Citat:
Ursprungligen postat av
DonDegsson
Amen sluta.
Kan du bevisa att cashfx inte gör trading ?
Så jag ska bevisa varför ett ponzi bedrägeri som är uppsat på varningslistor tillammans med andra bedrägerier inte är ett bedrägeri?
jag håller ju med om att cashfx ä ett bedrägeri, det bör vara uppsatt på varningslistor i alla länder där de syssler med sitt bedrägeri (dvs alla länder som efterblivna idioter luras att ge bort sina pengar)
jag kan bevisa att cashfx inte gör trading, iochmed att om det gjorde det skulle det ju inte vara någon problem med att plocka ner dem från varningslistor, det är skillnaden mellan ett bedrägeri som ljuger om sina "sammarbeten" och att de har tillstånd att jobba med finansiella instrumnt, och de som har tillstånd (och därmed slipper dela plats med de andra bedrägerierna på varningslistor).
Citat:
Dom summorna cashfx betalar ut varje vecka till medlemmar täcker knappast upp för nya medlemmars investeringar.Inte en chans.
mm, att kunna "räkna" är ju något som ponzibedragre och deras "horor" är kända för, förmodligen därför deras "mastertraders" är taxischaförer när de inte sysslar med bedrägeri, istället för civilivingenjörer....
men det stämmer det du säger, när nya medlemmars pengar sluta komma in, så är det tack och hej, och majoriteten kommer förlora sina pengar, iochmed att "äldre" medlemmar redan stulit dem.