Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Inga svar på de 3 frågorna i ämnet ?
1) Off topic.
2) Frågan bygger på ett obevisat påstående. Finns ingen anledning att svara om inte bevis föreligger.
3) Jag har redan svarat på det tidigare i tråden.
Citera
2021-01-21, 15:53
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
1) Off topic.
2) Frågan bygger på ett obevisat påstående. Finns ingen anledning att svara om inte bevis föreligger.
3) Jag har redan svarat på det tidigare i tråden.
Nolla

Alla 3 frågorna är totalt relevanta
du klarar inte av att svara på en 1 enda..
Fråga 2 är inte alls obevisad.

Inte en kan du svara på, looser.

Vad gör du här?
Citera
2021-01-21, 16:32
Medlem
Citat:
Nolla

Vad gör du här?
Jag har svarat på den jag tyckte var relevant. Dina personangrepp intresserar mig inte.
Citera
2021-01-21, 16:37
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Jag har svarat på den jag tyckte var relevant. Dina personangrepp intresserar mig inte.

Så frågor i ämnet är inte intressant?
och den du svarar på är heller inget svar....

LOL
Citera
2021-01-21, 19:24
Medlem
Citat:
Så frågor i ämnet är inte intressant?
och den du svarar på är heller inget svar....

LOL
Jodå, jag har svarat på den fråga jag ville.

Du påstod att Navalnyj kommer att få 30+ år i fängelse. Det finns inga fakta som stödjer det påståendet. Välkommen tillbaka när det finns fakta som stämmer med ditt påstående, men tills dess har du fel. Och du får inte mer rätt för att du kallar någon annan för "nolla", "loser" eller "fjant". Dina utbrott av ilska påverkar inte fakta.
Citera
2021-01-21, 19:58
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Jodå, jag har svarat på den fråga jag ville.

Du påstod att Navalnyj kommer att få 30+ år i fängelse. Det finns inga fakta som stödjer det påståendet. Välkommen tillbaka när det finns fakta som stämmer med ditt påstående, men tills dess har du fel. Och du får inte mer rätt för att du kallar någon annan för "nolla", "loser" eller "fjant". Dina utbrott av ilska påverkar inte fakta.
Nu är du mer än lovligt förvirrad, igen,,, skärp dig
Jag har inte påstått nåt om nåra 30 år

Tycker du verkligen att det är konstigt att man kallar dig fjant?

Du har fortfarande 3 frågor att svara på , i ämnet som du påstår sig vilja diskutera.
Citera
2021-01-21, 20:16
Medlem
Citat:
Nu är du mer än lovligt förvirrad, igen,,, skärp dig
Jag har inte påstått nåt om nåra 30 år
Okej, det var Zaedrews. Så då är du och jag överens om att han inte gärna kan få "30+" år när maxstraffet är 10 år?

Citat:
Tycker du verkligen att det är konstigt att man kallar dig fjant?
Ditt intresse för min person är konstigt, ja. Vore det inte mer intressant för dig att fördjupa dig det ämne vi diskuterar?

Citat:
Du har fortfarande 3 frågor att svara på , i ämnet som du påstår sig vilja diskutera.
Jag skriver precis vad jag vill om vad jag vill. Jag tror ju nämligen på personlig frihet, åsiktspluralism och det fria ordet. Verkar svårt för dig att acceptera att folk är olika, tycker olika och skriver olika. Du blir alltid så arg när någon inte håller med dig.
Citera
2021-01-21, 20:21
Medlem
VVPutins avatar
Citat:
Nolla

Vad gör du här?

Tror det är dags för dig att sänka tonen, du kan ju inte ens kunna stava till "loser", fiskmåstorsken. Men tydligen har du svaret på ditt eget fyllesnack, så låt höra. Förklara t.ex. varför du tror att "en Putintrogen oligark har 'köpt upp' Navalnyjs skulder".
Senast redigerad av VVPutin 2021-01-21 kl. 20:23.
Citera
2021-01-22, 00:14
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Okej, det var Zaedrews. Så då är du och jag överens om att han inte gärna kan få "30+" år när maxstraffet är 10 år?

