Citat:
Ursprungligen postat av
gefundenes
Högskoleutbildad men har aldrig jobbat med det, duktig på att jobba men är inte särskilt social. Eller ja, mycket social med vissa och ingenting med andra.
Skäms så otroligt mycket med vad jag har gjort att jag på allvar sitter och googlar och fyller i ett formulär för att få nembutal. Bästa tiden i livet slösar jag på att sitta i föräldrarnas bo, helt hopplöst. Föräldrarna är helt värdelösa som aldrig gett uppmuntran till nånting annat än att förstöra vägarna för en. Uppmuntrar till helt destruktiva idiotsaker.
Kan jobba med typ allt men helst montering.
Jag fattar inte riktigt, okej du har varit med om ett börsras och förlorat en massa pengar på börsen, men vaddå, det är ju inte som att alla 30 åringar i Sverige sitter med miljoner på börsen? Du är knappast ensam om att ha noll sparpengar som 30-åring? Varför tar du det så hårt, det går ju att bygga upp ett gott liv ändå med start nu?
Montering, okej, finns det några arbetsgivare på din ort som söker detta?
Du återkommer till dina föräldrar som att de skulle vara något som ska bidra till en lösning för dig, den tanken ska du nog glömma. Den är både destruktiv och vad jag förstår kommer den inte fungera heller, så släpp den?
Jag tror det skulle vara bra att gå hos psykolog o snacka lite, de brukar vara jättebra och kan få in dig i nya tankemönster, har du försökt söka det?