2020-09-03, 13:04
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Han vill bara provocera. Kan man inte bura in honom under en period. Han hetsar ju. Borde finnas ett lagrum som är tillämpligt.

Antag att en judisk HBTQ-aktivist i rosa hår bränner upp ett exemplar av Mein Kampf och ett gäng NMR:are blir förbannade och startar kravaller och slår sönder bilar, bussar, butiker mm och försöker tända elda på en synagoga.

Din föreslagna motåtgärd är att bura in HBTQ-aktivisten, för att inte reta upp NMR-männen?

Citera
2020-09-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Jag fattar bara inte vad som blir bättre på sikt? Folket här kommer aldrig att fatta.

Inget kommer bli bättre på sikt. I alla fall inte för icke-muslimer.
Det gör dock ingen skillnad vad man gör eller inte. Muslimen kommer alltid hitta något att klandra icke-muslimen för.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-09-03 kl. 13:08.
Citera
2020-09-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Jag säger bara att det är kalkylerat från hans sida, det gör tilltaget dåligt, han borde absolut inte göra den där aktionen. Han gör en liten handling (men viktig symboliskt) som leder till en våldsam motreaktion.
Det är inte konst som Lars Vilks, det är kalkylerat, Paludan räknar med att motståndarna inte kan behärska sig.
Motståndarna spelar honom i händerna.
Sen är våld aldrig rätt - man ska inte elda, slåss eller förstöra.

Exakt. Men motfrågan är, i och med att svenskar och atheister är moraliska nihilister (dvs inget är viktigt för dem) så kan ni/dem omöjligt förstå reaktionen (ett så apatisk folksslag utan ngn stolthet). Om jag var svensk skulle jag brinna av nyfikenhet för att förstå detta fenomen, jag skulle genast beställa hem en Koran och börja läsa den frenetiskt.

Svenskens liv går ut på; Mån -Fre jobb, börja supa fre-lör, bakfylla söndag-måndag, så gör man i 65 år tills man går i pension. förmodligen är man frånskild och har något ströbarn som endast bryr sig om en för arvets skull. Oftast påträffas man död av plisen efter att grannarna ringt in och klagat på lukten i flerfamiljshuset.

Det är inte så glamoröst att vara svensk måste jag säga och man förstår ju lätt ert apatiska beteende.
Citera
2020-09-03, 13:08
Medlem
Rysk-Bots avatar
Bra initiativ. Fler koraner ska brännas offentligt! Pedofildyrkarna ska UT!
Citera
2020-09-03, 13:08
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Inget kommer bli bättre på sikt. I alla fall inte för icke-muslimer.

Det enda som händer är att färre kommer att rösta på SD. Det kan vi tacka dansken för.
Citera
2020-09-03, 13:09
Medlem
Citat:
Det enda som händer är att färre kommer att rösta på SD. Det kan vi tacka dansken för.

Det vet vi inte. Tänkande människor kan dra egna slutsatser av händelserna.
Citera
2020-09-03, 13:13
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Nej, du och dina orcher har inte rätt att bränna hej vilt vad ni vill. Vetenskaplig böcker är det ingen fråga om för det är ingen som seriöst håller de heligt så som centrala texter i religionsutövande.

Fast man har väl rätt att bränna sin egen bok - som man själv köpt?

Om en grupp reagerar så våldsamt på det, att de slår sönder delar av en stad, när du bränner din egen bok - då har vi problem. Allvarliga problem.
Citera
2020-09-03, 13:13
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det vet vi inte. Tänkande människor kan dra egna slutsatser av händelserna.

Ha ha ha..tänkande? Jag förmodar att du är ironisk? De slutsatser som kommer att dras kommer från tidningar och svt. Mer behöver väl inte sägas.
Citera
2020-09-03, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Nej, han uppfyller inte kraven för medborgarskap då han inte är BARN eller MAKE/MAKA. Dessutom är han redan dömd brottsling och upprorsmakare.
Jo din besserwisser. Han blev de facto svensk medborgare när hans svenska farsa gifte sig med hans danska morsa 1989, runt 7 år efter att han föddes. Så ledes svensk medborgare genom legitimering.

Han har dessutom anknyting till Sverige då han innan en ålder av 22 varit folkbokförd i Sverige eller haft en annan anknytning till Sverige. Gå och lägg dig.
Citera
2020-09-03, 13:18
Medlem
Zloths avatar
Citat:

Varför skulle färre svenskar rösta på SD när araber och negrer eldar upp deras bilar?
Citera
2020-09-03, 13:20
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Kommer Malmöpolisen skickas upp till Stockholm nu?
Citera
2020-09-03, 13:21
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Helt osannolikt.

Alla vet att det är en omotiverad och oproportionerlig motreaktion att slå sönder delar av en stad när en person bränner sin egen bok. Fler ser problemet med många muslimer i landet.

Så vad som händer är ju motsatsen. Stödet till SD ökar.

Historiskt så vet vi att stödet till SD brukar öka när det händer negativa saker kopplade till invandring och kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in