2020-08-21, 23:00
Medlem
gs20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Herrljunga är en tätort och en kommun.
Herrljunga kommun, den har med andra ord inget att göra med femmanhuset mer än att tåget stannar i närheten.
Majorna är en stadsdel i Göteborg, precis som Norrängen är en stadsdel i Huskvarna.

Huskvarna är en stadsdel i Jönköping.
Citera
2020-08-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs20

Nej Huskvarna är en egen stad.
Citera
2020-08-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nej Huskvarna är en egen stad.

Nej, slogs ihop med Jönköping 1971. Du vet HV71!
Citera
2020-08-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
HV71 grundades 1971. Nu är vi väldigt Off topic.

Någon som vet nåt mer om motivet?
Citera
2020-08-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
HV71 grundades 1971. Nu är vi väldigt Off topic.

Någon som vet nåt mer om motivet?

Huskvarna stad gick upp i Jönköpings kommun 1971 och samtidigt grundades HV 71.
Knarkaffär som ligger bakom.
Citera
2020-08-21, 23:13
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Lika stor chans att du blir kollad där som vid bondeberget?

Bondeberget?
Som sagt så har jag inte bott i Huskvarna så länge så bondeberget är nyheter för mig, det får jag utforska, tack för tipset.
Att bli kollad och undersökt som privatperson om man parkerar sin moped utmed en enslig landsväg en torsdagskväll är såklart ett intigretetskränkande problem, men om det är som någon skrev att det pågår öppen prostitution och droghandel i Huskvarnas grönområden så kanske Huskvarna inte är vad jag trodde det var när vi valde att flytta hit.
Jag tror fortfarande att det mesta ni beskriver är fabler och fantasier, men jag ska absolut hålla utkik efter horor och nerknarkade troll när jag besöker utsikten nästa gång, även om dom inte existerar i verkligheten.
Citera
2020-08-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Bondeberget?
Som sagt så har jag inte bott i Huskvarna så länge så bondeberget är nyheter för mig, det får jag utforska, tack för tipset.
Att bli kollad och undersökt som privatperson om man parkerar sin moped utmed en enslig landsväg en torsdagskväll är såklart ett intigretetskränkande problem, men om det är som någon skrev att det pågår öppen prostitution och droghandel i Huskvarnas grönområden så kanske Huskvarna inte är vad jag trodde det var när vi valde att flytta hit.
Jag tror fortfarande att det mesta ni beskriver är fabler och fantasier, men jag ska absolut hålla utkik efter horor och nerknarkade troll när jag besöker utsikten nästa gång, även om dom inte existerar i verkligheten.

Men du verkar ju dum i huvudet. Det pågår droghandel i stadsparken och på utsikten, bögar säljer sex mot droger och småflickor. Samma grej vid Eurostop. Bondberget vid Öxnehaga, Ekhagen har säkert samma känner inte till det. Men du verkar vara jävligt inlindad i bomull.
Citera
2020-08-21, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjickitikawow
Är detta något du har belägg för, eller är det spekulation?

Hans mammas sambo har ett fixar-företag, men någon fysisk akvariebutik finns inte i fastigheten.
Citera
2020-08-21, 23:21
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs20

Nix. Men Öxnehaga är en stadsdel i Huskvarna precis som Råslätt är en stadsdel i Jönköping.
Senast redigerad av stortan 2020-08-21 kl. 23:23.
Citera
2020-08-21, 23:23
Medlem
Citat:

HV71 har inget med kommunsammanslagningen att göra (även om den skedde 1971).
HV står för Huskvarna/Vätterstaden. Det var två olika klubbar som slogs ihop 1971.
Citera
2020-08-21, 23:29
Medlem
Citat:
Men du verkar ju dum i huvudet. Det pågår droghandel i stadsparken och på utsikten, bögar säljer sex mot droger och småflickor. Samma grej vid Eurostop. Bondberget vid Öxnehaga, Ekhagen har säkert samma känner inte till det. Men du verkar vara jävligt inlindad i bomull.
Vid Juneporten kan du köpa knatch och prostituerade bubben. Sluta fantisera om att Utsikten skulle vara Husqvarnas drog/hor-harem. Du är ju helt vissen i roten!

RIP till grabben som fick sätta livet till.
Citera
2020-08-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Vid Juneporten kan du köpa knatch och prostituerade bubben. Sluta fantisera om att Utsikten skulle vara Husqvarnas drog/hor-harem. Du är ju helt vissen i roten!

RIP till grabben som fick sätta livet till.

Idiot, det handlas där bland yngre gardet, så lägg ner din översittargrej. Om du inte har koll så sccchhhh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in