2020-08-30, 19:10
Bannlyst
Är det bara jag som anser att "sex säljer" det är viktigt med sex och man mår bra av att ha mycket av det.

Svenska tjejer har mycket sex av den anledning att dom mår bra av det, varför är det inte samma sak med killar? Svenska killar bryr sig inte om sex så mycket.

Det är av den anledningen dom letar efter negrer till sängen dessa heta svenska tjejer.

Frågeställning:

Borde svenska killar ha mer sex med sina svenska tjejer? Så dom inte blir stulna av negrerna som är kåtast i världen?

Förstår vissa killar ens att sex är viktigt?
Citera
2020-08-30, 19:15
Bannlyst
Jag har aldrig förstått det här varför svenska tjejer får ligga med negrer så mycket i Sverige. Visst är det ett fritt land men mår deras killar/släktingar ens bra av det?

Vissa Vithyade länder håller ihop med sina egna, så som Tyskland och United Kingdom, dom ligger enbart med vita där.

Negrer är inte fina ens.
Citera
2020-08-30, 19:26
Medlem
Visst mår man bra av sex.

Dock mår man inte bra av att ha sex med många olika temporära och samtidiga relationer.
Citera
2020-08-30, 19:27
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spidersweb
Jag har aldrig förstått det här varför svenska tjejer får ligga med negrer så mycket i Sverige. Visst är det ett fritt land men mår deras killar/släktingar ens bra av det?

Vissa Vithyade länder håller ihop med sina egna, så som Tyskland och United Kingdom, dom ligger enbart med vita där.

Negrer är inte fina ens.

Folk rasblandar hej vilt även i länder som Tyskland och GBR (tyvärr).
Citera
2020-08-30, 19:35
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Varför skall man göra så i Sverige? Svenska tjejer är vackra och fina, borde inte ligga med dessa negrer som dom gör, särskilt de snyggaste av tjejerna.

Nej, rasblandning är fel. Samtidigt så lever i ett fritt (nåja) samhälle där folk får välja själva vilken eller vilka de har sex med.

Det gäller att ta debatten och påpeka med sakliga motargument varför rasblandning är fel, så att folk förstår att det inte är bra och därmed (av egen fri vilja) undviker det.

Att tvinga folk mot deras vilja tror jag definitivt inte på. Titta t. ex. på länder som Yemen och Afghanistan där man praktiserar tvångsgifte. Vill vi ha det så här i Sverige? Nej.
Senast redigerad av BloodRedMoon 2020-08-30 kl. 19:48.
Citera
2020-08-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Visst mår man bra av sex.

Dock mår man inte bra av att ha sex med många olika temporära och samtidiga relationer.

Närhet och intimitet är otroligt viktigt för oss människor, men det är som du säger också en destruktiv kraft.

Och civilisationen rasar om alla springer omkring och jagar bekräftelse på det sättet.
Citera
2020-08-30, 19:55
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Socialantropologi, etnologi och sociologi --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2020-08-31, 23:37
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:

Negrer är inte fina ens.
Menar du att vi ska förbjuda svenska tjejer att ligga med negrer? Med en sån inställning till det motsatta könet och våra levnadsvillkor lär du aldrig bli av med oskulden.
Citera
2020-08-31, 23:48
Citat:

Negrer är inte fina ens.
Men snälla du - vad du tycker är en sak. Men nu är det ju så simpelt att en vettig människa har sex tillsammans med sin partner, då spelar etnicitet mindre roll.
Citera
2020-09-01, 00:53
Medlem
JohanSverkerssons avatar
1000 spänn på att trådstartaren är en neger, eller åtmistone blatte, som tror att han har skapat en duktigf trolltråd, men som är så dum så att den kommer hamna i papperskorgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in