2020-11-25, 23:09
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Därför att jag tycker det blir godare då.

Exakt så. Det handlar om smaken. Och smak är subjektivt.
Citera
2020-11-25, 23:11
Medlem
storkmammas avatar
Jag har mjölk i kaffet för att det är bra för sexdriften. Och man blir bättre på källkritik.
Citera
2020-11-25, 23:44
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkmamma
Jag har mjölk i kaffet för att det är bra för sexdriften. Och man blir bättre på källkritik.
Är det inte tvärtom? Att det är bra för mjölken?
Citera
2020-11-25, 23:55
Medlem
Det finns två orsaker till att jag ibland dricker med mjölk. Det ena är när bryggkaffet är slut och jag måste ta snabbkaffe, mjölken gör det mer drickbart. Det andra är när jag har bråttom, mjölken gör att kaffet svalnar och kan drickas upp fortare. Men i normala fall så är det svart som gäller.
Citera
2020-11-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Förstör det inte liksom kaffet och smaken? Och det är väl kaloririkt? Och förstör ens ämnesomsättning. Sedan försvinner väl koffeinet med?

Tycker det blir godare med mjölk. Gillar heller inte alltför varma drycker, så det blir alltid antingen mjölk, grädde, glass eller en isbit... koffeinet försvinner inte och ämnesomsättningen bryr jag mig inte om.
Citera
2020-11-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Tycker det blir godare med mjölk. Gillar heller inte alltför varma drycker, så det blir alltid antingen mjölk, grädde, glass eller en isbit... koffeinet försvinner inte och ämnesomsättningen bryr jag mig inte om.
Vissa behöver ju även morgonkaffet för att kunna skita på morgonen och har man mjölk så kan man inte göra det.
Citera
2020-11-26, 00:11
Medlem
Citat:
Vissa behöver ju även morgonkaffet för att kunna skita på morgonen och har man mjölk så kan man inte göra det.
Där ser man..
Citera
Medlem
Halloween2s avatar
Varför har man kryddor i maten?
Citera
Medlem
Citat:

Jahapp. ☕️
Citera
2020-11-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Exakt så. Det handlar om smaken. Och smak är subjektivt.
Försvinner inte effekten av kaffet då?
Citera
2020-11-26, 00:17
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Försvinner inte effekten av kaffet då?

Vilken effekt?
Citera
2020-11-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vilken effekt?
Koffeinet, att göra en pigg, ämnesomsättning, det innehåller kalorier i mjölk och kan skapa viktuppgång, kaffe brukar kunna starta igång magen och sätter man i mjölk så funkar inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in