2020-08-26, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Lägg av, livstids fängelse finns i straffskalan för människorov och det är bara en del av deras brott. De kommer att vara inburade länge dessa gossar.

Att det finns i straffskalan betyder ingenting. Pärlor av den här kalibern landar nästan alltid längst ner på skalan när dom faller i hovrätten.

18-åringen gör Max två år effektivt, 21-åringen kanske det dubbla.
Citera
2020-08-26, 21:30
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemesisSweden
De bortglömda förnedringsrånen är tillbaka på agendan https://www.aftonbladet.se/a/JoKRy7

Oisin Cantwell - en sällsynt obehaglig man.

Typ, det var väl inte så farligt, brottsoffren kanske ljuger. Oj, oj, föräldrarna har blivit hotade😠 osv...

Tänkte detsamma när jag läste denne skitnödige mans urskuldran för de stackars GM, som kanske inte ens gjort något, för som OC själv konstaterade; "vad vet vi egentligen"? Fy, faan vilket äckel du är OS - din tid kommer, var så säker och jag hoppas hela din familj blir utsatta för otäckheter från de du nu beskyddar. Jag vet sedan tidigare att du läser här inne, så sug i dig, din förbannade landsförrädare! Vis ses, någon gång - då skall jag bjuda dig på något fint...
Citera
2020-08-26, 21:30
Medlem
TheTricksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Vilket vidrigt brott, ville kräkas bara av att läsa artikeln. Är det naivt att hoppas på ett kännbart straff?

Ja tyvärr kommer det inte att bli kännbara straff. 18-åringen är för ung och 21-åringen kommer få betydande rabatter på sitt fängelsestraff. Dessa två homosexuella sadister kommer garanterat begå fler avskyvärda brott som mord och tortyrmisshandel de närmaste åren. Den nuvarande svenska lagstiftningen kan inte skydda medborgarna. Man måste undvika udda platser efter mörkrets inbrott i Sverige framöver.
Citera
2020-08-26, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenAndraGrannen
Kan ni förklara varför hatbrott inte finns med i häktningsframställan?
Jag tror polisen gör ett stort fel.

Tror du på fullt allvar att svensk polis ser det här som ett hatbrott ?
Avlönad av sossestaten-kom igen vakna.
Citera
2020-08-26, 21:32
Medlem
Frontlinjens avatar
Ok, då har vi svart på vitt i ABs artikel: Polisen tror att BO inte kände GM utan blev utsatta eftersom de avböjde erbjudanden om att köpa knark

Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet arbetar polisen utifrån teorin att offren var slumpmässigt utvalda. Det ska ännu inte finnas något klart motiv till gärningarna, men polisen ska fått information om att gärningsmännen försökt sälja narkotika till tonåringarna, enligt samma uppgifter.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mRGyzg/uppgifter-pojkarna-gravdes-ner-levande--i-en-jordgrop

Kommentar från inteSDbliven, som tvärsäkert uttalade sig om att det ”mellan raderna” gick att utläsa att Polisen visste att der fanns en tidigare relation mellan BO-GM?
Citera
2020-08-26, 21:35
Medlem
Stackars målsmännen deras liv är förstört för alltid. Hoppas dom får den hjälp dom kommer behöva.
Citera
2020-08-26, 21:39
Medlem
Sjuka människor som gör sånna här saker. De kommer nog tyvärr aldrig bli friska heller och någon längre inlåsning är inte att hoppas på om det inte blir tal om sinnesundersökning och psykvård. Tyvärr är det många ungdomar idag som drar runt med ett trasigt liv och med värderingar som är helt åt h..vete. Kommer ta tid att vända denna skuta om ens nånsin. Fortsätter utvecklingen blir det nog utlandsadress inom 10 år. Det är för mkt som går back, skolan, rättsväsendet, vården, jobben, föräldrar som inte tar ansvar, samhället splittras mer och mer, det kommer bli mer fördomar, mer hat, politikerna står som förstenade. Svårt att se nåt hoppfullt i det hela.
Citera
2020-08-26, 21:39
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/JoKRy7/de-bortglomda-fornedringsranen-ar-tillbaka-pa-agendan

Tråkigt att läsa att 18-åringens familj har hotats, bättre om någon hade gjort slag i saken istället! 😃😃😃
Citera
2020-08-26, 21:46
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69

Tråkigt att läsa att 18-åringens familj har hotats

Varför är det tråkigt? De försvarar garanterat sin son/bror.

Precis som blattarna i Wilma-fallet.
Citera
2020-08-26, 21:54
Medlem
fittas avatar
Misshandlade, våldtagna och LEVANDE BEGRAVDA på en kyrkogård, det här blir bara sjukare och sjukare

Var det en färdiggrävd grav som ännu inte använts? Kan inte tänka mig att gärningsmännen stod där och grävde hela natten... eller var det därför det därför allt pågick över 10 timmar.
Citera
2020-08-26, 21:54
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Tänkte detsamma när jag läste denne skitnödige mans urskuldran för de stackars GM, som kanske inte ens gjort något, för som OC själv konstaterade; "vad vet vi egentligen"? Fy, faan vilket äckel du är OS - din tid kommer, var så säker och jag hoppas hela din familj blir utsatta för otäckheter från de du nu beskyddar. Jag vet sedan tidigare att du läser här inne, så sug i dig, din förbannade landsförrädare! Vis ses, någon gång - då skall jag bjuda dig på något fint...

Oisin är väl något irländskt IRA slödder? IRA är ju ökända för sina samarbeten med olika muslimska despoter, Sinn Fein är ju även partiet som är Irlands motsvarighet till MP när det kommer till massinvandringsfrågan, de vill släppa in allt (utom Britter då )

Så att ett sånt litet äckel skulle ta parti för dessa babbemonster var väl helt självklart.
Ska garva när han själv mördas av såna här babbemonster. De springer redan runt på innerstadsgatorna och han själv ser ut som en lättrånad AIDS-bög så han lär duka under för babbehorderna.
Citera
2020-08-26, 21:55
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/JoKRy7/de-bortglomda-fornedringsranen-ar-tillbaka-pa-agendan

Tråkigt att läsa att 18-åringens familj har hotats, bättre om någon hade gjort slag i saken istället! 😃😃😃

Nu har ju GM och familjer hängts ut offentligt. Nu får vi hoppas att släktens hederskultur tar tag i problemet. Familjerna måste ju förstå att de har drabbats av skam och vanära nu av sina söner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in