Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Det där verkar vara en reflexmässig respons från många svenska ”nazister” har jag märkt. Man måste tänka lite längre. På något vis måste en accelerationsprocess och än mer polarisering komma till stånd. Att sitta och fisa ortodoxt om ”liberala kontrajihadister” duger inte. Fakta är att Paludan och Park gör enormt mycket mer nytta än vad de flesta ”nazister” i Sverige gör. Titta på hur äckligt polisen och etablissemanget betett sig nu i Malmö. Gissa hur många vanliga svenskar som stör sig som fan på det?

Så lösningen är att fler svenskar gör som Paludan och blir Pride-kramare och judedyrkare? Eftersom det retar muslimerna?
Citera
2020-08-30, 22:33
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Så lösningen är att fler svenskar gör som Paludan och blir Pride-kramare och judedyrkare? Eftersom det retar muslimerna?

Nej? Man behöver väl inte bli judedyrkare. Divination menar däremot att Paludans provocerande strategi är effektiv.

Det finns andra saker man kan göra än att dyrka judar för att accelerationsprocessen ska gå snabbare.
Senast redigerad av Zloth 2020-08-30 kl. 23:15.
Citera
2020-08-30, 22:47
Medlem
Divinations avatar
Citat:

Men för helvete. Läs mitt inlägg igen och tänk efter lite. Om svenska nationella vill vinna så måste man agera mycket smartare än vad du tycks göra.
Citera
2020-08-30, 23:10
Medlem
Citat:
Men för helvete. Läs mitt inlägg igen och tänk efter lite. Om svenska nationella vill vinna så måste man agera mycket smartare än vad du tycks göra.

Du hyllar det Paludan sysslar med. Det Paludan sysslar med är att dyrka judar och hbtq. Därför hatar han på islam. Han anser att islam är alldeles för intolerant mot judar och mot hbtq.
Citera
2020-08-30, 23:18
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Du hyllar det Paludan sysslar med. Det Paludan sysslar med är att dyrka judar och hbtq. Därför hatar han på islam. Han anser att islam är alldeles för intolerant mot judar och mot hbtq.

Nej, ditt pucko. Det var inte vad jag skrev. Är det läsförmågan eller läsförståelsen som brister för dig? Har du hört talas om begrepp som accelerationism och polarisering?
Citera
2020-08-30, 23:21
Medlem
Citat:
Nej, ditt pucko. Det var inte vad jag skrev. Är det läsförmågan eller läsförståelsen som brister för dig? Har du hört talas om begrepp som accelerationism och polarisering?

Jo, du sitter och hyllar Paludan och tycker det han gör är bra.
Citera
2020-08-30, 23:27
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Jo, du sitter och hyllar Paludan och tycker det han gör är bra.

Jag ger upp. Du är en byfåne. Men tack i alla fall för att du påminde mig om varför jag emigrerade från Sverige.
Citera
2020-09-03, 11:07
Medlem
Citat:
....

Det Paludan sysslar med är att dyrka judar och hbtq. Därför hatar han på islam. Han anser att islam är alldeles för intolerant mot judar och mot hbtq.

Det kan säkert ligga något i att en av anledningarna till varför Paludan önskar provocera de muslimska kolonisatörerna hänger ihop med att deras kolonisation är de facto inkompatibel med nuvarande liberala ordning i t.ex. Danmark. Samtidigt har dock Paludan varit tydlig med att dessa kolonisatörer måste åka hem, annars finns det snart inget Danmark för danskarna (och Sverige för svenskarna).

Här Amren som återger vad Paludan sa under fjolårets danska valrörelse (vilket alltså också tycks handla om inskränkningar av religionsfriheten):

Citat:
"The great replacement denotes that Muslims who don’t belong here, marry very early and birth a lot of children. Danes marry late and birth very few children….if these conditions continue, Danes are en route to becoming a minority in their own country and that won’t be fun for you or for me."

Asked if he would like to expel hundreds of thousands of Muslims, Paludan replied that he would and said that the Danish constitution could ban Islam.

...

Paludan finished by saying that he didn’t hate anyone and he wished Muslims would have really nice lives in the 51 Muslim countries in the world — “but if Denmark perishes, there is no where else for us to go."

https://www.amren.com/news/2019/05/danish-election-candidate-rasmus-paludan-opposes-replacement-migration-in-tv-debate/
Citera
2020-09-10, 21:15
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/efter-koranbranningen-i-malmo-nekas-demonstrationstillstand-i-stockholm

Vem som helst kan ju se att han är gravt utvecklingsstörd. Hoppas verkligen att gränspolisen håller fast vid inreseförbudet. När han inte får någon uppmärksamhet i Danmark, vad tror han att han vinner på att börja härja i Sverige. Förstår han inte att det är två olika länder.
Citera
2020-09-11, 07:17
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsck
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/efter-koranbranningen-i-malmo-nekas-demonstrationstillstand-i-stockholm

Vem som helst kan ju se att han är gravt utvecklingsstörd. Hoppas verkligen att gränspolisen håller fast vid inreseförbudet. När han inte får någon uppmärksamhet i Danmark, vad tror han att han vinner på att börja härja i Sverige. Förstår han inte att det är två olika länder.

Man kan nog inte bli advokat ifall man är gravt utvecklingsstörd. Sen må Paludan vara något av en clown men stor uppmärksamhet har han fått både i Danmark och Sverige. Inreseförbudet lär hävas framgent eftersom Paludan har rätt till svenskt medborgarskap enligt juridisk expertis eftersom hans pappa är från Sverige. Tänk så pinsamt för den svenska shariapolisen och övriga myndigheter att de missade det.
Citera
2020-09-11, 21:38
Medlem
Citat:
Man kan nog inte bli advokat ifall man är gravt utvecklingsstörd. Sen må Paludan vara något av en clown men stor uppmärksamhet har han fått både i Danmark och Sverige. Inreseförbudet lär hävas framgent eftersom Paludan har rätt till svenskt medborgarskap enligt juridisk expertis eftersom hans pappa är från Sverige. Tänk så pinsamt för den svenska shariapolisen och övriga myndigheter att de missade det.

Jag ger inte mycket för denna karl men när han börjar reta upp det svenska etabilissemanget är nog något av det roligaste. Glistrup 2.0!
Citera
2020-09-11, 21:47
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag ger inte mycket för denna karl men när han börjar reta upp det svenska etabilissemanget är nog något av det roligaste. Glistrup 2.0!

Nej, visst är han mer av en pajas än politiker. Tankarna går så klart till Glistrup. Eller Ian&Bert för den delen. Men om man som jag är av uppfattningen att politik egentligen är rena dyngan och att det behövs individer som rör om i grytan, provocerar och polariserar...ja då är Paludan rätt man för jobbet.
Senast redigerad av Divination 2020-09-11 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in