2021-08-24, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Har fått utbetalning 2ggr och en ligger på "pending" sedan en vecka, har tagit ca 5 veckor var gång jag tagit ut pengar så blir nog ca 5 veckor på denna sista också.

Så DU har oxå fått ut pengar, påstår du nåt annat så ljuger du eller så har du helt enkelt inget konto på CFX.
Känner en handfull personer som oxå får ut hela tiden, har till och med sett deras konton.

Snälla lilla klappmongo , vad har du för svårigheter?
Vart är skärmdumparna?
Jag har visat att Cash FX har totalbluffat vad gäller deras påhittade kontor.
Detta genom "skärmdump" av deras egna hemsida.
Dessutom bevisats genom att deras antal angivna km2 är praktiskt omöjligt.

Jag har aldrig haft konto hos Cash FX och skulle aldrig någonsin röra det med tång heller.
Och det har jag aldrig påstått heller.
Det är en fet bluff och kommer att vara en fet bluff.
Däremot har jag också visat att man inte behöver en "sponsor" som ger en uppgifter för att skapa ett konto. Allt man behöver göra om man vill bli medlem är att söka på Cash FX på Facebook så hittar man allt man behöver för att bli medlem.

Ingen som har sagt sig fått pengar på sina konton har fortfarande kunnat bevisa det...

Däremot så har ju Bluff å Båg AB (Cash FX) försökt köra KYC genom en tredje part genom att i sin egna tur använda sig av ett dotterbolag för att undvika att leverantören av KYC skulle se att Cash FX (Bluff å Båg) låg bakom...
Så fort det uppdagades så drog sig leverantören tillbaka omedelbart - så hur skall Bluff å Båg komma ur det?

Allt som händer visar vilken fet bluff det är och att det enda det går ut på är positioner, positioner positioner
Citera
2021-08-24, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Snälla lilla klappmongo , vad har du för svårigheter?
Vart är skärmdumparna?
Jag har visat att Cash FX har totalbluffat vad gäller deras påhittade kontor.
Detta genom "skärmdump" av deras egna hemsida.
Dessutom bevisats genom att deras antal angivna km2 är praktiskt omöjligt.

Jag har aldrig haft konto hos Cash FX och skulle aldrig någonsin röra det med tång heller.
Och det har jag aldrig påstått heller.
Det är en fet bluff och kommer att vara en fet bluff.
Däremot har jag också visat att man inte behöver en "sponsor" som ger en uppgifter för att skapa ett konto. Allt man behöver göra om man vill bli medlem är att söka på Cash FX på Facebook så hittar man allt man behöver för att bli medlem.

Ingen som har sagt sig fått pengar på sina konton har fortfarande kunnat bevisa det...

Däremot så har ju Bluff å Båg AB (Cash FX) försökt köra KYC genom en tredje part genom att i sin egna tur använda sig av ett dotterbolag för att undvika att leverantören av KYC skulle se att Cash FX (Bluff å Båg) låg bakom...
Så fort det uppdagades så drog sig leverantören tillbaka omedelbart - så hur skall Bluff å Båg komma ur det?

Allt som händer visar vilken fet bluff det är och att det enda det går ut på är positioner, positioner positioner
Jo för normala människor lägger ju upp privata skärmdumpar på FB 🙄

Men lägg upp en skärmdump från din CFX där det står ”pending” så får vi se hur mycket du försökt ta ut men inte fått ut.

Jag har tagit ut två ggr och fått bägge gångerna efter ca 5 veckor, har ett nytt uttag på 1800 dollar som står på ”pending” just nu men va mindre än en vecka sedan jag gjorde uttaget så får nog vänta ca 4 veckor innan pengarna kommer in på mitt bankkonto.

Efter du lagt upp skärmdumpen som bevisar att du inte fått ut de pengar du försökt få ut så skall jag personligen se till att detta vidarebefordras till rätt personer så du får dina pengar, varför skall inte du kunna ta ut dina pengar när alla andra kan, så orättvis värld vill vi ju inte ha.
Citera
2021-08-24, 18:51
Medlem
constants avatar
Citat:
Jo för normala människor lägger ju upp privata skärmdumpar på FB 🙄
Grejen är att ingen normal människa tror dig om du inte visar en skärmdump. Det du påstår hamnar helt enkelt i skräpfiltret.

Det går utmärkt att maskera saker som kan identifiera dig.
Citera
2021-08-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Grejen är att ingen normal människa tror dig om du inte visar en skärmdump. Det du påstår hamnar helt enkelt i skräpfiltret.

Det går utmärkt att maskera saker som kan identifiera dig.
För mig är det totalt oviktigt vad några anonyma personer tror på FB, att de dessutom vare sig har konto eller känner någon som har konto på CFX gör ju nästan att deras alla inlägg i ämnet blir tragikomiskt.

Jag har fått mina pengar och känner personligen närmare tio personer som får sina pengar, men med det sagt så förstår jag ju att detta är ett pyramidspel (många andra som jag känner som är med är helt övertygade om motsatsen) som när som helst kan rasa, jag var väl medveten om detta när jag gick in med mina 10 tusen dollar och ser det som en Trisslott, jag har även gått in med 100 tusen kronor i kryptovaluta med samma idé om att det är en Trisslott, mina 100 tusen är idag värda 189 tusen och detta efter endast 6 veckor, på CFX har jag fått tillbaka ca 3 tusen dollar av 10 och tror nog jag kommer få tillbaka hela beloppet + några tusen dollar till, får jag inte det så bryr jag mig inte det minsta, jag har i alla tider investerat på allt möjligt och totalen har gjort mig ekonomiskt bekymmerlös.
Citera
2021-08-24, 19:07
Medlem
constants avatar
Citat:
För mig är det totalt oviktigt vad några anonyma personer tror på FB, att de dessutom vare sig har konto eller känner någon som har konto på CFX gör ju nästan att deras alla inlägg i ämnet blir tragikomiskt.
Det går inte riktigt ihop med att du i inlägg efter inlägg hävdar att du har fått dina pengar.

