2021-09-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Måste göra ont att va så korkad som dig.
Som tur är så jobbar du inte i nån viktig position.

Nejdå gör inte ont, inte heller behöver jag göra affärer med småbedragare och mexikanska taxischaförer för att hävda mig. om det nu inte bara är mer missriktat ljug från din sida. det är ju högst troligt....
Citera
2021-09-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Nejdå gör inte ont, inte heller behöver jag göra affärer med småbedragare och mexikanska taxischaförer för att hävda mig. om det nu inte bara är mer missriktat ljug från din sida. det är ju högst troligt....
Du har inte råd att göra affärer med någon, vare sig taxichaffisar eller småbedragere, det är dyrt att va fattig.
No money, no honey.
Citera
2021-09-12, 17:53
Medlem
Citat:
Du har inte råd att göra affärer med någon, vare sig taxichaffisar eller småbedragere, det är dyrt att va fattig.
No money, no honey.

haha.. mm om jag var multimoljnär som dig hade säkert jag med försökt öka min rikedom med bedrägeri och penningtvätt....

nouveau riche.... om du nu inte bara fejkade....
Citera
2021-09-12, 17:54
Medlem
Citat:
Tydligen är det något beundransvärt att göra affärer med ”småbedragere och mexikanska taxicafförer” eftersom sjukpensionär slö till och med tror man ljuger om sådant 😂
Citera
2021-09-12, 17:57
Medlem
Citat:
Tydligen är det något beundransvärt att göra affärer med ”småbedragere och mexikanska taxicafförer” eftersom sjukpensionär slö till och med tror man ljuger om sådant 😂

tycker du det så gör du det, du har ju rätt till dina känslor.....
Något annat har du ju inte bidragit med..

Såg du den senaste "det blir längre förseningar i utbetalningar igen" rapporten från Huscar?
Bedrövligt att man inte kan lösa en så enkel sak...
Citera
2021-09-12, 17:59
Medlem
Citat:
haha.. mm om jag var multimoljnär som dig hade säkert jag med försökt öka min rikedom med bedrägeri och penningtvätt....

nouveau riche.... om du nu inte bara fejkade....
Du kommer aldrig bli vare sig multimiljonär eller ens en sketen miljonär. Pengar kommer till pengar och missunsamhet gör en aldrig rik, däremot hjälpsamhet och uppriktig glädje över andras framgång kommer gör en rik.
Du kommer dö lika fattig som du kom in i denna värld, ett bevis på att rättvisa existerar.
Citera
2021-09-12, 18:00
Medlem
Citat:

Såg du den senaste "det blir längre förseningar i utbetalningar igen" rapporten från Huscar?
Du blandar ihop känslor och fakta.
Citera
2021-09-12, 18:00
Medlem
constants avatar
Citat:
No money, no honey.
Varför tror du inte att man har råd för att man inte vill gå med i ett pyramidspel?

Kan du inte förstå att det handlar om att man inte vill lura andra?

Du säger ju själv att du vet vad det handlar om, att du uppenbart luras. Kan du inte förså att andra inte vill göra kriminella handlingar?

Finns inte det i din värld?
Citera
2021-09-12, 18:02
Medlem
Citat:

Har missat ”rapporten”, kanske för att jag inte läser rapporter utan jämnt och tryggt får in stålar på bankkontot var 5,e vecka och inte bryr mig så mycket om fattiga foliehattars fantasimonster.
Citera
2021-09-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Varför tror du inte att man har råd för att man inte vill gå med i ett pyramidspel?

Kan du inte förstå att det handlar om att man inte vill lura andra?

Du säger ju själv att du vet vad det handlar om, att du uppenbart luras. Kan du inte förså att andra inte vill göra kriminella handlingar?

Finns inte det i din värld?
Jag kanske inte förstår för att jag skulle aldrig få för mig att lura någon.
Om man däremot tror att man blir lurad stup i kvarten så lider man av paranoida vaneföreställningar (vetenskapligt bevisat) och dessutom så är man en person som skulle tänka sig kunna lura andra för egen vinning.
Varför vill du lura andra för egen vinning? Går du till psykolog för att ta tag i sina psykiska tvångstankar?
Citera
2021-09-12, 18:05
Medlem
Citat:
Du kommer aldrig bli vare sig multimiljonär eller ens en sketen miljonär. Pengar kommer till pengar och missunsamhet gör en aldrig rik, däremot hjälpsamhet och uppriktig glädje över andras framgång kommer gör en rik.
Du kommer dö lika fattig som du kom in i denna värld, ett bevis på att rättvisa existerar.

Jag är redan rik.

mer pengar gör inte mig lyckligare, (det är ju det normala)
Citera
2021-09-12, 18:06
Medlem
Citat:
Du blandar ihop känslor och fakta.

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto