2020-09-03, 14:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Kokain är nu en rikemansdrog och det finns bara ett rikemansparti - moderaterna.

Vänstern skulle väl ha gräs, och SD tjack.

Du har inte riktigt hängt med i utvecklingen senaste halvseklet. Hur många sossar har inte gjort sig ekonomiskt oberoende i generationer framöver, på skattebetalarnas bekostnad tillsammans med mutor från främmande makt/intressen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Med tanke på lönerna som de drar in så kan vilket parti som helst ha medlemmar som drar i sig kola.

Thomas Bodström, det före detta Sosse-äcklet vägrade ju att låta sig drogtestas, det skulle inte förvåna mig om det är han det handlar om.

Det är min första och min enda seriösa gissng.

Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
Är väl Reinfeldts son som är i farten igen. Var väl en artikel för något år sedan där han blev misshandlad på en fest som urartade. Grabben kan detta...

Nu är väl landsförrädarens son Gustaf Reinfeldt näppeligen att betrakta som f.d. toppolitiker eller ens toppolitiker.
Citera
2020-09-03, 14:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2020-09-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Du har inte riktigt hängt med i utvecklingen senaste halvseklet. Hur många sossar har inte gjort sig ekonomiskt oberoende i generationer framöver, på skattebetalarnas bekostnad tillsammans med mutor från främmande makt/intressen.

Det är min första och min enda seriösa gissng.

Nu är väl landsförrädarens son Gustaf Reinfeldt näppeligen att betrakta som f.d. toppolitiker eller ens toppolitiker.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluedanger
Hört via många vänner att Erik R har sålt kokain,
Inte direkt nåt som har behandlats som någon hemlighet.
Old news..//
Säljer både Erik och Gustav Reinfeldt kokain?
Citera
2020-09-03, 14:25
Medlem
b00b00s avatar
Säkert Anders Borg. Hans polska fru drar nog i sig en del kola.
Citera
2020-09-03, 14:26
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Aftonbladet gör allt för att missleda.

Oj - tänker man.

Sen läser man artikeln och inser att knarket som hittades var på släktingen som då befann sig utomhus.

Jösses. Tack för info. Ytterligare en ickenyhet som dom blåser upp I jakten på klick. Stackars politiker vem det nu må vara.
Senast redigerad av Noxyl 2020-09-03 kl. 14:32.
Citera
2020-09-03, 14:32
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Säkert Anders Borg. Hans polska fru drar nog i sig en del kola.

Det tror jag också!
Citera
2020-09-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jösses. Tack för info. Ytterligare en ickenyhet som dom blåser upp I jakten på klick. Stackars politiker vem det nu må vara.

Eh, va? Läskunniga?

En husrannsakan inleddes i ex-politikerns lägenhet. Där hittades ytterligare en stor mängd tomma påsar på flera olika ställen, med spår av tidigare innehåll.
Citera
2020-09-03, 14:35
Medlem
Den skuggade bilden på Aftonbladet visar ju en ung man så det borde vara någons son.

Sorry expressen var det
Citera
2020-09-03, 14:37
Medlem
Det stod väl också att polisen gjorde en husrannsakan och hittade ett kontokort med pulver på och några tomma påsar.
Att anta att de finns ex antal kola vänner på båda sidorna är väl inte långsökt. Clinton rökte ju Maja fast aldrig halsbloss och Buch gillade cola. Det känns samtidigt lite fel om en åker fast och de andra kan peka finger när säkerligen många av dem själva har testat.
Lite gran som Sven Nylander åkte fast, tyckte lite synd om honom. Lär inte vara den enda idrottsmannen som smaskade. Oavsett läger så lär den andra sidan trumfa.
Citera
2020-09-03, 14:38
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Kent E*keroth och hans bror känns ju ganska given. Fast hans bror har ju också varit ganska aktiv inom SD så de kanske stått politiker om honom då också. Men jag tror ändå att det är dem.

Om det är någon från SD hade man givetvis nämnt det. Nu lär det vara S, MP eller V.
Citera
2020-09-03, 14:42
Medlem
Kan ju vara Anders Borg, han gick ju "penisbärsärk" på en familjefest i Stockholms skärgård, han drog ut sin Moderat snabel och svingade på en familjefest, man gör knappast så efter några glas rose vin utan han hade nog dragit i sig kokain eller liknande.
Citera
2020-09-03, 14:43
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurstud123
Eh, va? Läskunniga?

En husrannsakan inleddes i ex-politikerns lägenhet. Där hittades ytterligare en stor mängd tomma påsar på flera olika ställen, med spår av tidigare innehåll.

Har du någonsin haft en inneboende släkting under en period? Klart man inte springer runt å rotar i deras grejer. Att blanda in topp-politikern från medias sida är endast klickjakt och fan inte okej...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in