2020-09-04, 20:16
Medlem
Bör ju egentligen vara väldigt enkelt att kolla om han har fått pengarna genom försäljning eller inte. Är ju bara att be honom redovisa kontoutdrag med matchande(eller högre) summor i uttag.
Citera
2020-09-04, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Tillslaget var hemma hos Fredrik Reinfeldt, va?

svar ja hans lägenhet var packad med tomma kokainpasar (med spar av kokain) och ett mindre antal pasar med kokain samt kontanter som bland annat Filippa gett till sonen för att hen skulle kunna köpa knark

hade detta varit obamas lägenhet antar jag att obama riskerat ett langt fängelsestraff pga drogerna som fanns i hens lägenhet. Men iom att det är sverige sa glassar den fd statsministern runt
Citera
2020-09-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Vari består hycklet?

Släkting brukar normalt användas i fall som kusin, svärmor, kanske syssling. Son eller dotter benämner man i regel som just son eller dotter alternativt barn. I det här fallet är det enkelt att med lite slutledningsförmåga se att de använder släkting istället för att skapa distans mellan Fredrik och ärendet.
Citera
2020-09-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ades
Om man värnar en minsta gnutta om sin integritet så har man lite kontanter på sidan om sitt bankkort.. Och "bara" 5000 kr kommer man inte långt med i dagens samhälle..

Jo tjena. Hur mycket koks har du på dina tallrikar hemma då? Eller kör du kontant för att inte få soc-bidraget .. indraget?

Det finns en del foliehattar av din kaliber, visst, men det betyder inte att det är något vanligt förekommande. Pundare, langare osv rör sig gärna med kontanter. Erik Reinfeldt är en pundare, troligen även langare .. tungt medicinerad i övrigt med.

Kör upp dina kontanter i röven jävla loser .. det har inget med tråden att göra, integritet? Ha!
Citera
2020-09-04, 20:35
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ades
Sen när är 5000 kr i kontanter mycket?! Jag är låginkomsttagare och jag har betydligt mer än så liggandes hemma i min bostad.. Hade det hittats hos tiggaren nere på lokala coop kan man väl kalla det mycket.. Men hos en "topp-politiker" är det väl växelpengar..

Googla rekvisit uppfyllda.
5000:- med redlinepåsar, knarkotika och toksmetad av kola då är 5000:- av intresse för polisen.
Citera
2020-09-04, 20:40
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
8.2 g kokain varav 3 gram va kokain efter koll. Måste köpt skiten från någon förort till Stockholm. Vem köper sånt skit? Vem säljer sånt skit? 😂 brukar ju vara runt 75% rent iaf. Han borde byta kran omgående 😂

HAHA...Nej du får inte tag i något 75%:igt kokain i Sverige. Redan när kokainet nått hamnen i Colombia så är det utspätt till under 75%. Stolle.
Citera
2020-09-04, 20:47
Medlem
KuKluxKlans avatar
1/32-negern är Sveriges genom tiderna vidrigaste politiker. Att detta drabbar honom är bara för underbart. 1/64-negern knarkar och åker dit.
Nu blir det en kall öl för att fira.
Citera
2020-09-04, 20:53
Medlem
Drozds avatar
Förbannat roligt det här att landsförrädaren Fegis Kleinfeldt drabbas!
Är det verkligen ingen PK-media som outat Fredde? Jag ser inget....
Citera
2020-09-04, 20:57
Bannlyst
Kommer Fredrik Reinfeldt kunna resa till Usa nu?? Han skriver ju en bok om valet i usa som finansieras av hans uppdragsgivare? Men usa har väl extremt restriktiva lagar vad gäller inresande om man varit inblandad i bla knarkangelägenheter? Minns ju själkv när man satt pa flyget och skulle svara pa om man var inblandad i andra världskriget bla och andra roliga fragor!!
Citera
2020-09-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Vilken död person skriver han om?

En jämnårig bekant som avled i en bilolycka i Båstad. Inlägget skrevs i en privat grupp där ca. 25 medlemmar i gruppen var vän med den avlidne och det var de som reagerade.

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes...kkommentarerna
Citera
2020-09-04, 21:13
Medlem
Soterns avatar
Jag vet att det aldrig kommer göras, men jag önskar att någon gräver i Reinfeldt-familjen. Framför allt borde man titta på incidenten med vakten som gjorde ”självmord”.
Med tanke på senaste uppgiften om sonen som inte bara knarkare utan troligen också langare tycker jag att misstankarna förstärks om att allt inte är utrett kring vad som hände.

Citatet gör ju inte misstankarna mindre: "Det finns några få killar jag gärna skulle döda själv, ärligt skiter jag i om han är död"
Senast redigerad av Sotern 2020-09-04 kl. 21:15.
Citera
2020-09-04, 21:18
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Förbannat roligt det här att landsförrädaren Fegis Kleinfeldt drabbas!
Är det verkligen ingen PK-media som outat Fredde? Jag ser inget....
Nix. Tystnaden från regimmedia är kompakt.

Det ska dock bli intressant att se hur länge de lyckas hålla locket på.

Under tiden kan ju moderatorerna ändra rubrik på tråden och klargöra att det handlar om familjen Reinfeldts hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in