2006-05-08, 16:29
Medlem
santos_devilles avatar
Som topic lyder. Hur mycket har ni lagt ut på tatueringar. Ni kan få räkna med andra bodymods också.

Jag har ungefär lagt ut 27.000 :- på mina tatueringar. Och mer lär det bli.

Får nya ideer hela tiden och är så satans sugen på att göra fler och oftare... Man får nog sansa sig lite om man vill att plånkan ska följa med..
Citera
2006-05-08, 16:30
Medlem
Un Perros avatar
I runda slängar 280 000.
Citera
2006-05-08, 16:33
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
I runda slängar 280 000.
Är du tillbaks och tramsar nu? Vad har du för tatueringar som du lagt ut 280 000 på då?

Topic: Har inte blivit så mycket, men runt 10 000 än så länge.
Citera
2006-05-08, 16:34
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Är du tillbaks och tramsar nu? Vad har du för tatueringar som du lagt ut 280 000 på då?

Jag tramsar aldrig. Jag har några på armen och så har jag en hund över hela ryggen. Un Perro således.
Citera
2006-05-08, 16:40
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Jag tramsar aldrig. Jag har några på armen och så har jag en hund över hela ryggen. Un Perro således.
Spännande, har du lust att lägga upp bilder? Och kom inte med skitsnacket att du kommer bli igenkänd eller något sådant, du har nog redan nu publicerat tillräckligt med material här på FB så att dina nära och kära känner igen dej.
Citera
2006-05-08, 16:41
Medlem
santos_devilles avatar
280 000 polska slotty ?
Citera
2006-05-08, 16:46
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Spännande, har du lust att lägga upp bilder? Och kom inte med skitsnacket att du kommer bli igenkänd eller något sådant, du har nog redan nu publicerat tillräckligt med material här på FB så att dina nära och kära känner igen dej.

Nej, jag kanske blir igenkänd om jag lägger upp bilder på mig själv. Men vad har du för skäl att misstro mig? Din moderatorinstinkt?
Citera
2006-05-08, 16:54
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Nej, jag kanske blir igenkänd om jag lägger upp bilder på mig själv. Men vad har du för skäl att misstro mig? Din moderatorinstinkt?
Anledningen att jag inte tror dej är ganska enkel, Ingen tatuerare tar 280 000 för att tatuera en hund på din rygg (även om den täcker hela ryggen) och "några tatueringar på armen".
Min "moderatorinstinkt" har ingenting med det här att göra, det är vanligt enkelt sunt förnuft, något man har om man är lite påläst om ämnet tatueringar. Vilket du inte verkar vara. Gå någon annanstans och tramsa nu, här bidrar du inte till diskussionen.
Citera
2006-05-08, 16:58
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
I runda slängar 280 000.

Jo tjena du!
Citera
2006-05-08, 16:58
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Anledningen att jag inte tror dej är ganska enkel, Ingen tatuerare tar 280 000 för att tatuera en hund på din rygg (även om den täcker hela ryggen) och "några tatueringar på armen".
Min "moderatorinstinkt" har ingenting med det här att göra, det är vanligt enkelt sunt förnuft, något man har om man är lite påläst om ämnet tatueringar. Vilket du inte verkar vara. Gå någon annanstans och tramsa nu, här bidrar du inte till diskussionen.

Du menar att du vill censurera mina åsikter för att dom inte passar in i din trånga världsbild? Jag har tatuerat mig i Norge, på en av de dyraste tatueringsstudios som existerar. Och ja, jag betalade 200 000 kronor (sek) för det.

Jag har lika stor rätt att skryta som någon annan. Pengarna tjänade jag ihop genom att spela dragspel på gator och torg. Snittade 200 kronor i timmen.
Citera
2006-05-08, 17:01
Medlem
santos_devilles avatar
Det är ju som att betala 10.000 spänn för ett exklusivt tuggumi. Kan du inte länka till den tatueraren så att man får se lite av hans jobb. Jag vill se tatueraren med hutlösa priser. Han måste vara riktigt bra...
Citera
2006-05-08, 17:03
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Du menar att du vill censurera mina åsikter för att dom inte passar in i din trånga världsbild? Jag har tatuerat mig i Norge, på en av de dyraste tatueringsstudios som existerar. Och ja, jag betalade 200 000 kronor (sek) för det.

Jag har lika stor rätt att skryta som någon annan. Pengarna tjänade jag ihop genom att spela dragspel på gator och torg. Snittade 200 kronor i timmen.
Jag censurerar ingen, jag säger att trams inte passar här. Kommer du för att tramsa så har du kommit fel. Men okej, du har alltså betalat 200 000 kronor för dina tatueringar, vart gjorde du dom i norge? Vilken studio och av vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in