2020-09-03, 10:55
Medlem
fokinwichus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adelsnabel
Det finns ingen blasfemilag. Inte ännu iallfall.
Ja. Jag skrev fel och jag menade givetvis avskaffandet av blasfemilagen.
Citera
2020-09-03, 10:56
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Visst bara en bok men för folk som inte bryr sig eller har något med detta att göra som får sina bilar brända, affärer förstörda? Polis och kanske ambulans som behövs på andra ställen som nu får sätta sig i detta i stället?

Tror mer på att folk tar muslimernas sida för att en ''rasist'' provocerar. Dom tycker muslimerna gör rätt ifrån sig som ''säger till'' igenom att kaosa.

// PoK

Personerna som får sina ägodelar brända och plundrade kanske borde ta sig en funderare, på vad det är folk löjligt folk vi har här som inte klarar av att en bok eldas upp.

Idiotiskt att ta någons sida överhuvudtaget. Båda är lika korkade imo.
Citera
2020-09-03, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Fast nu bråkar du bara och slåss med halmgubbar. Jag är motståndare till mångkultur, övertygad antidemokrat och ingenstans har jag försvarat islam.
Det jag ifrågasätter är det kloka i att låta utländska provokatörer spä på en redan farlig situation.
Vad tror du kommer att hända? Att de kulturmarxistiskt indoktrinerade hbtq-cucksen när de ser förorterna brinna plötsligt skådar ljuset och ger Sd och afs 51% i nästa val? Eller att det ur vårt degenererade och svårt dekadenta folk plötsligt ska resa sig en stark man, en Franco eller Pinochet, som mobiliserar svenskarna och räddar oss ur moraset? Är något av detta troligt?
Tänk efter lite vad du tror ska komma ur en situation där varenda förort bokstavligen brinner. Mer våld mot svenskarna och mer skattepengar åt muslimerna kommer att bli resultatet. Var det vad du hade tänkt?

Jag tycker i alla fall att det bara är nyttigt för Svenskarna att se vad framtiden håller i sitt sköte för det här landet.
Citera
2020-09-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morozz
Ja det borde gå ganska lätt om han inte säger när och var han ska åka in.

Om han åker till Rinkeby så tar väl Polisen honom på en gång de ser honom.

Blir kanske lakejer då.

Underrättelsetjänsterna i Sverige och Danmark vet exakt var han befinner dig. Inte nödvändigtvis span på sig, men de kolla tekniskt och elektroniskt. De kollar var hans mobil är och om han kört igenom någon trängselskatt/över öresunsbron. Vilka han ringt osv..

Det blir väl det vanliga, vänsterjonen skriker Inga rasister på våra gator!, danskarna blir väl iväg körda av polisen sen händer inte mycket mer.
Citera
2020-09-03, 11:09
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Personerna som får sina ägodelar brända och plundrade kanske borde ta sig en funderare, på vad det är folk löjligt folk vi har här som inte klarar av att en bok eldas upp.

Idiotiskt att ta någons sida överhuvudtaget. Båda är lika korkade imo.

Vanligt folk kan inte göra ett skit åt vad babbar och andra idioter sysslar med och det vet du.

// PoK
Citera
2020-09-03, 11:13
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Vanligt folk kan inte göra ett skit åt vad babbar och andra idioter sysslar med och det vet du.

// PoK

Det borde inte hindra folk från att åtminstone ta sig en funderare.
Citera
2020-09-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Fast nu bråkar du bara och slåss med halmgubbar. Jag är motståndare till mångkultur, övertygad antidemokrat och ingenstans har jag försvarat islam.
Det jag ifrågasätter är det kloka i att låta utländska provokatörer spä på en redan farlig situation.
Vad tror du kommer att hända? Att de kulturmarxistiskt indoktrinerade hbtq-cucksen när de ser förorterna brinna plötsligt skådar ljuset och ger Sd och afs 51% i nästa val? Eller att det ur vårt degenererade och svårt dekadenta folk plötsligt ska resa sig en stark man, en Franco eller Pinochet, som mobiliserar svenskarna och räddar oss ur moraset? Är något av detta troligt?
Tänk efter lite vad du tror ska komma ur en situation där varenda förort bokstavligen brinner. Mer våld mot svenskarna och mer skattepengar åt muslimerna kommer att bli resultatet. Var det vad du hade tänkt?

Gör man ingenting så kommer det bara att bli ännu värre i framtiden. Alla tror det är frid och fröjd tills vi har 20% muslimer i riksdagen. Jag vet inte om metoden är rätt, men vad skall man göra? Har du några bättre förslag om du nu är motståndare till mångkultur?
Citera
2020-09-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Intolerans? Vad skulle du göra om vi stod utanför ditt hem och brännde den svenska flaggan, svensk folkdräkten etc och skanderade antisvenska slagord? Inget? Då saknar du ryggrad och pungkulor...
Jag säger bara att det är kalkylerat från hans sida, det gör tilltaget dåligt, han borde absolut inte göra den där aktionen. Han gör en liten handling (men viktig symboliskt) som leder till en våldsam motreaktion.
Det är inte konst som Lars Vilks, det är kalkylerat, Paludan räknar med att motståndarna inte kan behärska sig.
Motståndarna spelar honom i händerna.
Sen är våld aldrig rätt - man ska inte elda, slåss eller förstöra.
Citera
2020-09-03, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Så en invandrare kommer att försöka gå runt sitt eget inreseförbud genom att söka medborgarskap, den vad ny. Tomten är dansk och har således ingen samröre med den svenska befolkningen så varför skall han hit och störa ordningen?
Har du missat att han uppfyller kraven för svensk medborgarskap?
Citera
2020-09-03, 11:21
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Gör man ingenting så kommer det bara att bli ännu värre i framtiden. Alla tror det är frid och fröjd tills vi har 20% muslimer i riksdagen. Jag vet inte om metoden är rätt, men vad skall man göra? Har du några bättre förslag om du nu är motståndare till mångkultur?

En bra idé hade varit att ta bort religionsfriheten och sedan skeppa ut varenda muslim ur landet. Muslimer hör ju ändå inte hemma i ett civiliserat samhälle då dessa inte har kapaciteten att hantera ett vad vi kallar normalt liv.
Citera
2020-09-03, 11:24
Medlem
Tycka vad man vill fast det bevisar ju hur lågt ribban ligger hos dessa individer som ställer till ett fullständigt kaos när någon bränner en bok som de anser vara helig. Märkligt nog - eller kanske inte - så är ingenting annat "heligt" nog att känna respekt och vördnad inför - i synnerhet när allt i deras liv har ställts under näsan utan motkrav. Det går alltså alldeles utmärkt att bränna, smälla, råna, knarka, våldta och missbruka allt annat som kommer i ens väg. Men att se en handbok i antik terrorism brinna, då kör man hela repetoaren med bränder, våld, etc. Vilket skämt. Hårt mot hårt är det som gäller. Kan myndigheter inte acceptera att Olle snattar en chokladkaka för 10 kr. på ICA så borde de heller inte acceptera att hela stadsdelar sätts i lågor.
Citera
2020-09-03, 11:29
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erichwe
Du är ju knäpp. Han vill bara bråka, hade det inte varit det här hade det varit något annat. Sådana som han borde inte bry sig om vad andra tror och tänker, han är av samma sort som religiösa som försöker tvinga sig på andra.
Vi är utsatta för en invasion av stora mängder fientliga och hatiska folkgrupper som bara väntar på att ta över vårt land och din lösning är "bråka inte". Fy fan vilken syltrygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in