2020-08-25, 11:41
Medlem
fick i dag sms om morgondagens utbetalning från försäkringskassan visade sig att jag skulle få 3-4 tusen mer än jag brukar få efter skatt hm kan det vara ändrade regler pga corona ?
Citera
2020-08-25, 13:49
Medlem
inga flera som får en överraskande stor ersättning i morgon från FK
Citera
2020-08-25, 13:54
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
inga flera som får en överraskande stor ersättning i morgon från FK
Jag vet att bostadsbidraget är högre för ensamstående med barn och läste detta nu på hemsidan:
https://www.forsakringskassan.se/pri...det-har-galler ...Har du inte fått något meddelande om du loggar in?
Citera
2020-08-25, 15:54
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Alla dessa bidragstagare.. skaffa ett jobb och sluta lev på oss andra.
Även de som har jobb får bidrag t.ex så ansåg våran helt otroligt vettiga regering nyss att kändisar som Jill Johnson automatiskt behöver 50000 i Covid-19 stöd oavsett vad hennes årsinkomst är.
Citera
2020-08-25, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag vet att bostadsbidraget är högre för ensamstående med barn och läste detta nu på hemsidan:
https://www.forsakringskassan.se/pri...det-har-galler ...Har du inte fått något meddelande om du loggar in?

okey tack för svar så det är coronan man har att tacka för höjningen
Citera
2020-09-21, 09:31
Medlem
smoerreboms avatar
Nu ska "arbetarpartiet" behålla höjningen i A-kassan i två år, det står längre ner på Expressen att Pandemin kan vara över

Kan det vara så att just två år är pga att ??? Ni vet lite som med coronakommissionen som inte skulle komma med resultat förrän okt 2022? Nu måste nazistblocket sänka om de vinner vilket blir en dålig start.

Man ska känna "trygghet" när man är arbetslös?!!! alltså hur fan kan det vara incitament som gynnar ett lands ekonomi?

Ska bli intressant att se alla kritiska frågor från media om detta.
Citera
2020-09-25, 04:53
Medlem
Yes höjningen verkar vara per månad fint med 3 papp mera att röra sig med varje månad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in