2020-08-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Kan helt ärligt säga att av alla omkring 60 kvinnor som jag har legat med har tre kvinnor varit riktigt hygieniska och fräscha. Fitta luktar i regel illa, alltså riktigt illa. Stanken som kommer från fitta får mig ofta på tankar om att spy. Jag skämtar inte när jag säger att jag hellre slickar röv.

Tajta kläder är dåligt men knappast alla har haft tajta kläder och ändå har de luktat riktigt illa. Vad man äter och hur man tvättar sig är a och o. Använd bara vatten och ha luftiga kläder på dig. Iallafall inga plagg som är väldigt tajta.

Det beror på att kvinnor bosatta i Sverige har dålig intim hygien. Jag tycker rent generellt att kvinnor här har dålig hygien , det är ofta man ser att de också struntar i att tvätta händerna efter toalettbesök.
Den gång jag luktat fruktansvärt illa har varit då jag haft bakteriell vaginos men i normala fall doftar o smakar jag riktigt nice.
Citera
2020-08-24, 14:31
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Hur såg hygienen ut på stenåldern utan alla mirakelprodukter?
Hur luktade muttorna då? Allt skit som folk stoppar i sig, kemikalier och diverse visar sig ju i kroppsavsöndringsdofter. Om man lever mer hälsosamt så luktar muttan bättre.
Citera
2020-08-24, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheWickedWitch
Det beror på att kvinnor bosatta i Sverige har dålig intim hygien. Jag tycker rent generellt att kvinnor här har dålig hygien , det är ofta man ser att de också struntar i att tvätta händerna efter toalettbesök.
Den gång jag luktat fruktansvärt illa har varit då jag haft bakteriell vaginos men i normala fall doftar o smakar jag riktigt nice.
Ja det är sällsynt med bra hygien hos kvinnor. Vad man ska göra är att äta nyttigt och inte ta på sig tajta kläder, i alla fall inte så ofta. Kvinnor är mycket känsligare för sämre mat. Har man haft problem så tar det tid att få en bra effekt.
Citera
2020-08-24, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ja det är sällsynt med bra hygien hos kvinnor. Vad man ska göra är att äta nyttigt och inte ta på sig tajta kläder, i alla fall inte så ofta. Kvinnor är mycket känsligare för sämre mat. Har man haft problem så tar det tid att få en bra effekt.

Det är antagligen för att du aldrig lyckats göra en kvinna riktigt våt. Många män faller ju in i den kategorin tyvärr..
Citera
2020-08-24, 16:07
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rutten1793
Jag har lite frågor kring den vaginala hygienen eftersom man aldrig får konkreta svar, tänkte att det även kan hjälpa folk som är lite osäkra kring sin hallongrotta. Har aldrig fått höra att det luktar illa av de jag varit med men den luktar ju (inte illa men den har en speciell doft). Blir alltid lite förvirrad då vissa säger att vaginan ska lukta medan andra säger att den inte ska lukta alls. Vill även ha lite tips från er kvinnor som fungerar för er, man blir alltid lite betänksam/orolig (?) när man skaffar sig en ny sexpartner, förväntar mig inte heller att de vågar säga något första gången man drar av sig trosorna och att fråga "luktar min fitta gott?" är inte det bästa pillowtalket.

Definiera lukten, syrligt eller är det mer rutten fisk?

Om man tvättar sig ordentligt blir det inga problem. Tvättar mig med vanlig duschcreme, rakar mig också, luktar inget konstigt.
Ibland blir det vajsing innan mens, men det fixar ÄCV. Har ingen sagt något, skulle jag anta att läget är lugnt.
Citera
2020-08-24, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Det är antagligen för att du aldrig lyckats göra en kvinna riktigt våt. Många män faller ju in i den kategorin tyvärr..
Eh nej, jag är kung på att slicka under förutsättning att det inte luktar rutten fisk. Det är väl du som inte träffat män som kunnat slicka. Men sitt du och gissa med ditt stinkande slemhål.
Citera
2020-08-24, 16:57
Bannlyst
Citat:
Eh nej, jag är kung på att slicka under förutsättning att det inte luktar rutten fisk. Det är väl du som inte träffat män som kunnat slicka. Men sitt du och gissa med ditt stinkande slemhål.

Alltså folk som säger sånt där om sig själva tror jag inte på.. Jag har träffat massa män som kunnat slicka men det är ju du som påstår att fittor luktar illa, de luktar ju värre om de inte är riktigt våta så därför antog jag på att du var dålig på att förföra och tillfredsställa kvinnor och antar det fortfarande med mitt blodiga, fräna slemhål ...
Citera
2020-08-24, 17:01
Bannlyst
Citat:
Alltså folk som säger sånt där om sig själva tror jag inte på.. Jag har träffat massa män som kunnat slicka men det är ju du som påstår att fittor luktar illa, de luktar ju värre om de inte är riktigt våta så därför antog jag på att du sög på att förföra och tillfredsställa kvinnor och antar det fortfarande med mitt blodiga, fräna slemhål ...
Whatever, kvinnors underlivshygien är väldigt ofta bedrövlig. Kvinnor har ju komplex för det av en anledning.
Träffar du många män som inte vågar ha sex för att kuken luktar illa? Nej. Kvinnors underlivshygien är ett reellt problem för båda parter, men den här diskussionen vill du vända till att handla om mig och att jag skulle vara en dålig slickare. Jag är en riktigt bra slickare och de få kvinnor som jag har slickat tappar grepp om tid och rum och försvinner in i sin egen värld.

