• 1
  • 2
2020-08-30, 13:43
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Det bästa i livet (enligt mig) är när man efter en god måltid och är proppmätt är att få slänga sig i soffan trycka in en färsk prilla och titta på tv och bara slappa.

Vilka är era bästa snusögonblick? Sover ni tex med prilla under läppen? Jag gör inte det men alltid när jag vaknar på mornarna ,så är det en prilla in som gäller sedan går man upp och pinkar.
Citera
2020-08-30, 13:46
Medlem
BirosKorlaffs avatar
När ciggen är slut och jag kommer på att jag snusar med. Då är det gött som fan med en prilla
Citera
2020-08-30, 14:14
Medlem
DrVonAnkas avatar
Det du beskriver är den bästa. Tvåa är morgonkaffe och snus. Alla andra bleknar i jämförelse.
Citera
2020-08-30, 14:17
Medlem
GeleZachas avatar
När man kommer in i bostaden och man är blöt för att det regnar ute. Då ett det gött som fan att lägga in en prilla (när man torkat såklar)
Citera
2020-08-30, 14:37
Medlem
MASSAGATTIs avatar
När man missat att köpa med sig snus till jobbet och sen dyker kollegan upp som när Jesus återuppstod på 3e dagen och bjuder på en prilla.. Då blir man som nyfrälst .

Edit: Nog för att truten tagit stryk av årtal av droger,alkohol,cigg och snus men aldrig i helvetet att jag skulle sova med en prilla inne.
Citera
2020-08-30, 15:31
Medlem
Kickexs avatar
De typiska svaren är den första på morgonen och sen en som pricken över iet efter en utsökt måltid, samt efter sex.
Och samma gäller för cigaretter.
Citera
2020-08-30, 19:34
Medlem
Luriosans avatar
Inget slår snus och morgonkaffe. Eftersom jag jobbar natt är också den bästa stunden när jag är trött som fan och lägger in en ny prilla. Brukar känna då att jag kan stå ut några timmar till.
Citera
2020-08-30, 20:17
Medlem
ekollonet132s avatar
Typ alla! Men speciellt på morgonen och efter måltider lätt
Citera
2020-09-13, 07:55
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Det bästa i livet (enligt mig) är när man efter en god måltid och är proppmätt är att få slänga sig i soffan trycka in en färsk prilla och titta på tv och bara slappa.

Vilka är era bästa snusögonblick? Sover ni tex med prilla under läppen? Jag gör inte det men alltid när jag vaknar på mornarna ,så är det en prilla in som gäller sedan går man upp och pinkar.

Citat:
Ursprungligen postat av DrVonAnka
Det du beskriver är den bästa. Tvåa är morgonkaffe och snus. Alla andra bleknar i jämförelse.

THIS.
Citera
2020-10-02, 13:46
Medlem
dengamleDs avatar
Morgonen till kaffet
Citera
2020-10-02, 14:07
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrVonAnka

Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Morgonen till kaffet
Har snus inne dygnet runt men när det är kaffe så ska det in en ny under läppen och det är lika underbart var enda gång
Citera
2020-10-12, 02:12
Medlem
absolut det bästa är när man vaknar på morgon känner suget...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in