2020-08-16, 00:52
Medlem
Någon som vill se en skiten video på gripandet? Tipsa om sida för att ladda upp isf
Citera
2020-08-16, 00:53
Medlem
Fast MGM ser välväxt o lång ut.
Är nog ingen blatte iallafall även om jag hoppas på det! 😎
Citera
2020-08-16, 00:58
Medlem
KalasLoppans avatar
Här sker gripandet iaf . Karta!
https://www.google.com/maps/@59.4034326,18.3230322,3a,75y,327.64h,80.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5iuz2lwFtVvQYPuBWa1s7g!2e0!7i1 6384!8i8192?hl=sv
Citera
2020-08-16, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
https://pasteboard.co/JmxI88O.png
https://pasteboard.co/JmxIANK.png
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av grekenful
Hur ser du om det är vit svensk eller ljus afghan?

Det gör jag inte. Därför jag skrev "vit". Ser ljus ut i hyn i alla fall. Men av bilderna att dömma tycker jag det ser ut som Jesus påväg till korset på första bilden. På den andra bilden ser han ut som en biffig träningsmissbrukare. Kan det möjligtvis röra sig om en shapeshifter?
Citera
2020-08-16, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalasLoppan
Här sker gripandet iaf . Karta!
https://www.google.com/maps/@59.4034326,18.3230322,3a,75y,327.64h,80.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5iuz2lwFtVvQYPuBWa1s7g!2e0!7i1 6384!8i8192?hl=sv

Aa nästan precis där du har skickat länken, fast lite längre upp på gatan, förbi sopstationen
Citera
2020-08-16, 01:18
Medlem
KalasLoppans avatar
Är det bara jag, eller ser det ut som GM har töjningar i öronen? Skitsvårt att avgöra pågrund av bildkvaliten, men jag tycker det ser ut så
Citera
2020-08-16, 01:21
Medlem
Vad som verkar ha hänt enligt grannar osv. så är personerna bekanta med varandra, varav ena verkar ha mått dåligt under en längre tid och fått nån psykos. Vad jag har Hört hitills så är båda vita vaxholmare.

Vaxholm är ett väldigt tryggt ställe där man aldrig behövt se sig över axeln när man går hem på kvällen. Invandrare har alltid funnits i Vaxholm, finns dock mer nu efter de senaste åren. Dock aldrig varit nåt strul med invandrare i denna kommun som vissa här verkar tro.

Investigation goes on..

/ en Vaxholmare
Citera
2020-08-16, 01:25
Medlem
KalasLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Clown
Vad som verkar ha hänt enligt grannar osv. så är personerna bekanta med varandra, varav ena verkar ha mått dåligt under en längre tid och fått nån psykos. Vad jag har Hört hitills så är båda vita vaxholmare.

Vaxholm är ett väldigt tryggt ställe där man aldrig behövt se sig över axeln när man går hem på kvällen. Invandrare har alltid funnits i Vaxholm, finns dock mer nu efter de senaste åren. Dock aldrig varit nåt strul med invandrare i denna kommun som vissa här verkar tro.

Investigation goes on..

/ en Vaxholmare

Tack! Exakt så! född och uppvuxen där och har aldrig varit något problem alls. Tack för din information
Citera
2020-08-16, 01:26
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalasLoppan
Är det bara jag, eller ser det ut som GM har töjningar i öronen? Skitsvårt att avgöra pågrund av bildkvaliten, men jag tycker det ser ut så
Med dödskalle eller Tyrruna kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
...
Aldrig sett så mycket babbar där tidigare. Men tillbaka till topic, Alfågeln är ett skitställe, även i Vaxholms mått mätt. Alkisar, och wt människor. Det och området kulan..
Kanske en Vit makt-snubbe som tycker förfallet har gått för långt? Vad vet vi om etniciteter på BO?
Citera
2020-08-16, 01:30
Medlem
Ser ut som om han har sådana där nyare variant av "träskor" med underdel i mjukare plast/gummi material och övrig klädsel är väl inte heller direkt "gå-bort-kläder".

Känns som en person som borde varit i psykiatrins omvårdnad.

Sen får man ju ta "oprovocerat" med en nypa salt också.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittludret
Röd t-shirt? Är det en sosse/vänstervriden som fått spel på någon SD/Trump-supporter? Något som talar emot är i och för sig att han var ensam, de brukar ofta vara för fega för att göra något såvida de inte är grupp.

Som i Uddevalla där Sosse-kvinnorna nattvandrar och SD-killarna sitter inne och skallrar tänder!?
Citera
2020-08-16, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Clown

Investigation goes on..

/ en Vaxholmare

Var på Vaxholm har det hänt? nära broar , nära grönområde , nära restauranger el båtkajer?
Citera
2020-08-16, 01:35
Medlem
Ser ju ut som en svensk med tanke på foppatofflor och vita strumpor? Troligen en missbrukare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in