• 1
  • 2
2020-08-26, 22:05
Medlem
Jag är en kille på en bra bit över 30 år, har en tjej som är just över 20 år. Varit tillsammans något år.

Min tjej är i världsklass. Hon sväljer, tar analt, ass to mouth, gillar leksaker i sig, gillar att bli bunden, piskad. Har till och med pissat henne i munnen. Har såklart en miljon bilder och filmer när vi knullar också.

Ge mig lite bondagetips så jag kan utveckla vårat sexliv
Citera
2020-08-26, 22:09
Medlem
BaronRoevpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomduja
Jag är en kille på en bra bit över 30 år, har en tjej som är just över 20 år. Varit tillsammans något år.

Min tjej är i världsklass. Hon sväljer, tar analt, ass to mouth, gillar leksaker i sig, gillar att bli bunden, piskad. Har till och med pissat henne i munnen. Har såklart en miljon bilder och filmer när vi knullar också.

Ge mig lite bondagetips så jag kan utveckla vårat sexliv

Problemet med kåta tjejer är att man alltid är trött på jobbet, för hon väcker en och vill ligga
3-5ggr varje natt. Det spelar ingen roll om hon får 8 orgasmer... de vill bara ha mera stock.

Jag tror du bluffar min vän. Det finns tyvärr inget najs med en överkåt flickvän, men det brukar lägga sig vid ca 25-30 års ålder där det hamnar på en mera normal nivå.
Citera
2020-08-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronRoevpanna
Problemet med kåta tjejer är att man alltid är trött på jobbet, för hon väcker en och vill ligga
3-5ggr varje natt. Det spelar ingen roll om hon får 8 orgasmer... de vill bara ha mera stock.

Jag tror du bluffar min vän. Det finns tyvärr inget najs med en överkåt flickvän, men det brukar lägga sig vid ca 25-30 års ålder där det hamnar på en mera normal nivå.

Exakt så.

Hade en som väckte mig efter 3ggr och gned underlivet mot sängen.

Det är kul i tanken, och kanske första gångerna. Sen ett helvete man snabbt inser är omöjligt att tillfredställa.
Citera
2020-08-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronRoevpanna

Menar mer att hon aldrig tackar nej till sex. Hon är inte på mig om sex. Jag har sex med henne när jag vill och jag tar initiativet 99 av 100 gånger.
Citera
2020-08-26, 23:38
Medlem
JBernards avatar
Det kanske är du som är överkåt och behöver råd? Ta en kall dusch och eller tänk på något djupt obehagligt.
Citera
2020-08-27, 01:06
Medlem
kalkryggars avatar
Bind fast henne så hon står orubblig i ställning där hon står på alla fyra på ett bord. Sen pluggar du in en dildo i röva på henne. Sen slänger du i lite frukt i bålen och väntar på att festdeltagarna skall komma. Du bjuder gästerna på lite bål och presenterar dom för idén att köra lite med dildon i röva på henne om dom är sugna.
Citera
2020-08-27, 01:16
Medlem
franges avatar
Kör Anna Book-klassikern - tvinga i henne laxermedel, sedan spänner du fast henne på alla fyra över ett soffbord och kör in en liten tratt i röven på henne - alltså med "spetsen" utåt där du fäster en genomskinlig slang. Sedan drar du den slangen till munnen på henne och spänner fast den så hon inte kan spotta ut den eller stänga munnen.

Sätt dig i soffan, ta en kall öl och beskåda och njut av vad som sedan sker.
Citera
2020-08-27, 08:53
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Kör Anna Book-klassikern - tvinga i henne laxermedel, sedan spänner du fast henne på alla fyra över ett soffbord och kör in en liten tratt i röven på henne - alltså med "spetsen" utåt där du fäster en genomskinlig slang. Sedan drar du den slangen till munnen på henne och spänner fast den så hon inte kan spotta ut den eller stänga munnen.

Vips så har du skapat en evighetsmaskin
Citera
2020-08-27, 09:15
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Alltså, hur ska man få det tätt mellan tratt och rumpa? För den stora delen på tratten ska vara mot kroppen om jag fattade rätt? Även problemet med att spänna fast tratten i rätt position måste lösas.
Citera
2020-08-27, 09:38
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Alltså, hur ska man få det tätt mellan tratt och rumpa? För den stora delen på tratten ska vara mot kroppen om jag fattade rätt? Även problemet med att spänna fast tratten i rätt position måste lösas.

Snabbhärdande fogmassa?
Citera
2020-08-27, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Vips så har du skapat en evighetsmaskin

Snarare en partikelaccelerator, mängden skit som kommer ur munnen kommer vara minst lika stor.
Citera
2020-08-27, 09:45
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Alltså en slang som passar i analen
sen ringer man en vvsfirma så
kopplar montören ihop systemet..👉👌
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in