Citat:
Ursprungligen postat av
Imperialwitch
Jo eventuellt men jag vet ju att det kommer ut lite vitt slem om jag gör mig rent för samlag olika perioder under månaden. Men visst det kanske kommer mer innan mens , så att det drippar ner i långa strängar när man sitter på toa. Den är ju lite rikligare, lösare och glidigare kanske... men vitt sekret får man annars också då det inget är annat än vanligt, hederligt fittrens som ska ut ur kroppen och inte hamna i någons ansikte och just därför gör man sig rent där.
Men usch, vad beskriver du egentligen? Jag känner inte heller igen något av det här jag heller 🤔.
Har aldrig någonsin varken varit med om något som droppar eller fått något vitt kladd som fastnar i ljumskarna och täcket av sex? Ansiktet?! 😱
Alltså egentligen inget du beskriver känner jag igen. Ingen annan av oss heller uppenbarligen.
Det var någon som skrev här på FB för massa år sedan att hon använde tampong under ägglossning. Wtf? Jag har inget som rinner ur mig i alla fall. Det är väl insidan som ska hållas fuktig i slemhinnan bara.
Jag undrar, Har du kollat så du inte har någon könssjukdom?