2020-09-26, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Då tycker jag du skall vara kritiskt mot alla partier; när du pekar ut SD så är det det samma som att säga att bara SD gör det. Med direktdemokrati skulle ingen betala denna konst. Vi slipper att politiker lägger sig i konsten, men det blir ingen konst alls.

Jag är kritisk emot alla partier inklusive det jag röstar på. Men detta handlade inte om alla partier. Frågeställningen var om man kommer rösta SD. Inte vad jag tycker om MP.

Betvivlar jag. Och även om det vore fallet skulle det vara rätt väg att gå. Inga politiker blir ett bättre samhälle.
Citera
2020-09-26, 12:26
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Den som verkligen insett eländet förstår att det är RAHOWA som gäller.

Går inte att rösta bort ockupantregimer eller snällt be ockupanterna resa hem.

Släpper man in dom får man inte ut dom igen. Utvisningar är alldeles för besvärligt då inget land vill ha tillbaka sina överskottsindivider. Marken odlas av någon annan, i huset bor en annan familj etc. När landet är överfullt har man flyktingsystemet i stället för barnbegränsning. Man exportera sina analfabeter och lågutbildade, samt brottslingar, svårhanterliga och upprorisk.

Vi importera däremot ökande problem vi blir som dom får kaos våld misär och så småningom inbördeskrig.
Citera
2020-09-26, 14:01
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Släpper man in dom får man inte ut dom igen. Utvisningar är alldeles för besvärligt då inget land vill ha tillbaka sina överskottsindivider. Marken odlas av någon annan, i huset bor en annan familj etc. När landet är överfullt har man flyktingsystemet i stället för barnbegränsning. Man exportera sina analfabeter och lågutbildade, samt brottslingar, svårhanterliga och upprorisk.

Vi importera däremot ökande problem vi blir som dom får kaos våld misär och så småningom inbördeskrig.
En lösning då, förutom att bygga fler fängelser, är att ordna stora arbetsläger.
Citera
2020-09-27, 13:34
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
En lösning då, förutom att bygga fler fängelser, är att ordna stora arbetsläger.

Lösningen är att göra det så obehagligt för dem att de reser någon annan stans.
Citera
2020-09-27, 13:37
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlikaNyanserAvBajs
Jag önskar svar från er som inte röstat SD tidigare men som nu kommer göra det för första gången? AfS funkar oxå!

Ifall du röstat på något annat politiskt parti och nu vänt och tänker rösta mot invandringen, så motivera vad som fick dig att tänka om.

Detta är alltså en tråd som syftar till att ta reda på hur många som vänt och nu gör slag i saken 2022.

Hur många nya SD are eller invadringsmotståndare har vi? Kom igen!
Nej jag har fortfarande inte blivit en obildad kunskapsföraktande idiot som vill förstöra Sverige.
Citera
2021-02-22, 10:08
Medlem
Jag har röstat på SD i två val. Jag kommer INTE rösta på SD 2022. Den som får min röst då är Ulf Kristersson och Moderaterna.

Skäl: Har nu sett SD och försökt och velat ha tålamod med dom och det snack att vi kan förändra och hej och hå. Sen om man tittar på SD:s retorik utåt åt folk som vill engagera sig i partiet så tar dom inte in folk som ens har en fortkörning, allt medan dom kan ta in regionråd(David Perez) som har krav från Skatteverket på hisnande summor. Det ringer lite falskt precis som socialdemokraterna, att bara du känner rätt folk kan du gå hur långt som helst. Det är ingenting annat än ett familjeföretag. Därför kommer jag inte ge dom min röst.

Alternativ för Sverige är ett enfrågeparti och det kommer du inte komma in i Riksdagen med. Alltså är Moderaterna det som ligger mig mest nära och får därför min röst.
Citera
2021-02-22, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlikaNyanserAvBajs
Jag önskar svar från er som inte röstat SD tidigare men som nu kommer göra det för första gången? AfS funkar oxå!

Ifall du röstat på något annat politiskt parti och nu vänt och tänker rösta mot invandringen, så motivera vad som fick dig att tänka om.

Detta är alltså en tråd som syftar till att ta reda på hur många som vänt och nu gör slag i saken 2022.

Hur många nya SD are eller invadringsmotståndare har vi? Kom igen!

Jag kommer inte rösta på SD 2022 utan byter till Moderaterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in