2020-08-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
När de ändå ska hålla på att hjärntvätta ungar med massa jävla homosvammel så kan de väl ge ut böcker som *Totte dealar kola* eller en klassiker som *Totte skjuter AK47*

Mmm, det är ju precis samma sak.

Jag har inte kollat länken, men naturligtvis skulle jag kunna tänka mig att läsa en bok för barn som handlar om homosexualitet eftersom jag är en normalt funtad människa och inte en homofobisk fjant.
De enda böcker jag inte ville läsa för mitt barn när hen var liten var böcker om att vara mörkrädd eftersom jag inte ville att hen skulle få för sig att mörkret var något att vara rädd för.
Citera
2020-08-29, 17:43
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Mmm, det är ju precis samma sak.

Jag har inte kollat länken, men naturligtvis skulle jag kunna tänka mig att läsa en bok för barn som handlar om homosexualitet eftersom jag är en normalt funtad människa och inte en homofobisk fjant.
De enda böcker jag inte ville läsa för mitt barn när hen var liten var böcker om att vara mörkrädd eftersom jag inte ville att hen skulle få för sig att mörkret var något att vara rädd för.

Bryr mig inte ett skit vad vuxna personer gör i sovrummet men det är inget som barn ska matas med. Fan de har ju världens huvudbry om vilken leksak som passar till tröjan och inte sin sexuella läggning.
Citera
2020-08-29, 17:48
Medlem
Slottsherres avatar
Har någon som förfasar sig här ens läst boken?
Vad gör dom? Är det verkligen sex på gång?
Vem har väl inte "svärmat" för en kompis i den åldern, och till och med känt svartsjuka om han föredrar att umgås med någon annan.
Har det så mycket med bögeri att göra?
Citera
2020-08-29, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Bryr mig inte ett skit vad vuxna personer gör i sovrummet men det är inget som barn ska matas med. Fan de har ju världens huvudbry om vilken leksak som passar till tröjan och inte sin sexuella läggning.

Du har inte barn va? Jag har aldrig träffat ett barn som bryr sig om vilken leksak som passar till tröjan ! Barn blir inte homosexuella för att man läser en bok för dem, men de kan däremot bli medvetna om att par eller familjer kan se olika ut och att det är okej. Om mitt barn skulle bli homosexuellt så vill jag att hon vågar säga det till mig och inte går och får självmordstankar eller sånt.
Citera
2020-08-29, 18:49
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Det handlar ju mer om att du är bög själv och gillar barn på ett sexuellt vis.

Bögar skall inte ha rätt att gifta sig, dom skall definitivt inte få springa runt och suga på dildos i prideparader framför oskyldiga barn som släpats dit av sina äckliga föräldrar
Självklart. Tråkigt att du avslöjade mina avsikter.

Man kan vara bög och samtidigt vara mot prideparader. Där är mig veterligt att de flesta bögar bara önskar att få lämnas ifred. Det är svårt i Sverige där islamister och fascister härjar vilt.
Citera
2020-08-29, 19:10
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.adlibris.com/se/bok/forsta-karleken-9789186589929?gclid=Cj0KCQjw-af6BRC5ARIsAALPIlVL8BtQcnqv2a2rRZ9r9Bbh8iFNg2uUjdz Vpdbb uQ8qafOnBQjFGzsaAoJREALw_wcB

Alex 6 år har en bästa kompis på dagis som också är en pojke. Fröknarna tyckte inte om det. En bok om den första kärleken.

Tydligen ska bögeri normaliseras redan från tidig ålder. Regnbågshyllor på det lokala biblioteket är idag standard. Samhället gör allt för att feminisera den svenska mannen med början från tidig ålder.

Läser folk sådant skit för sina barn idag? Funkar det inte med Alfons Åberg och spöket Laban längre? Skulle någon här läsa om Alex 6 år som är bög?

Stört fel. Bögar är sjuka i huvudet och ska hållas långt från barn. Alla som tycker annorlunda HATAR BARN.

Äckliga pedofiler är de flesta bögarna.

