Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Aldrig ftt fel vara eller ngot som varit trasigt frn Autodoc/Bildelaronline24/Blabla. Snabbaste kom nog under 1 vecka tror jag och lngsammaste kanske 2.5-3 veckor. Det som tar tid brukar vara tullen/Sveriges grns och sen alla problem inne i landet med PostNord.
Kper alltid original drifrn om det r lmpligt pris (alltid varit Bosch typ) eller mrken som Mapco.
Vrt att notera att beroende p bil s kan det vara jvligt lurigt att hitta vilken del som passar. r man noggrann s fr man ska p numren p Google och kolla runt lite. Men Volvobilar r enklare med snt n vissa andra..
Nr du bestller s skriver du att du INTE VILL HA STARK som r deras egna mrke som dom annars skickar istllet eftersom dom har satt hgre pris p det. Jag struntar i om det mrket ens skulle vara bra, rent principiellt s tycker jag inte att man ska acceptera sdant beteende som dom har.
EDIT: Om du inte kan skriva det i ngon kommentar s skickar du till kundsupporten direkt efter du bestllt (man kan chatta) och sger att du vill att dom aldrig skickar Stark s flaggar dom det.
Jag har bestllt massor av delar frn Autodoc och har aldrig ftt ngra delar utbytta mot Stark...s i min vrld r detta rtt ovanligt, men andra kanske har andra erfarenheter.
Jag frstr bara inte varfr man inte klagar isfall? De lever ju p att slja prylar och om folk ofta eller iaf d och d fr delar utbytta till deras eget mrke s borde ju klagande kunder snabbt f dem bort frn branschen eller iaf sluta med det dr beteendet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tjonk
Knappa in regnr hr:
https://www.trodo.se/ Brukar nstan alltid vara billigare n Autodoc och vad dom nu heter + snabbare leveranser..
De sljer ungefr samma prylar som Autodoc och hller ungefr samma priser, men jo, ofta r de ngra dagar snabbare men man fr samtidigt vara uppmrksam p nr det str att de ska skicka prylarna, vilket de faktiskt skriver ut p sidan.
Jag var nmligen inte uppmrksam och fick vnta ngra veckor extra eftersom jag rkade vlja en del med frlngd leveranstid, s egentligen var det ju inte deras fel.