2006-05-08, 17:04
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Det är ju som att betala 10.000 spänn för ett exklusivt tuggumi. Kan du inte länka till den tatueraren så att man får se lite av hans jobb. Jag vill se tatueraren med hutlösa priser. Han måste vara riktigt bra...

Ja verkligen, inte ens Paul Booth skulle ta så mycket för en helrygg.. Iofs det är sjukt dyrt i Norge, men det där vete fan..
Citera
2006-05-08, 17:27
Medlem
Un Perros avatar
Tja, det kostar att ligga på topp. Hur mycket har ni lagt ut då?
Citera
2006-05-08, 17:55
Medlem
MisterGGs avatar
I runda slängar 8 000:- men då känner jag ett gäng tatuerare och har fått väldigt mycket gratis och för "kompis-priser".
Citera
2006-05-08, 18:21
Medlem
Washuwants avatar
3 tusen men med "kompis pris"
Citera
2006-05-08, 21:24
Medlem
Rille_Rulls avatar
DEt har blivit en del...

Jag har lagt ut cirka 40 tusen och massor mer ska det bli!
Citera
2006-05-08, 22:14
Medlem
Runka i Motvinds avatar
lagt ut cirka 20.000 på mina gaddningar.
Citera
2006-05-08, 22:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
Kunde vara kul att höra lite mer än bara hur mycket ni lagt ut, allt för att göra det lite roligare att läsa. Kanske lite info om vart man gjorde den, vad man har gjort, var på kroppen den sitter, stil, m.m.?
Bara ett förslag.

//Mod
Citera
2006-05-08, 22:39
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Kunde vara kul att höra lite mer än bara hur mycket ni lagt ut, allt för att göra det lite roligare att läsa. Kanske lite info om vart man gjorde den, vad man har gjort, var på kroppen den sitter, stil, m.m.?
Bara ett förslag.

//Mod

ok börjar med den på högra sidan av bröstet där det står mitt namn o den kostade 1000,

sen fixsade jag en fjäder som har ett örnhuvud på den lilla ben biten lr vad man nu kallar det för på ryggen för 1000,

sist men inte minst en ring med min dotters födelsedatum för 400 men killen fick dricks på 100
Citera
2006-05-08, 22:43
Medlem
Rivas avatar
runt 8000:- har jag lagt ut på de 11 gaddningar jag har.

Har:
- 2 tribladrakar å 1 "vanlig" icke föreställande nått speciellt tribal på ryggen.
- Tribalskorpion på höger överarm
- svart/grå drake på vänster överarm
- Vega från street fighter i svart/grå stil på vänster underarm
- Eldsflamma i svart på hela högra vaden
- En lite drake i svart i ljumsken

har även jag varit fast i tribalträsket ångrar dock ingen av dem idag utan skall bygga in dem i annat å snygga till dem framöver bara.

Har även 1 Hellraiserkub å 2 stora konstellationer av döskallar på höger arm. Men det är ett work in progress.. skall bli en fullsleeve när den e klar, vilket förhoppningsvis kommer vara fallet innan sommaren. Snart halva armen klar =)

Har gjort samtliga hos samma tattuerare å har därför mkt bra priser. Att personen i fråga sen kör hemmifrån å inte på en studio gör att priserna blir ännu bättre.
Citera
2006-05-08, 22:59
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riva
runt 8000:- har jag lagt ut på de 11 gaddningar jag har.

Har:
- 2 tribladrakar å 1 "vanlig" icke föreställande nått speciellt tribal på ryggen.
- Tribalskorpion på höger överarm
- svart/grå drake på vänster överarm
- Vega från street fighter i svart/grå stil på vänster underarm
- Eldsflamma i svart på hela högra vaden
- En lite drake i svart i ljumsken

har även jag varit fast i tribalträsket ångrar dock ingen av dem idag utan skall bygga in dem i annat å snygga till dem framöver bara.

Har även 1 Hellraiserkub å 2 stora konstellationer av döskallar på höger arm. Men det är ett work in progress.. skall bli en fullsleeve när den e klar, vilket förhoppningsvis kommer vara fallet innan sommaren. Snart halva armen klar =)

Har gjort samtliga hos samma tattuerare å har därför mkt bra priser. Att personen i fråga sen kör hemmifrån å inte på en studio gör att priserna blir ännu bättre.

du måste lägga upp en bild på Vega!! blev jävligt nyfiken
Citera
2006-05-09, 00:19
Medlem
kaleids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Bara ett förslag.

//Mod

Jag har lagt sammanlagt 200:- på tatuering(ar). Motiv och placering vill jag inte avslöja, men stilen är synnerligen simpel. Gjordes av en kåkfarare med ombyggd rakapparat för många år sedan.
Citera
2006-05-09, 09:16
Medlem
weirdo_s avatar
hmm..

14.200:- so far...

5.000:- för en drake som slingrar sig upp från vänster arm ner på ryggen
4.500:- för min koi/lotus piece på höger skuldra
3.500:- för Liemannen med elgura på vaden
1.200:- för "Flying hellfish" loggan på min vänstra axel...

men som sagt...mer ska det bli, ligger lågt nu innan sommarn. Sen är det bara nya friska tag som gäller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in