Sen till er äckliga peddos. BARN är inte homo! Fyfan för er jävla äckel hoppas ni dör!!!! Och att era barn tas ifrån er, sjuka sjuka jävlar....
Senast redigerad av Custom_made 2020-08-29 kl. 19:16.
Citera
2020-08-29, 19:11
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weallknowit
Knappast - om 10 år kommer vi ha börjat anpassa oss än mer till sharialagar och regnbågshyllor kommer plockas ner från dagis.

Däremot håller jag med om att om ungen är bög så är han det. Han behöver inga bögböcker för att inse det.

Finns det en marknad så finns det böcker att skriva.
Misslyckad och avvisad författare drar i sista halmstrået snarare, för att kanske få slå igenom och nå självuppfyllan.
Citera
2020-08-29, 19:32
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Självklart. Tråkigt att du avslöjade mina avsikter.

Man kan vara bög och samtidigt vara mot prideparader. Där är mig veterligt att de flesta bögar bara önskar att få lämnas ifred. Det är svårt i Sverige där islamister och fascister härjar vilt.

Ja sucks to be you.
Nej bögar önskar att uppmärksammas och få vara med i media non stop. Ironiskt nog så gör dom detta tillsammans med Islamister, som spelar ner sin Islamism. Finns inga fascister som härjar fritt i Sverige och det vet du om. Sluta bara.
Citera
2020-08-29, 19:39
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ja sucks to be you.
Nej bögar önskar att uppmärksammas och få vara med i media non stop. Ironiskt nog så gör dom detta tillsammans med Islamister, som spelar ner sin Islamism. Finns inga fascister som härjar fritt i Sverige och det vet du om. Sluta bara.
Du måste skämta. Fascister finns det gott om på t.ex. Flashback. De (ni?) anser att staten ska detaljstyra människors liv och rätt till sexuellt umgänge.

Tycker man att homosexuella ska förbjudas utöva sin sexualitet bör man fundera på vad man egentligen har att göra med andra vuxnas sexuella relationer. Hade du velat att någon bestämde vem du fick knulla med?

Om du trollar, bemöda dig inte att besvara mitt inlägg. Jag har bättre saker för mig än att diskutera med troll.
Citera
2020-08-29, 19:43
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Jämför även Österåkers bibliotek, och studera menyn på dess hemsida:
https://bibliotek.osteraker.se/web/arena
Av biblioteksvärldens hela klassifikationssystem, av alla människans kunskapsområden, gemensamma erfarenheter och konstnärliga uttryck i tid och rum, så är det en enda innehållslig kategori som bedöms så viktig att den lyfts fram med en helt egen rubrik, och det är Regnbågsbiblioteket. Med tips på HBTQ-certifierad litteratur för både vuxna, ungdomar och barn.

Detta är inte friskt, och det gör ingen någon tjänst.
Citera
2020-08-29, 19:51
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Du måste skämta. Fascister finns det gott om på t.ex. Flashback. De (ni?) anser att staten ska detaljstyra människors liv och rätt till sexuellt umgänge.

Tycker man att homosexuella ska förbjudas utöva sin sexualitet bör man fundera på vad man egentligen har att göra med andra vuxnas sexuella relationer. Hade du velat att någon bestämde vem du fick knulla med?

Om du trollar, bemöda dig inte att besvara mitt inlägg. Jag har bättre saker för mig än att diskutera med troll.

LGBTQP är direkt kopplat till pedofili. I detta fallet även normaliseringen av det för små barn. Ja, jag hade velat att staten förbjöd LGBTQP och allt annat som inte är normalt straight sex som skapar barn.

Du är antingen en hjärntvättad judeslav, eller jude själv.
Citera
2020-08-29, 19:54
Medlem
arcsins avatar
Citat:
LGBTQP är direkt kopplat till pedofili. I detta fallet även normaliseringen av det för små barn. Ja, jag hade velat att staten förbjöd LGBTQP och allt annat som inte är normalt straight sex som skapar barn.

Du är antingen en hjärntvättad judeslav, eller jude själv.
Jag håller inte med dig. Det finns säkert sjuka personer som vill normalisera pedofili, men det är inte HBTQ-rörelsens mål. Pedofili kommer aldrig kunna normaliseras, eftersom man alltid kommer se sexualisering av barn som utnyttjande. Det är inte jämförbart med homosexualitet.

Först är jag pedofil och nu är jag jude. Vad blir jag härnäst? Handikappad? Kommunist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in