Vad är tragikomiskt med att vilja avslöja en bluffare? I min bok är det ett fullkomligt normalt beteende. Vare sig jag har konto där eller inte.
Citera
2021-08-24, 19:19
Medlem
Citat:
Det går inte riktigt ihop med att du i inlägg efter inlägg hävdar att du har fått dina pengar.

Vad är tragikomiskt med att vilja avslöja en bluffare? I min bok är det ett fullkomligt normalt beteende. Vare sig jag har konto där eller inte.
Jag har ju fått mina pengar, eller skall jag ljuga och säga att jag inte fått pengar bara fr tillfredsställa foliehattarna i tråden?
Om vi får våra pengar hur kan det då kallas ”bluffare”?
Citera
2021-08-24, 19:21
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag har ju fått mina pengar, eller skall jag ljuga och säga att jag inte fått pengar bara fr tillfredsställa foliehattarna i tråden?
Om vi får våra pengar hur kan det då kallas ”bluffare”?
Sluta påstå att du fått dina pengar om du ändå inte bryr dig om vi tror dig eller inte.

Alternativt, ta en skärmdump.
Citera
2021-08-24, 19:26
Medlem
Citat:
Sluta påstå att du fått dina pengar om du ändå inte bryr dig om vi tror dig eller inte.

Alternativt, ta en skärmdump.
Om du och din kompis tar en skärmdump på att ni inte fått era pengar så skall jag överväga att lägga upp en skärmdump. Om ni så gärna vill bevisa att man inte får sina pengar är det ju bara att gå in med 300 dollar och sedan begära uttag och efter 5 veckor visa att ni inte fått ut några pengar.
Fram tills dess får man nog klassa er som lögnare eller i bästa fall att ni är väldigt dåliga på att gissa.
Är du lögnare eller väldigt dålig på att gissa?
Citera
2021-08-24, 19:33
Medlem
constants avatar
Citat:
Om du och din kompis tar en skärmdump på att ni inte fått era pengar så skall jag överväga att lägga upp en skärmdump. Om ni så gärna vill bevisa att man inte får sina pengar är det ju bara att gå in med 300 dollar och sedan begära uttag och efter 5 veckor visa att ni inte fått ut några pengar.
Dels tror jag ingen av de här som inte tror dig är så korkad, dels så är det du som påstår något osannolikt och då ligger bevisbördan på dig.
Citat:
Fram tills dess får man nog klassa er som lögnare eller i bästa fall att ni är väldigt dåliga på att gissa.
Är du lögnare eller väldigt dålig på att gissa?
Du tänkte att en lögnare är en person som inte tror på allt du påstår?
Citera
2021-08-24, 19:49
Medlem
Citat:
Dels tror jag ingen av de här som inte tror dig är så korkad, dels så är det du som påstår något osannolikt och då ligger bevisbördan på dig.
Du tänkte att en lögnare är en person som inte tror på allt du påstår?
Om man tror att man ljuger om en så simpel sak så betyder det att man själv ljuger om simpla saker.

Ni säger ni vill upplysa folk så de inte blir lurade, så varför inte ”offra” ynka 300 dollar och få skärmdump på att ni försökt få ut pengar men inga pengar fått?

Fast sanningen är ju att ni totalt skiter i andra och deras pengar, ni är helt enkelt bara missunsama , missunsamma på folk som tjänar pengar på ett par knapptryckningar , alltså enkel gammal klassisk avundsjuka.
Citera
2021-08-24, 19:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Om man tror att man ljuger om en så simpel sak så betyder det att man själv ljuger om simpla saker.
Nu är det inte en simpel sak. Men visa mig gärna en källa för ditt påstående.
Citat:
Ni säger ni vill upplysa folk så de inte blir lurade, så varför inte ”offra” ynka 300 dollar och få skärmdump på att ni försökt få ut pengar men inga pengar fått?
Du inser inte hur korkat det skulle vara?
Citat:
Fast sanningen är ju att ni totalt skiter i andra och deras pengar, ni är helt enkelt bara missunsama , missunsamma på folk som tjänar pengar på ett par knapptryckningar , alltså enkel gammal klassisk avundsjuka.
Har för mig att jag läste precis detsamma i tråden om Onecoin. Förresten, i alla trådar om pyramidspel och Ponzibedrägerier...
Citera
2021-08-24, 20:02
Medlem
Citat:
Nu är det inte en simpel sak. Men visa mig gärna en källa för ditt påstående.
Du inser inte hur korkat det skulle vara?
Har för mig att jag läste precis detsamma i tråden om Onecoin. Förresten, i alla trådar om pyramidspel och Ponzibedrägerier...
Så du vill inte offra 300 dollar för att bevisa att alla dina lögner är sanna och samtidigt lägga upp bevis så ingen annan går med, inte förvånade, avundsjuka och missunnsamhet går ofta hand i hand med snålhet och rädsla för att förlora pengar.

Vet inte vad det var det samma du läste om i tråden om Onecoin? Har ju förklarat för dig att jag är medveten om att det är pyramidspel som jag kallt räknar med att jag skall tjäna pengar på.

Har inte följt Onecoin men var det ingen som tjänade pengar på att vara med där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in