• 1
  • 2
2020-08-28, 10:35
Medlem
Är en kille på 188cm, 30år. Är naturligt sett ovanligt smal trots alltid normal vikt. Tränar hårt, bara styrketräning, tränat ca 4 år. Äter 4500 kalorier i snitt per dag, väger 94 kg, vikten är ju normal men ser ändå ut att väga typ 70 kg. Ser sjukligt smal ut ibland, speciellt på morgonen. Folk glor som Fan, otroligt trött på det. Alltid varit den smalaste i alla sammanhang.
Äter ägg, nötfärs, ris, kyckling, broccoli, havregryn, varje dag.
Har jag en jävligt smal benstomme eller vad är det frågan om tror ni?
Citera
2020-08-28, 10:40
Medlem
Ducadreams avatar
Har du ätit 4500 kcal i snitt i fyra år? Du borde åtminstone ha gått upp i vikt.

Vad använde du för träningsschema?
Senast redigerad av Ducadream 2020-08-28 kl. 10:44.
Citera
2020-08-28, 10:43
Medlem
Om du äter och tränar som du säger så skulle jag rekommendera dig att ta ett prov på dina testosteron värden.
Citera
2020-08-28, 10:44
Bannlyst
Gissningsvis handlar det väl om någon inverterad anorexi. Precis som en anorektiker på 35kg ser en tjockis, så ser en träningsmissbrukare en spinkis i spegeln.
Citera
2020-08-28, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Har du ätit 4500 kcal i snitt i fyra år? Du borde åtminstone ha gått upp i vikt.

Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Om du äter och tränar som du säger så skulle jag rekommendera dig att ta ett prov på dina testosteron värden.
Han säger ju att han väger normalmycket (94kg) men ser ut att väga 70kg. Så många raders läsning är det inte.
Citera
2020-08-28, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsvejs124
Är en kille på 188cm, 30år. Är naturligt sett ovanligt smal trots alltid normal vikt. Tränar hårt, bara styrketräning, tränat ca 4 år. Äter 4500 kalorier i snitt per dag, väger 94 kg, vikten är ju normal men ser ändå ut att väga typ 70 kg. Ser sjukligt smal ut ibland, speciellt på morgonen. Folk glor som Fan, otroligt trött på det. Alltid varit den smalaste i alla sammanhang.
Äter ägg, nötfärs, ris, kyckling, broccoli, havregryn, varje dag.
Har jag en jävligt smal benstomme eller vad är det frågan om tror ni?

Du väger ju 94 kg även om du tycker du ser ut att väga 70 kg.
Eftersom jag inte har sett hur du ser ut så är det väl svårt att veta om det är du som har drabbats av kroppskomplex eller om det ligger något i vad du säger.
Jag väger också mer än vad jag ser ut, och andra tror oftast inte på min vikt och därför vet jag det ligger till så.

Dock väger jag mer än dig och är kortare .
Varför skulle folk glo på dig mer på morgonen för?
Citera
2020-08-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Gissningsvis handlar det väl om någon inverterad anorexi. Precis som en anorektiker på 35kg ser en tjockis, så ser en träningsmissbrukare en spinkis i spegeln.

Fast folk säger att jag ser smal ut, de reagerar ständigt på min fysik, sen glor folk mycket vart ja än går. Folk har sagt att ja ser ut att väga 30 kg mindre än ja gör..
Citera
2020-08-28, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsvejs124
Fast folk säger att jag ser smal ut, de reagerar ständigt på min fysik, sen glor folk mycket vart ja än går. Folk har sagt att ja ser ut att väga 30 kg mindre än ja gör..
Muskler väger mer än fett. Klyshigt, men sant.
Citera
2020-08-28, 10:54
Medlem
tinca75s avatar
Du tolkar in det utseende fel skulle jag tro, med den vikten/längden skulle du kunna platsa in i vilket shl-lag som helst ifall du hade skillsen
Citera
2020-08-28, 10:55
Medlem
Du drar 34-36 i midja och 34 i benlängd på byxor?. Du är 94 kg.
Citera
2020-08-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream

Har ätit allt från 3500 - 5000 kalorier, ja har gått upp från 84 till 94 senaste 2 åren, fick mer muskler och fett men ändå för smal. Tror det är mitt skelett eller benstomme som är ovanligt smalt. Tränat mestadels 5 ggr i veckan. Nu är det 3 ggr pga feberkänslor som ja får ofta. Min styrka har dock knappt ökat ett skit ända sedan ja började träna. Bara normalstyrka. Kör tex 60 kg bänkpress 8 rep.
Citera
2020-08-28, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Va kostar det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in