2020-08-16, 01:36
Medlem
KalasLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Var på Vaxholm har det hänt? nära broar , nära grönområde , nära restauranger el båtkajer?

Karl Martins väg
Alfågeln
Citera
2020-08-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Ser ju ut som en svensk med tanke på foppatofflor och vita strumpor? Troligen en missbrukare.
Det hänger en del missbrukare på restaurangen som ligger alldeles i närheten så det är nog inte helt otroligt att det är så som du säger.
Citera
2020-08-16, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
https://pasteboard.co/JmxI88O.png
https://pasteboard.co/JmxIANK.png

Är det du som tagit bilderna? Har du fler?
Citera
2020-08-16, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Är det du som tagit bilderna? Har du fler?

Nej inte jag, utan en familjemedlem. Tyvärr lyckades denna familjemedlem inte ta någon bättre bild. Video på gripandet har jag dock i kamerarullen. I annan vinkel än den film som finns på AB
Citera
2020-08-16, 01:52
Medlem
Citat:
Nej inte jag, utan en familjemedlem. Tyvärr lyckades denna familjemedlem inte ta någon bättre bild. Video på gripandet har jag dock i kamerarullen. I annan vinkel än den film som finns på AB

Najs. Lägg gärna upp om det går. GM ser ut som en före detta hipster som tidigare gått på folkhögskola.
Citera
2020-08-16, 01:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KalasLoppan
Karl Martins väg
Alfågeln

Pizzerian Alfågeln eller BRF (bostadsrättsföreningen) Alfågeln ?
Citera
2020-08-16, 01:55
Medlem
KalasLoppans avatar
Citat:

Bostadsrätterna.

ungefär här skall gripandet av mannen skett. Vart brottsoffren blivit knivhuggna vet jag inte. Men i närheten https://www.google.com/maps/@59.4035458,18.3227694,3a,75y,131.27h,70.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDatNQ56ZyIlKcEepiT5psQ!2e0!7i1 6384!8i8192?hl=sv
Citera
2020-08-16, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Najs. Lägg gärna upp om det går. GM ser ut som en före detta hipster som tidigare gått på folkhögskola.

Tyvärr visar inte videon något, väldigt dålig kvalitet. Bilderna är tyvärr det tydligaste, sorry!

Menar alltså på att videon inte skulle visa någon mer för att hjälpa till att identifiera mannen, då man endast ser han bakifrån med mörka kläder & svart hår.
Senast redigerad av PappasKebab 2020-08-16 kl. 01:57. Anledning: Tillägg av text
Citera
2020-08-16, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoSys
Det hänger en del missbrukare på restaurangen som ligger alldeles i närheten så det är nog inte helt otroligt att det är så som du säger.

Skulle väl vilja nyansera det påståendet.
Alkoholister absolut, white-trash absolut men har aldrig sett någon som verkar vara påverkad av något annat än alkohol där. Däremot så är jag själv aldrig där då det trista är att järngänget som sitter där (de alkade WT-människorna) gör att jag iaf. inte direkt tycker det är så kul att sitta där. Men då är det mest högljutt prat och tragiken att se människor som är riktigt alkoholiserade som jag undanber mig när jag vill sitta och käka med mina polare och ha trevligt.

Restaurangen och de som driver den är trevliga och stället är schysst, bara vattenhålet för lite lokala A-lagare / profiler men likväl sitter barnfamiljer och käkar och har trevligt där. Så ingen skugga på det.
Senast redigerad av DenOndeSamariten 2020-08-16 kl. 02:01.
Citera
2020-08-16, 01:59
Medlem
Citat:

Föreningen, det har hänt på gården mitt emellan alla husen. GM är ingen Vaxholmare jag känner igen tyvärr. Är född och uppvuxen i Vaxholm och bor ett stenkast bort från brottsplatsen
Citera
2020-08-16, 02:00
Medlem
Citat:
Tyvärr visar inte videon något, väldigt dålig kvalitet. Bilderna är tyvärr det tydligaste, sorry!

Menar alltså på att videon inte skulle visa någon mer för att hjälpa till att identifiera mannen, då man endast ser han bakifrån med mörka kläder & svart hår.

Ok, tack ändå. Alltid kul att se det man inte får se i media.
Citera
2020-08-16, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndeSamariten
Skulle väl vilja nyansera det påståendet.
Alkoholister absolut, white-trash absolut men har aldrig sett någon som verkar vara påverkad av något annat än alkohol där. Däremot så är jag själv aldrig där då det trista är att järngänget som sitter där (de alkade WT-människorna) gör att jag iaf. inte direkt tycker det är så kul att sitta där. Men då är det mest högljutt prat och tragiken att se människor som är riktigt alkoholiserade som jag undanber mig när jag vill sitta och käka med mina polare och ha trevligt.

Restaurangen och de som driver den är trevliga och stället är schysst, bara vattenhålet för lite lokala A-lagare / profiler men likväl sitter barnfamiljer och käkar och har trevligt där. Så ingen skugga på det.
Håller med dig där, missbrukare var kanske fel ordval. Alkoholister stämmer väl bättre in på klientelet.
Senast redigerad av NeoSys 2020-08-16 kl. 02:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in