Citat:
Ursprungligen postat av
BeardzBearded
Hej! Hängde en del på badoo för drygt 7 år sedan. Ledde till en hel del chattande och även en träff. Fick massa underliga förslag dock:
En gång att jag började chatta med en riktigt snygg blondin som ville att jag skulle komma hem till henne och ligga med henne. Däremot så skulle hennes sambo vara hemma under tiden och titta in lite då och då. Jag är inte direkt för cuckold och tänder inte på det. Tackade nej.
En annan singelmamma med ensamvårdnad hade inte tid att gå ut och träffas. Jag skulle komma hem till henne tydligen men hon ville inte säga vad vi skulle göra.
Är det samma sak nu på badoo eller har det förändrats? Är det fortfarande ett snyggt ansikte som gäller för att lyckas eller är det stora biceps?
Fortfarande mycket ”skumma” människor där?
Fortfarande tjejer som döljer övervikten på sina foton?
Inte ute efter något seriöst.
Jag har testat badoo en del lite halvseriöst senaste året. Och det är ungefär precis som du beskriver. Många tjejer som döljer sin fetma och bara har ansiktsbild eller nån halv kroppsbild där man ser hur stora de är. Har märkt att det ofta är lätt att hitta dem på facebook även med bara ett förnamn om man söker på namnet och orten som också står på badoo. Där har jag flera gånger sett hur de egentligen ser ut och "dodged a bullet" flera gånger 😬😅 Kan låta hårt men vad fan, ska de hålla på och ljuga och dölja saker så är de inte mycket bättre. Och jag säger som alla tjejer när de blir konfronterade med att ha enorma kravlistor, "jag vet vad jag vill ha" 😝😝
Många tjejer har också som sagt gigantiska kravlistor som är totalt orealistiska. Du ska ha det här o det här o det här. Så tröttsamt är det. Mitt enda krav är att jag ska känna en attraktion för att ta kontakt o det gör jag inte med överviktiga tjejer. 🤷♂️
Jag har dock inte fått några skumma förslag men har inte chattat med mer än nån enstaka då jag tappade lusten rätt fort då jag märkte att tjejer är likadana där som på alla andra dejtingsidor... De förväntar sig att mannen ska dra 100% av lasset och vara nån sorts imponerande social gudagåva som ska svepa dem av sina fötter.. 🤦♂️
Så det mesta svar man får är av varianten "haha ok", "ja precis"
Frågar man vad de gjort idag eller liknande är det mest "inget..", eller "jobbat och diskat.." typ.. Aldrig ens ett "själv då?".. Eller andra frågor. Fattar inte varför vissa tjejer ens vill chatta när de inte är det minsta intresserade av mig som person. Inga frågor alls men ändå vill de fortsätta skriva 🤦♂️🤦♂️ wtf!?
Vet inte om jag träffat på de tråkigast människorna i historien men jag fick svindålig respons från senaste så tillslut bara sket jag i det. Och la därmed nätdejting på hyllan. Det är inte värt det för en average svensk kille typ.. Man får bara dåligt självförtroende och en känsla av hopplöshet. Tjejerna har såna egon och behöver inte anstränga sig det minsta eftersom desperata män kastar sig över dem.. Så vill man faktiskt få nåt vettigt ur samtalen med dem så är det oftast lönlöst. Hon sitter med minst 5 andra snubbar samtidigt och skriver och har kvar alla som backup..
Får också intrycket på badoo att de allra flesta har fyllt i alternativet "vill ha barn inom kort" 😂😂😂🤦♂️ Varför i helvete fyller man i ett spnt alternativ!? Är ju så tydligt då att man bara söker en spermadonator 🤦♂️ Men ändå bra på ett sätt för då ser man den enorma röda flaggan och kan passa hårt på den personen 😬 Om man nu inte själv vill göra nån gravid inom nån månad 😬😱