Citat:
Jadu, det känns som att "någon" har händerna runt om mitt huvud och drar mig fram och tillbaka sakta men säkert, det är 24/7 värsta är på morgonen, säkert för att ssrin är ute ur kroppen då, blir bättre cirka efter 15 min efter jag svalt mitt lilla piller hehe. (escitilopram heter den)
Nej jag gjorde inget konstigt på jobbet, tror jag skulle gå på lunch och så började det, det värsta var när jag skulle ta en hiss senare den dagen, fick verkligen gå och hålla mig i väggen för att inte falla ihop, de va då jag ringde vc och bokade tid. Nu 2,5 år senare gått på varenda utredning man kan gå på (jag har tur som har privatförsäkring), mri av hjärnan, ct skan hjärnan, kollat hjärtat, akupunktur, massage, zonterapi, naprapat, kiropraktor, lumbalpunktion, blev inalgt på akuten efter den för att blodet läckte ut från ryggmärgen (jävligt obehagligt) 10+ olika mediciner, allt från benzo till mitt nuvarande, ssri. Dragit ut 4 stycken visdomständer då jag trodde dem spökade med mig.
Som sagt, om det nu är MdDs jag och du har (som jag är ganska säker på) finns det tyvärr inget vi kan göra utan att bara leva, vissa dagar är helt sämst. Jag har fortf inte accepterat detta och letar ständigt efter svar.
Jag själv ska kolla upp nånting som heter "binacular vision dysfunction" aka samsynsproblem. Ska pendla till Täby cirka 6 timmar enkel resa för att träffa Sveriges bästa ögonläkare på memira eyecenter.
Sök på google "is it my eyes" och gör testet där, om du får mer än 50% sök dig till memira du också, det är mitt sista hopp jag har nu.
Långt svar jag vet