2020-08-28, 00:52
Medlem
SS04s avatar
Det tillfredsställer mig och jag blir påtänd när man leker med tanken att man har samlag i en skog källare och vinden. Tänk att de finns de jävla tråkiga jävlar som enbart tänker på sex i sängen vafan lek lite med tanken. Känns så jävla konstigt att folk bara kopplar sex till sängen vafan kom igen. Tänk att ta med en person i skogen eller på din vind och knulla, föreställ er det. Nå, vad blir ni påtända på, är ni sådana där tråkiga jävlar eller har ni lite mer fantasi Unleash the beast inside yourself.
Senast redigerad av SS04 2020-08-28 kl. 01:47.
Citera
2020-08-28, 01:09
Medlem
Thathappened22s avatar
Konstiga roleplay-tankar? Knappast, det där är vanilj.

Gillar kvinnor som gillar DDLG/daddydom, kallar mig daddy. Trycker de hårt medan man stryper de långsamt och viskar "cum in me daddy" i mitt öra och liknande. Även långvarig roleplay, där hon ser mig som fadersgestalt i någon form, därför jag föredrar kvinnor mer än 10år yngre än mig.
Citera
2020-08-28, 01:26
Medlem
SS04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thathappened22

Gillar kvinnor som gillar DDLG/daddydom, kallar mig daddy. Trycker de hårt medan man stryper de långsamt och viskar "cum in me daddy" i mitt öra och liknande. Även långvarig roleplay, där hon ser mig som fadersgestalt i någon form, därför jag föredrar kvinnor mer än 10år yngre än mig.

Är du en tråkig en som enbart kör sängen eller har du testat skog osv.
Citera
2020-08-28, 01:29
Medlem
Thathappened22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS04
Är du en tråkig en som enbart kör sängen eller har du testat skog osv.

Gjort det i princip överallt. Alla toaletter på ett gymnasium, utomhus, badhus (både duschar och jacuzzis), i bilar, McDonalds. Källare har inte hänt dock, men däremot otaliga gånger på vinden när jag bodde med föräldrarna.
Citera
2020-08-28, 01:33
Medlem
Dogshits avatar
Skog, bil, garage, vind, källare eller publikt men någorlunda undanskymt har väl varenda kotte testat minst en gång? Knappast någon konstig roleplay-tanke där. Du pratar om platser.

Roleplay är att båda parter går ur sitt vardagliga persona och beter sig helt annorlunda vid sex.
Citera
2020-08-28, 02:10
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Jag kan ha sex på fler ställen. Tvättstugan tex. En toalett osv. Jag och mitt ex har haft sex på soffan flera gånger, på golvet och i köket. Även på en köksbänk och på köksbordet.

Det heter tänd. Inte påtänd.
Citera
2020-08-28, 15:01
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS04
Det tillfredsställer mig och jag blir påtänd när man leker med tanken att man har samlag i en skog källare och vinden. Tänk att de finns de jävla tråkiga jävlar som enbart tänker på sex i sängen vafan lek lite med tanken. Känns så jävla konstigt att folk bara kopplar sex till sängen vafan kom igen. Tänk att ta med en person i skogen eller på din vind och knulla, föreställ er det. Nå, vad blir ni påtända på, är ni sådana där tråkiga jävlar eller har ni lite mer fantasi Unleash the beast inside yourself.

Du är väldigt ung va? Dessutom verkar du bara "fantisera" om detta, trots att det är väldigt vanligt?
Citera
2020-08-28, 22:15
Medlem
Citat:

Yeah daddy I like 😉
Det där är typ mitt nuvarande sexliv. Älskar att kalla min pojkvän för pappa/daddy och vara hans duktiga flicka eller få smisk när jag är olydig. Det är så porrigt.
Är nästan 20 år yngre också vilket gör det hela mer realistiskt.

Men vi har sex på balkongen ibland faktiskt. Jag gillar att visa upp mig och han gillar också att visa upp mig så det gör inte så mycket om någon ser. Hahaha
Citera
2020-08-29, 13:11
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:

Känns det inte väldigt tillgjort och töntigt att prata utländska när ni har sex?

TS, att ha sex i skogen, på stranden, på vinden, i bilen etc är väl vardag nu för tiden och inget speciellt?
Citera
2020-08-29, 19:13
Medlem
Thathappened22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Känns det inte väldigt tillgjort och töntigt att prata utländska när ni har sex?

TS, att ha sex i skogen, på stranden, på vinden, i bilen etc är väl vardag nu för tiden och inget speciellt?

Jo, men blir oftast den svenska motsvarigheten om inte personen ifråga är ifrån utlandet. Haft ett par ifrån utlandet och en ifrån Sverige. Beror lite på omständigheterna.
Citera
2020-08-31, 13:28
Medlem
Mundurs avatar
Har haft några få fantastiska skogssamlag men många avsugningar. Haft ett par kvinnor som tyckte sex i skogen var lite obekvämt tyvärr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in