Citat:
Har fått utbetalning 2ggr och en ligger på "pending" sedan en vecka, har tagit ca 5 veckor var gång jag tagit ut pengar så blir nog ca 5 veckor på denna sista också.
Så DU har oxå fått ut pengar, påstår du nåt annat så ljuger du eller så har du helt enkelt inget konto på CFX.
Känner en handfull personer som oxå får ut hela tiden, har till och med sett deras konton.
Så DU har oxå fått ut pengar, påstår du nåt annat så ljuger du eller så har du helt enkelt inget konto på CFX.
Känner en handfull personer som oxå får ut hela tiden, har till och med sett deras konton.
Snälla lilla klappmongo , vad har du för svårigheter?
Vart är skärmdumparna?
Jag har visat att Cash FX har totalbluffat vad gäller deras påhittade kontor.
Detta genom "skärmdump" av deras egna hemsida.
Dessutom bevisats genom att deras antal angivna km2 är praktiskt omöjligt.
Jag har aldrig haft konto hos Cash FX och skulle aldrig någonsin röra det med tång heller.
Och det har jag aldrig påstått heller.
Det är en fet bluff och kommer att vara en fet bluff.
Däremot har jag också visat att man inte behöver en "sponsor" som ger en uppgifter för att skapa ett konto. Allt man behöver göra om man vill bli medlem är att söka på Cash FX på Facebook så hittar man allt man behöver för att bli medlem.
Ingen som har sagt sig fått pengar på sina konton har fortfarande kunnat bevisa det...
Däremot så har ju Bluff å Båg AB (Cash FX) försökt köra KYC genom en tredje part genom att i sin egna tur använda sig av ett dotterbolag för att undvika att leverantören av KYC skulle se att Cash FX (Bluff å Båg) låg bakom...
Så fort det uppdagades så drog sig leverantören tillbaka omedelbart - så hur skall Bluff å Båg komma ur det?
Allt som händer visar vilken fet bluff det är och att det enda det går ut på är positioner, positioner positioner