Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Tänkte detsamma när jag läste denne skitnödige mans urskuldran för de stackars GM, som kanske inte ens gjort något, för som OC själv konstaterade; "vad vet vi egentligen"? Fy, faan vilket äckel du är OS - din tid kommer, var så säker och jag hoppas hela din familj blir utsatta för otäckheter från de du nu beskyddar. Jag vet sedan tidigare att du läser här inne, så sug i dig, din förbannade landsförrädare! Vis ses, någon gång - då skall jag bjuda dig på något fint...
Oisin är väl något irländskt IRA slödder? IRA är ju ökända för sina samarbeten med olika muslimska despoter, Sinn Fein är ju även partiet som är Irlands motsvarighet till MP när det kommer till massinvandringsfrågan, de vill släppa in allt (utom Britter då

)
Så att ett sånt litet äckel skulle ta parti för dessa babbemonster var väl helt självklart.
Ska garva när han själv mördas av såna här babbemonster. De springer redan runt på innerstadsgatorna och han själv ser ut som en lättrånad AIDS-bög så han lär duka under för babbehorderna.