2020-08-17, 19:23
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Där ser man man mannen, myten, legenden "dani jude" Daniél Johansson Petrovski har till slut åkt dit, jävligt intressant, undrar vilka effekter detta får, både i malmö sverige och eventuellt internationellt??
Citera
2020-08-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Jag är dock imponerad.

Det tyder ju på viss driftighet att resa runt i världen o skapa internationella kontakter.

Det är få småföretagare i Sverige som har det drivet.
Synd bara att de slösar sin talang på knark o våld.

Utan droger med tokhöga marginaler och ändlöst med kunder och annan kriminalitet klarar de på sin höjd av kebabteknik.
Citera
2020-08-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmosamurai
Om det stämmer att det är D.Jude kan man nästan garantera att han kommer gå fri. Kan inte tänka mig det finns ett enda bevis på han om något.
De har ju tagit in honom pga av bevis och telefon tömning, så ngt måste dem ha! Spekulerar dessutom vidare i intervju att det kommer bli en lång utredning, så på fötter har dem
Citera
2020-08-17, 19:26
Medlem
Men ändå är det vår gode Amir Mekky som fick fram Dani Jude i dagsljus. Hade det inte varit för AMs megalomani och våldsanvänding hade kanske detta aldrig hänt. AM ville inte bara ta över Malmö utan hela Sveriges import av narkotika och gav sig på dom större för att försöka uppnå detta.
Citera
2020-08-17, 21:04
Medlem
Vem är mannen i Ängelholm(?) som det förbereddes mord på?

Någon koppling till något av namnen som nämnts i tråden om explosionen där i april i år?
Senast redigerad av chitchat92 2020-08-17 kl. 21:13.
Citera
2020-08-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Men ändå är det vår gode Amir Mekky som fick fram Dani Jude i dagsljus. Hade det inte varit för AMs megalomani och våldsanvänding hade kanske detta aldrig hänt. AM ville inte bara ta över Malmö utan hela Sveriges import av narkotika och gav sig på dom större för att försöka uppnå detta.

Och det gick som det gick, arab-IQ i ett nötskal.

Dani verkar ha ett otacksamt "namn"? Eller ej arab?
Citera
2020-08-17, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Och det gick som det gick, arab-IQ i ett nötskal.

Dani verkar ha ett otacksamt "namn"? Eller ej arab?
Någonstans från forna Jugoslavien ......
Citera
2020-08-17, 21:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Om det stämmer att det är D.Jude kan man nästan garantera att han kommer gå fri. Kan inte tänka mig det finns ett enda bevis på han om något.

Tänk på att Encro är knäckt, det är ju det som säkerligen bland annat Dani Jude förlitat sig skulle vara 100% säkert. Han är dessutom begärd häktad på sannolika skäl och inte bara skäligen misstanke. Men, vi får väl se var det slutar, ska bli mycket spännande!
Citera
2020-08-17, 21:28
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Där ser man man mannen, myten, legenden "dani jude" Daniél Johansson Petrovski har till slut åkt dit, jävligt intressant, undrar vilka effekter detta får, både i malmö sverige och eventuellt internationellt??

Jag håller med dig, det ska bli mycket spännande! Undrar också vem det tilltänkta offret skulle vara, om det är någon i Mekkys kretsar. OM det skulle resultera i att han åker på fängelsestraff tror jag det i kombination med Mekkys frånvaro kommer att rubba maktbalanserna duktigt i Malmö/Skåne. Unga, hungriga killar som vill uppåt och den del av kakan och statusen kommer säkert att börja panga på varandra.
Citera
2020-08-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag håller med dig, det ska bli mycket spännande! Undrar också vem det tilltänkta offret skulle vara, om det är någon i Mekkys kretsar. OM det skulle resultera i att han åker på fängelsestraff tror jag det i kombination med Mekkys frånvaro kommer att rubba maktbalanserna duktigt i Malmö/Skåne. Unga, hungriga killar som vill uppåt och den del av kakan och statusen kommer säkert att börja panga på varandra.
Mekky är det tilltänkta offret
Citera
2020-08-17, 21:44
Medlem
Citat:
Mekky är det tilltänkta offret
Mekky bor inte i Ängelholm och har inte heller gjort, så tror inte han varit det tilltänkta offret.
Citera
2020-08-17, 22:04
Medlem
Satan vilken nyhet!

Lite komiskt att de tre aktörerna åker in eget varandra, mekky, shahin och nu juden.. spännande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in