Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
Okej, det var Zaedrews. Så då är du och jag överens om att han inte gärna kan få "30+" år när maxstraffet är 10 år?
Ditt intresse för min person är konstigt, ja. Vore det inte mer intressant för dig att fördjupa dig det ämne vi diskuterar?
Jag skriver precis vad jag vill om vad jag vill. Jag tror ju nämligen på personlig frihet, åsiktspluralism och det fria ordet. Verkar svårt för dig att acceptera att folk är olika, tycker olika och skriver olika. Du blir alltid så arg när någon inte håller med dig.
Ett tips.. har du inget att säga i ämnet, eller inte kan och vågar svara på de relevanta frågorna, håll tyst? jag är inte intresserad av din person, utan i ditt eviga försvar av diktaturen och medföljande lögner och hittepå.
Men du tycks föredra att svamla vidare i dussintals inlägg , fortfarande utan att kunna svara på en enda fråga...
Du skriver vad du vill, visst, men vad har det med Navalnyj att göra? ska du ge oss dina virktips och tips om fotbad också?

)
Men klart vi inte är överens i det lilla lilla du vågar skriva om när du tog fel på person, nu igen.
Navalnyj är i händerna på diktaturen och han kan få evig fängelsevistelse i evigt påhittade anklagelser, fattar du ingenting om landet du bor i?
Sen har kanske din trollvän rätt om stavningen? ni är ju expert på att vara losers?

det är inte mitt expertområde.