Ditt intresse för min person är konstigt, ja. Vore det inte mer intressant för dig att fördjupa dig det ämne vi diskuterar?

Jag skriver precis vad jag vill om vad jag vill. Jag tror ju nämligen på personlig frihet, åsiktspluralism och det fria ordet. Verkar svårt för dig att acceptera att folk är olika, tycker olika och skriver olika. Du blir alltid så arg när någon inte håller med dig.

Ett tips.. har du inget att säga i ämnet, eller inte kan och vågar svara på de relevanta frågorna, håll tyst? jag är inte intresserad av din person, utan i ditt eviga försvar av diktaturen och medföljande lögner och hittepå.

Men du tycks föredra att svamla vidare i dussintals inlägg , fortfarande utan att kunna svara på en enda fråga...

Du skriver vad du vill, visst, men vad har det med Navalnyj att göra? ska du ge oss dina virktips och tips om fotbad också?)

Men klart vi inte är överens i det lilla lilla du vågar skriva om när du tog fel på person, nu igen.
Navalnyj är i händerna på diktaturen och han kan få evig fängelsevistelse i evigt påhittade anklagelser, fattar du ingenting om landet du bor i?

Sen har kanske din trollvän rätt om stavningen? ni är ju expert på att vara losers? det är inte mitt expertområde.
Senast redigerad av Draken55 2021-01-22 kl. 00:20.
Citera
2021-01-22, 04:12
Medlem
Citat:
Ett tips.. har du inget att säga i ämnet, eller inte kan och vågar svara på de relevanta frågorna, håll tyst?
Jag har svarat på den fråga jag tyckte hade någon relevans, men då är du istället missnöjd med svaret. Ett tips är att inse att du är debattdeltagare, inte förhörsledare, och att alla skriver och tycker precis vad de vill. Det kallas åsikts- och yttrandefrihet. Ett koncept som du verkar ha svårt för. Ett tips till är att du inte behöver bli arg för att någon inte tycker som du.
Citera
2021-01-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ämnet är Navalny, du har nu skrivit 10 förvirrade inlägg i rad utanför ämnet
Jag bara svarar på dina förvirrad inlägg som avviker från ämnet, genom att: 1) innehålla en massa irrelevanta personangrepp, 2) innehålla diverse frågor som du av någon obegriplig anledning anser att du har rätt att kräva svar på. Detta är ett debattforum - inte ett förhörsrum.

Återigen:

- Jag har svarat på en av dina frågor. Att du inte gillade svaret är ditt problem.
- Jag har förklarat att jag tyckte en fråga var irrelevant. Att du inte håller med mig om det är ditt problem.
- Jag har förklarat att jag ansåg en fråga byggde på ett obevisat påstående och att jag inte svarar på den eftersom jag inte tror på påståendet. Att du inte delar mitt tvivel på det obevisade påståendet är ditt problem.

Ytterligare frågor på det?
Citera
2021-01-22, 21:13
Medlem
StarkMarks avatar
Mycket intressant artikel om hur journalister listade ut vilka FSB-agenter som förgiftade Navalny.

En sak som jag reagerar över är dels vilken inkompetens FSB gör sig skyldiga till och detta trots att de legat i krig med USA rörande spioneri och under kalla kriget så var Sovjet kända för sin finess. Idag så har FSB-agenter sina privatbilar skrivna på FSB-myndigheten, eller en annan könds FSB-anknuten byggnad och i kombination med att samköra olika register som finns gratis att ladda ned eller till en kostnad av någon tusenlapp så har de lyckatskartlägga vilka som följde efter Navalny i Ryssland och sedemera i Storbritannien.

https://www.bellingcat.com/resources/2020/12/14/navalny-fsb-methodology/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in