2020-11-28, 21:56
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Det är för att ni är så jävla stolta så fort ni vunnit ngt.då är ni världens bästa klubblag genom tiderna.

Eran peak är över.klopp är slut.

Jag är inget liverpool fan dock.

Så en förlust och ett kryss på en vecka och klopp är slut? Att ogilla en klubb är en sak, men varför skämma ut dig på flashback? Även om man är anonym så sätter du en stämpel på dig själv att du har mognad likt en 13åring.

Och milner skadad. Tuff vecka för liverpool.
Citera
2020-11-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Jag är inget liverpool fan dock.

Så en förlust och ett kryss på en vecka och klopp är slut? Att ogilla en klubb är en sak, men varför skämma ut dig på flashback? Även om man är anonym så sätter du en stämpel på dig själv att du har mognad likt en 13åring.

Och milner skadad. Tuff vecka för liverpool.
Tror du jag bryr mig om vad du tkr?

Klopp är slut.han har matchat samma elva i flera år nu.
Citera
2020-11-29, 00:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Lite småkul att det räcker för Liverpool att kryssa så springer folk hit och är skitglada. Undrar hur många sidor denna tråd hade fått idag om Liverpool hade förlorat.

Verkar vara svårt att hålla sig till sitt egna lag i stället för att bete sig när ett annat lag tappar poäng.

''living rent free in your head'' ...
Håller med, börjar bli komiskt att det sker varje gång Liverpool tappar poäng. Alltid kul att läsa deras expertis och resonemang till varför dom torska.
Citera
2020-11-29, 01:58
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Lite småkul att det räcker för Liverpool att kryssa så springer folk hit och är skitglada. Undrar hur många sidor denna tråd hade fått idag om Liverpool hade förlorat.

Verkar vara svårt att hålla sig till sitt egna lag i stället för att bete sig när ett annat lag tappar poäng.

''living rent free in your head'' ...

Världens billigaste hyra! Bra inlägg. Liverpool är med i toppen i såväl ligan som CL. Rätt jävla imponerande med skadorna dom har. Rojjen gråter som ett litet barn
Citera
2020-11-29, 09:23
Medlem
Imbazs avatar
Måste medge att VAR är ganska intressant..

Att överfallet på VVD inte blev straff samtidigt som Robertsons "tå mot tå" spark blir straff.

Ännu mer intressant var det att domaren stod typ 3 m från situationen och såg den helt utan problem. Sedan går han och kollar på en monitor i slowmotion , som uppenbarligen förstärker en situation.

Det intressanta att de sa när var introducerades att de absolut inte skulle visa slowmotion situationer pga den ovannämnda anledningen och att de bara skulle lägga sig i när det varit en "clear and obvious error" vilket det knappast kan ha varit när domaren redan haft fri syn och bedömt situationen.

Jag försöker förstå hur ett system som VAR skall kunna vara pålitligt när den används på olika sätt i varje match.
Senast redigerad av Imbaz 2020-11-29 kl. 09:34.
Citera
2020-11-29, 09:26
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Haha 1-1 mot Brighton. Fy fan vad dåligt av pool.

Nu börjar de visa sig att de räcker med 1 nyckelspelare borta så är de lika ruttna som för 5 år sen.

Detta gjorde min lördag.

Ursäkta, men hur har ditt intag av information funkat senaste månaden? 1 nyckelspelare borta ?
Citera
2020-11-29, 09:31
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ursäkta, men hur har ditt intag av information funkat senaste månaden? 1 nyckelspelare borta ?
Personen vill bara ha uppmärksamhet. Ingen idé att leta logik eller sanning.
Citera
2020-11-29, 14:31
Moderator
zanteras avatar
Finns ju flera av oss här som diskuterar varje vecka oavsett resultat och sedan clowner som dyker upp ur sina hål lite sporadiskt efter att något lag förlorat och har någon efterbliven åsikt - antingen trollar de eller så är de bara helt körda i huvudet (vet inte vad som är värst) och att ha en diskussion med dessa personer är bara meningslöst.

Angående matcherna idag så är det London derbyt som är mest intressant helt klart. Tror det kan bli lite "lärlingen mot mästaren" där Mourinho's erfarenhet och expertis drar längsta strået men Chelsea har såklart kvalitet nog att vinna också. MU får det nog svårt mot Southampton och jag tror Arsenal går fortsatt svagt - möjligtvis ett kryss.
Citera
2020-11-29, 19:27
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Like en blodigel suger sig den där jävla normannen sig kvar i United och tränarjobbet. Vem hade kunnat tro att ha sina bästa spelare på PLANEN iställer för på BÄNKEN skulle kunna ge resultat? Revolutionerande taktisk upptäckt av Super ole. Men ska inte klaga. Ännu en seger som inte är något att bygga på utan bara ger fortsatt falskt framtidshopp fö att Ole ska vara rätt man för jobbet.

Och påtal om det fetade. Vem hade kunnat tro att dagens toppmatch skulle bli en trist 0-0 match. Det blir inte mer Mourinho än så över en match. Vilket jävla slöseri. Han går säkert ut efter matchen och skyller på spelschemat eller något snarare än att det är han som ställer upp sitt lag för att spela 0-0 och kanske hoppas på något jävla flaxmål. Mer taktik än så verkar mannens hjärna inte besitta.
Citera
2020-11-29, 19:28
Medlem
Glory glory United!
Ogs är våran tränare!
Citera
2020-11-30, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Och påtal om det fetade. Vem hade kunnat tro att dagens toppmatch skulle bli en trist 0-0 match. Det blir inte mer Mourinho än så över en match. Vilket jävla slöseri. Han går säkert ut efter matchen och skyller på spelschemat eller något snarare än att det är han som ställer upp sitt lag för att spela 0-0 och kanske hoppas på något jävla flaxmål. Mer taktik än så verkar mannens hjärna inte besitta.
1 poäng och hållen nolla borta mot ett formstarkt Chelsea är nog de flesta lag nöjda med. Med Alderweireld borta var jag övertygad om att Tottenham skulle torska igår. Rodon såg skakig ut och gjorde flera misstag men hade turen med sig. Inte lätt för honom att göra debut från start på Stamford Bridge. Han kommer förhoppningsvis spela upp sig och komma in i det men Alderweireld saknas absolut. Läste att han räknas vara tillbaka om ca en månad, så det är ändå inte så lång frånvaro som man befarade.

Trots att det slutade 0-0 tyckte jag att det var en bra och underhållande match. Jag tror båda lagen var livrädda för att förlora, framför allt framåt slutet, och det märktes. Tror ändå att Mourinho är mer nöjd än Lampard.

Någon som såg Thiago Silvas stämpling på Ndombele i första halvlek? Kan inte hitta något klipp på det men det var en stämpling bakifrån där foten vek sig. Hade lätt kunnat rendera i en skada. Förstår inte varför VAR går in och granskar det? Jag fattar att man inte kan gå in och titta på varje duell men jag tycker det är oerhört mycket fula satsningar som bara får passera. Det blev inte ens gult kort.
Citera
2020-11-30, 11:33
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Wolves striker Raul Jimenez has had surgery on a fractured skull suffered in a clash of heads during his side's Premier League win at Arsena

-BBC

Aj det låter inget vidare. Hur länge brukar man bli borta från sånt här?

Hull's Ryan Mason fick liknande skada 2017 och ett år senare fick han pensionera sig från fotbollslivet.

Hoppas Jimenez återhämtar sig och kommer tillbaka snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in