Startade en tråd om det förra året.

(FB) Kvinnors underlivshygien är bedrövlig!

Hygien och kvinnor går ofta inte ihop.
Citera
2020-08-24, 17:08
Bannlyst
Citat:
Whatever, kvinnors underlivshygien är väldigt ofta bedrövlig. Kvinnor har ju komplex för det av en anledning.
Träffar du många män som inte vågar ha sex för att kuken luktar illa? Nej. Kvinnors underlivshygien är ett reellt problem för båda parter, men den här diskussionen vill du vända till att handla om mig och att jag skulle vara en dålig slickare. Jag är en riktigt bra slickare och de få kvinnor som jag har slickat tappar grepp om tid och rum och försvinner in i sin egen värld.

Men lilla killen , jag har ju varit den mest pådrivande i hela tråden om hur vi kvinnor bör sköta om våra underliv, både för oss själva men naturligtvis för er män också. Och jag håller ju med dig i det du säger men en genomsnittlig sexuellt aktivt man har inte sett och luktat på alla fittor så du kan omöjligt veta hur kvinnors underlivshygien är i allmänhet. Jag tycker att du tog i lite..
Citera
2020-08-24, 17:11
Bannlyst
Citat:
Men lilla killen , jag har ju varit den mest pådrivande i hela tråden om hur vi kvinnor bör sköta om våra underliv, både för oss själva men naturligtvis för er män också. Och jag håller ju med dig i det du säger men en genomsnittlig sexuellt aktivt man har inte sett och luktat på alla fittor så du kan omöjligt veta hur kvinnors underlivshygien är i allmänhet. Jag tycker att du tog i lite..
Men hur tror du att statistik fungerar egentligen? Jag har varit med över 60 kvinnor, tre kvinnor har smakat riktigt bra och det är en av 20. Då antar man att det är normalt med illaluktande slemhål hos kvinnor, så argument som att jag inte har luktat på alla kvinnor är helt irrelevant. Att ha varit med 60 kvinnor är inte ett litet antal. Fler håller med mig och inte dig, lilla gumman.
Citera
2020-08-24, 17:12
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jo eventuellt men jag vet ju att det kommer ut lite vitt slem om jag gör mig rent för samlag olika perioder under månaden. Men visst det kanske kommer mer innan mens , så att det drippar ner i långa strängar när man sitter på toa. Den är ju lite rikligare, lösare och glidigare kanske... men vitt sekret får man annars också då det inget är annat än vanligt, hederligt fittrens som ska ut ur kroppen och inte hamna i någons ansikte och just därför gör man sig rent där.

Jag vet inte om det kan vara skillnad ifall man använder något preventivmedel eller inte, men skulle jag upptäcka något vitt slem som drippar ur mig skulle jag nog söka en gynekolog för en medicinsk bedömning, då det inte vore normalt för mig.
Däremot kan jag under ägglossning ha något mera "fukt" än annars, men det är sällan något jag märker av.
Och jag skulle aldrig komma på tanken att försöka "städa" invändigt, då är nog risken stor att den fina balans som råder råkar i obalans.
Citera
2020-08-24, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag vet inte om det kan vara skillnad ifall man använder något preventivmedel eller inte, men skulle jag upptäcka något vitt slem som drippar ur mig skulle jag nog söka en gynekolog för en medicinsk bedömning, då det inte vore normalt för mig.
Däremot kan jag under ägglossning ha något mera "fukt" än annars, men det är sällan något jag märker av.
Och jag skulle aldrig komma på tanken att försöka "städa" invändigt, då är nog risken stor att den fina balans som råder råkar i obalans.

Det kan bli så på morgonen under sitt första toabesök , när man har legat hela natten så det har ansamlats rikligt. Så när man sitter på toa och speciellt när man sitter och skiter så muskulaturen verkligen pressar ut både skiten och flytningarna så rinner det ut sådär härligt.. gravitation + press = kommer ut slem. Det liksom sitter som en massa gegg som man pressar ut så det droppar i långa strängar ner i toan typ 2-3 ggr tills det inte kommer nå mer. Kanske max. 1 centiliter säkert mindre och ligger där i toan som en liten slemhög. Väldigt glidit slem är det också.. Strax innan mens kan det bli såhär och är med största sannolikhet helt normalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in