Citat:
Ursprungligen postat av
asdfghjklzxcvbnm
Och påtal om det fetade. Vem hade kunnat tro att dagens toppmatch skulle bli en trist 0-0 match. Det blir inte mer Mourinho än så över en match. Vilket jävla slöseri. Han går säkert ut efter matchen och skyller på spelschemat eller något snarare än att det är han som ställer upp sitt lag för att spela 0-0 och kanske hoppas på något jävla flaxmål. Mer taktik än så verkar mannens hjärna inte besitta.
1 poäng och hållen nolla borta mot ett formstarkt Chelsea är nog de flesta lag nöjda med. Med Alderweireld borta var jag övertygad om att Tottenham skulle torska igår. Rodon såg skakig ut och gjorde flera misstag men hade turen med sig. Inte lätt för honom att göra debut från start på Stamford Bridge. Han kommer förhoppningsvis spela upp sig och komma in i det men Alderweireld saknas absolut. Läste att han räknas vara tillbaka om ca en månad, så det är ändå inte så lång frånvaro som man befarade.
Trots att det slutade 0-0 tyckte jag att det var en bra och underhållande match. Jag tror båda lagen var livrädda för att förlora, framför allt framåt slutet, och det märktes. Tror ändå att Mourinho är mer nöjd än Lampard.
Någon som såg Thiago Silvas stämpling på Ndombele i första halvlek? Kan inte hitta något klipp på det men det var en stämpling bakifrån där foten vek sig. Hade lätt kunnat rendera i en skada. Förstår inte varför VAR går in och granskar det? Jag fattar att man inte kan gå in och titta på varje duell men jag tycker det är oerhört mycket fula satsningar som bara får passera. Det blev inte ens gult kort.