2020-08-26, 21:07
Medlem
Orten19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Varför är vi svenskar så förbannat hämmade så att vi inte går man ur huse och demonstrerar mot all den skit vi får stå ut med från den invandrade pesthärden?! En massiv demo i Stockholm torde kunna samla ihop minst 50 000 personer, i alla fall! Detta skulle inte ens den svenska MSM kunna blunda för...

Jadu. När Folkets demonstration var igång så var det bara ett par hundra som kom så man la ner det. Vi är för trygga hemma framför våra dataskärmar.

Det var dock ett tag sedan och skulle säkert komma fler nu men förmodligen inte tillräckligt
Citera
2020-08-26, 21:10
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Ser inte speciellt farlig ut i mina ögon. Många grovt kriminella brukar ju även se galna ut men det tycker jag inte den här pojkstjärtsälskaren gör
Jo men tänk dig med en kniv i handen och drogpåverkad.
Citera
2020-08-26, 21:10
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsfinest
Folk skriver och skriver.. I N G E N här inne kommer ens vara i närheten av där dem här 2 smutsiga horbarnen bor. Dem kommer få lite böter, samtal med soc, saft & bullar. Sen ut och begå nya brott.

Jag fakking SPYR på det här förlorade landet!! Vart måste man flytta för att kunna leva i frid?
Lägg av, livstids fängelse finns i straffskalan för människorov och det är bara en del av deras brott. De kommer att vara inburade länge dessa gossar.
Citera
2020-08-26, 21:11
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Jadu. När Folkets demonstration var igång så var det bara ett par hundra som kom så man la ner det. Vi är för trygga hemma framför våra dataskärmar.

Det var dock ett tag sedan och skulle säkert komma fler nu men aldrig tillräckligt

Så är det. För förtydligande; jag tror inte att det skulle komma 50 000 men potentiellt borde kunna komma så många, då underlaget torde finnas inom SD-leden, NMR och AfS, samt andra, trötta medborgare... Men, som sagt, vi är för bekväma och inte ens katastrofer får oss att mer än rycka på axlarna. Helt sjukt hur blasé vi är!
Citera
2020-08-26, 21:12
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Jag tror inte att det handlar om homosexualitet. Det handlar om att skända sina offer, precis samma strategi som för kvinnliga våldtäktsoffer i krigen i Afrika.

Det är ganska vanligt att afghaner i Sverige gruppvåldtar pojkar:

Citat:
Under drygt ett år har 15 ensamkommande pojkar från Afghanistan dömts för gruppvåldtäkter på andra pojkar i Sverige. Hur kommer det sig att vissa unga från Afghanistan förgriper sig på pojkar?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/svt-granskar-overgrepp-bland-ensamkommande

Det har varit mindre vanligt att andra etniska grupper gör det, men detta kommer kanske att bli mer vanligt framöver?
Citera
2020-08-26, 21:15
Medlem
Hoppas ni alla jävla batikhäxor är glada för att dessa äckliga människor är vad ni gullar med, det är dessa ni tror er kunna bota för att kunna leva i vårat Svenska samhälle. Att ens vissa här inne försöker diskutera "hur har GMs barndom sett ut, vad har dom upplevt, vilka trauman, etc etc).
Dessa GMs har INGET här att göra, varken från början eller speciellt nu, när dom torterar och våldtar för (nöjes?) skull! Vare sig BO är svenskar eller icke svenskar, så har GMs utnyttjat sin rätt att leva här i Sverige, SÅ ÄR DET BARA! Detta är ej acceptabelt. Detta är ej förhandlingsbart. Detta är ej något man kan "bota" dom ifrån. Detta är löst jävla avskum som har förverkat sin rätt att ens leva.
Släpp lös Anders Behring Breivik samt Brenton Tarrant här i Sverige istället, så kommer jag haka på!
Citera
Medlem
NemesisSwedens avatar
De bortglömda förnedringsrånen är tillbaka på agendan https://www.aftonbladet.se/a/JoKRy7

Oisin Cantwell - en sällsynt obehaglig man.

Typ, det var väl inte så farligt, brottsoffren kanske ljuger. Oj, oj, föräldrarna har blivit hotade😠 osv...
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Ni som inte förstår detta med de afghanska bögbarnen - läs om "de dansande pojkarna" och basha bazi, eller något sådant och ni får svar på hur utbrett detta fenomen är...
Citera
2020-08-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Lägg av, livstids fängelse finns i straffskalan för människorov och det är bara en del av deras brott. De kommer att vara inburade länge dessa gossar.

Det tror inte jag, och risken är att de får sitta på någon mesig avdelning där de kan fortsätta att tortera människorna runt omkring sig.
Citera
2020-08-26, 21:16
Avslutad
Vilket vidrigt brott, ville kräkas bara av att läsa artikeln. Är det naivt att hoppas på ett kännbart straff?
Citera
2020-08-26, 21:20
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det är ganska vanligt att afghaner i Sverige gruppvåldtar pojkar:

Det har varit mindre vanligt att andra etniska grupper gör det, men detta kommer kanske att bli mer vanligt framöver?
Så kallade Hazarer är i och kring Afghanistan mer eller mindre kastlösa. (Indien är inte långt borta.) Många av deras pojkar har lite feminina drag och utnyttjas av Talibaner (de tvingas klä sig i kvinnokläder, finns en dokumentär om detta fenomen på SVT). När de får återvända skäms familjerna och vissa av dem väljer att åka till ett annat land för att börja om. De är skadade både här och där men erkänner antagligen ingenting för någon annan.
Citera
2020-08-26, 21:23
Medlem
Kan ni förklara varför hatbrott inte finns med i häktningsframställan?
Jag tror polisen gör ett stort fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in