2020-09-01, 21:34
Medlem
Seaturtles avatar
Hej,

Jag undrar vad konsekvenserna är om man beställer 5-meo-dmt från en EU rc, hem till sig men med ett fake namn och c/o adress, sen klistrar man bara på namnet på brevlådan de dagarna man förväntar sig leverans. Går att tom köra tracking.

Substansen är klassad som hälsofara men inte narkotika.

Det går redan att bara blå neka med sitt eget namn på paketet men har redan en villkorlig dom som löper ut snart, schysst att få veta vad ni har upplevt.
Citera
2020-09-01, 21:53
Medlem
De riktiga ägarna av brevlådan, de skulle inte reagera eller hur tänker du med det?
Citera
2020-09-04, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotASinner
De riktiga ägarna av brevlådan, de skulle inte reagera eller hur tänker du med det?
Finns obebodda stugor osv lite här o var

OT: om du nekar så är det väldigt svårt för dom att bevisa det, ibland sätter dom span på lådor och väntar på att den dom beställt har paketet i handen.
Citera
2020-09-04, 14:28
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
kan du inte bara låta en polare ta emot paketet i utbyte mot lite finansiell kompensation?
Citera
2020-09-14, 23:51
Medlem
Seaturtles avatar
Sry men bumpar upp frågan igen, ska beställa

För att förtydliga, jag är ägaren av brevlådan.

Ser dock inget problem med att beställa till Findus Pettersson Adress 9 ,12345 och sen klistra på namnet på min brevlåda i x dagar, speciellt om jag kör tracked package.

Alternativet är Findus Pettersson c/o Mitt Namn, Adress 9 ,12345.

Hur kan det inte finnas fler trådar om det här? Borde vara golden standard för drog beställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in