet och Jennie, är att hon var väldigt svartsjuk i relationer och hade till och med brutit sig in hos ett ex.

Jag har bara hört en podd berätta det och mer ingående hur hon var/är som person.

Så det var nog inte ett så stort hopp till mord på en kollega när hon blev påkommen.
Hon kände säkert att vem var han att stoppa henne och hota henne med polisen.
Citera
2022-05-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
https://anonfiles.com/DaU7Z8U8p5/Jennie_zip
Jag funderar på om hon föddes som kille. Ser ut så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in