2020-09-05, 18:05
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Jag har inte läst artikeln i Friatider, men det stämmer nog att han hade 2,9 gram på sig.

SVT skriver om den totala mängden kokain som mannen blev dömd för.

Släkting till före detta toppolitiker döms för narkotikabrott – hade 8,2 gram kokain och 10 000 kronor

Löjligt straff om man bara får böter för den där mängden.

1991 fick jag 1 månads fängelse för innehav av 0,2g kokain ...

De sa att de ville markera just för att kokain "är så beroendeframkallande".
Citera
2020-09-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Bedrägeri och fel namn?

Max Kotro är dömd sedan tidigare för att ha misshandlat Erik Reinfeldt. De knarkar och langar. Där Max är där hittar man Erik. Men denna fup är godis för oss som känner till Erik och Max.
Citera
2020-09-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Egen erfarenhet gubben Och även borttagen på dagen det raderades ur b.r.

Källa, inte uppenbara lögner som stinker anekdot, tack.
Citera
2020-09-05, 18:09
Medlem
Man pratar ju ofta om att överklassens barn är storbrukare. Förstås ofta för att vända debatten ifrån de kriminella utlänningar som langar, men här stämmer åtminstone medias påståenden.

Förhoppningen är väl att Reinis och övriga nyliberaler får sig en tankeställare kring vad vårt samhälle kommit till. När den vitt spridda dekadensen och nihilismen når deras egna hem och hus. Men förmodligen inte.
Citera
2020-09-05, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Källa, inte uppenbara lögner som stinker anekdot, tack.

Om jag skulle ge dig en cachad version skulle det även sprida min anonymitet så skippar det tack gubben.

Har nummer och adress till vd:n för lexbase om du behöver dock.
Citera
2020-09-05, 18:11
Medlem
Är Ri*o R-t en släkting till FR?
Citera
2020-09-05, 18:20
Medlem
Citat:
Om jag skulle ge dig en cachad version skulle det även sprida min anonymitet så skippar det tack gubben.

Har nummer och adress till vd:n för lexbase om du behöver dock.

Nej, jag efterfrågade källa på ditt påstående, framförallt för att det finns mycket som motsäger dina pundarhistorier. Du däremot har fått en källhänvisning men är för fattig för att nyttja den.
Citera
2020-09-05, 18:20
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Absolut, vi är alla människor och gör massor av fel.

Haha, ja det finns många som tar sig fram på föräldrarnas meriter. Jag följer inte dem dock. Ett irriterande fenomen då de blir en "kändisadel" som ärver sin plats.

Än värre är det när de är kända pga att vara hjärndöda.
Citera
2020-09-05, 18:25
Medlem
Citat:
Nej, cash finns gubben min - har dock ingen lust att bidra till skojhemsidor.

Då håller du käft om att källhänvisning saknas fortsättningsvis med. Bra, vi är överens .. gå nu och gräv ner snoken i annat.
Citera
2020-09-05, 18:26
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Nä, men det är väldigt enkelt att ut information ifrån åklagarkammaren, rättare sagt Stockholms tingsrätt.

Testa maila stockholms.tingsratt@dom.se så får du ut facit, om nu friatider ljuger i vanlig ordning eller om det finns en FUP att beställa ut.

Det är du som ifrågasätter detta så det kan väl du göra.
Citera
2020-09-05, 18:32
Medlem
Citat:
Varför skulle jag göra det? Hänvisa till brottsnummer nu tack.

Du vill ha ett brottsnummer och skall kontakta åklagarkammaren? Förstår du ens hur korkad du låter?

Inte oväntat för en obildad laddtorsk. Gå ut naken i trappen istället.
Citera
2020-09-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Man pratar ju ofta om att överklassens barn är storbrukare. Förstås ofta för att vända debatten ifrån de kriminella utlänningar som langar, men här stämmer åtminstone medias påståenden.

Förhoppningen är väl att Reinis och övriga nyliberaler får sig en tankeställare kring vad vårt samhälle kommit till. När den vitt spridda dekadensen och nihilismen når deras egna hem och hus. Men förmodligen inte.
Alla ni därute i övriga Sverige skall veta,att bland dagens ungdom så knarkas det nog mer inom tullarna än ute i förorterna.Så,ja visst är det sådana som Reinfeldt JR som göder gangsterna....(Öppna gärna era hjärtan.Men hellre plånboken)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in