Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-20, 13:53
  #1
Medlem
Ni är säkert många som lyssnat på den nya spirande podcasten "Ursäkta" som toppat listorna under sommaren. Johanna och Edvin pratar ofta om olika skvaller om vad som händer dem när de går ut, om kändisar etc. I senaste podavsnittet "21. Rakt av förtal och en ny fond för tjocka barn" tar de upp en massa rykten om svenska kändisar men beepar ut namnen för att inte anmälas för förtal. Är det någon som vet mer om de ryktena de tar upp?

Annars några kommentarer om podcasten? Den känns lovande!
Citera
2020-08-20, 21:26
  #2
Medlem
Blev också nyfiken! Älskar podden, så jävla bra.
Citera
2020-08-21, 07:43
  #3
Moderator
blomvattnares avatar
Kändisskvaller --> Radio och Podcast
/Moderator
Citera
2020-09-06, 10:49
  #4
Medlem
Jahaja, nu var det visst bara du och jag som var intresserade.. Kanske är målgruppen till podden inte direkt aktiv på flashback?
Citera
2020-09-15, 13:27
  #5
Medlem
Vilken är podden som de nämner i senaste avsnittet som har klagat på Johanna och Edvin? Och vem var killen Johanna dejtat?
Citera
2020-09-15, 21:28
  #6
Medlem
Johanna har ett jävligt bra game. Legat med halva stockholm sägs det.

Tyvärr klungas hon ofta ihop med influencerkomiker som Lucas Simonsson och Ellen Bergström, fått lite hack från Della Q och AMK-folk men hon är minst lika rolig och vass som dom. Hon har fått oförtjänd kritik med andra ord.

Hon och Edvin ihop är guld.
Citera
2020-09-18, 12:15
  #7
Medlem
https://www.instagram.com/p/CFRbDsCp...=1a65si30ckvi5

Nu är de oss på spåren...

Ja det verkar vara ett starkt dejtingliv för Johanna! Fattade aldrig om hon låg eller inte låg med killen från Västerås..?
Citera
2020-09-18, 18:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuspartikel
https://www.instagram.com/p/CFRbDsCp...=1a65si30ckvi5

Nu är de oss på spåren...

Ja det verkar vara ett starkt dejtingliv för Johanna! Fattade aldrig om hon låg eller inte låg med killen från Västerås..?

Haha kul! Nu tycker jag vi fyller tråden med allt snaskigt skvaller som finns om dessa två - så dom har ett ämne till podden: dvs bemöta vad som sägs i flashback-tråden.

Jag kan börja: har hört att Edvin äter bajs 🤢
__________________
Senast redigerad av Aksnevsakslegne 2020-09-18 kl. 18:52. Anledning: Stavning
Citera
2020-09-18, 20:25
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Haha kul! Nu tycker jag vi fyller tråden med allt snaskigt skvaller som finns om dessa två - så dom har ett ämne till podden: dvs bemöta vad som sägs i flashback-tråden.

Jag kan börja: har hört att Edvin äter bajs 🤢

Well, han erkände ju det i senaste podden så det är inte så mycket att diskutera 😄 förutom att det inte känns särskilt nice hur "naturligt" han än beskriver att det är
Citera
2020-09-18, 22:28
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuspartikel
Well, han erkände ju det i senaste podden så det är inte så mycket att diskutera 😄 förutom att det inte känns särskilt nice hur "naturligt" han än beskriver att det är

Var lite det som var "skämtet". Dom som fattar, fattar osv.
Citera
2020-09-19, 15:11
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Var lite det som var "skämtet". Dom som fattar, fattar osv.

Lol, tror ingen som inte lyssnat skriver här
Citera
2020-10-01, 19:48
  #12
Medlem
Nämen hörni, lyssnade precis på senaste podden; visst var det vara Daniel Hallberg som Edvin beskriver ha sex på den Gotländska stranden?? "En lite halvkänd kille som har en biroll i ett program på en stor kanal" eller?? Tänkte såklart Luuk & Hallberg på SVT1. Vad tror ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback