Citat:
Ursprungligen postat av
DonDegsson
Fast det här med att cashFX endast visar upp nya medlemmars pengar när dom köper in sig .?
Jag antar att du menar att de enda pengarna som kommer ut till casfx medlemarna är ”nya” medlemmars insatta pengar.
Ja det är de enda pengarna i bedrägeriet så vitt vi vet eller kan bevisa. Är det inte så får du fråga cashfx varför de samlar på varningar och bryter mot finnans lagar och regler i alla länder de har sina tjuvar/medlemmar i.
Citat:
Medlemmar får betalt VARJE lördag.
Det stämmer inte. Lopez (bedragaren/ceo bakom cashfx har ju själv förklarat när det blivit ”förseningar”
Citat:
Det innebär att det plockas ut pengar VARJE lördag från CashFX till sin egen e-wallet.Och där är ju betydligt fler medlemmar än vad där är nya medlemmar VARJE lördag
Hmm jag antar att en förutsättning för att tro på bedrägerier är att inte kunna räkna.
Ska se om jag kan förklara.
1. du ger mig 1000kr (jag lovar dig 4000kr)
2 villkoret är att du rekryterar x antal personer som vill göra samma deal med mig. Med samma villkor, du får 4000kr av mig så snart du leverarat x antal personer som ger mig minst 4000kr),
3.du gör det, det blir lördag= du får 4000kr i btc (vill du ta ut dem betalar du en avgift på 20% till mig)
Utbetalning är dock max 15% per v. Så varje lördag i 7v innan du fått dina 4000kr ut
Den andra obekräftade delen (den som var en lögn dvs trading via everfx vinster)
Fungerar på samma sätt, skulle du inte lyckas lura in andra i min scam , de kunde räkna eller var inteligenta nog att inte göra buisness med kända bedragare och svartlistsde bluffbolag (cashfx)
Så oroa dig inte, du får iafall 2000kr tillbaks av mig (samma regler som i punkt 3 ovan).
Gissa vad som händer när inga mlm längre