• 1
  • 2
2020-08-15, 10:18
Medlem
Jag är i 30-års åldern och detta år har jag haft sex 4 ggr med 3 olika kvinnor. Finns ju massa känslor efter sex för många, osäkerheter osv och tjejer är väl bekanta med begreppet walk of shame osv.

Mitt psyke är långt från 100 och jag har ofta självmordstankar och episoder men av någon anledning kan jag alltid masturbera och gör det väl i snitt en gång per dag och känner väl ungefär att det är den frekvensen med sex jag vill ha med, dvs. en gång per dag.

Känner dock att jobbet för att få till sex en gång per dag som singel skulle jag behöva lägga all min vakna tid på att uppvakta kvinnor, och även i relationer jag har varit i har det kanske varit sex en gång per dag i högst 2 veckor eller något sedan avtar det.

Ett ganska klassiskt scenario för mig är att man träffar en tjej, pratar lite, träffas nån gång och sen har man sex. Tjejen försvinner sedan i kommunikationen i 2 dagar för att sedan höra av sig och säga att det inte "känns rätt" och man får känslan av att man inte duger till annat än sex, en vidrig känsla.

Drar jag ut "kurvan" för detta år kommer jag väl ha sex 8 ggr och jag känner spontant att det inte är värt det? Allt jobb? Känslor osv? Hur känner ni andra, hur gamla är ni, kön och hur mycket sex vill ni ha för att det ska vara värt det?
Citera
2020-08-15, 10:24
Medlem
holmiums avatar
Du har definitivt en point.

Om man betraktar detta helt rationellt så är det förmodligen mera tids- och kostnadseffektivt att vända sig till detta områdes professionellt arbetande kvinnor. Dvs de prostituerade.
Citera
2020-08-15, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriRoesseau
Jag är i 30-års åldern och detta år har jag haft sex 4 ggr med 3 olika kvinnor. Finns ju massa känslor efter sex för många, osäkerheter osv och tjejer är väl bekanta med begreppet walk of shame osv.

Mitt psyke är långt från 100 och jag har ofta självmordstankar och episoder men av någon anledning kan jag alltid masturbera och gör det väl i snitt en gång per dag och känner väl ungefär att det är den frekvensen med sex jag vill ha med, dvs. en gång per dag.

Känner dock att jobbet för att få till sex en gång per dag som singel skulle jag behöva lägga all min vakna tid på att uppvakta kvinnor, och även i relationer jag har varit i har det kanske varit sex en gång per dag i högst 2 veckor eller något sedan avtar det.

Ett ganska klassiskt scenario för mig är att man träffar en tjej, pratar lite, träffas nån gång och sen har man sex. Tjejen försvinner sedan i kommunikationen i 2 dagar för att sedan höra av sig och säga att det inte "känns rätt" och man får känslan av att man inte duger till annat än sex, en vidrig känsla.

Drar jag ut "kurvan" för detta år kommer jag väl ha sex 8 ggr och jag känner spontant att det inte är värt det? Allt jobb? Känslor osv? Hur känner ni andra, hur gamla är ni, kön och hur mycket sex vill ni ha för att det ska vara värt det?

Det finns mycket man vill ha i livet. Jag vill ha 40 miljoner av Kalle men han vill inte ge mig sina pengar.
Citera
2020-08-15, 10:52
Medlem
Behöver man knulla för att må bra är man en ömklig varelse.
Citera
2020-08-15, 10:53
Avstängd
Lacerdas avatar
En gång i veckan räcker för mig, det brukar ofta gå hand i hand med krogrundor. Det finns ett antal som som hänger där som man varierar mellan. 40+
Citera
2020-08-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto

Ja det är märkligt, sex med ny person första gången är oftast rätt jobbigt och kasst, svårt att kommunicera på ett bra sätt etc för att få det som man vill och så är det ganska snabbt över och inget märkvärdigt ändå.

Undrar om kastrerade män är bättre i karriären
Citera
2020-08-15, 13:22
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto

Du vet tydligen inte hur det är att vara man. Ingen man mår bra utan sex, det är helt omöjligt. Du kan ha 50 miljarder på kontot men du hade bytt bort hälften mot sex om du inte haft det på länge och det känndes hopplöst på annat vis.

Ingen aning hur kvinnor känner, men för dem verkar det mer vara en kul grej. Bekräftelsebehovet är ju högre hos kvinnor möjligtvis.

Kyrkan visste detta därav monogamisamhället som varat i tusentals år i större delen av världen. Utan monogami så finns det inte kvinnor nog till männen, så dessa kommer må psykiskt dåligt, kan inte må bra nog att jobba eller göra nytta, tar oftare självmord till slut osv.
Citera
2020-08-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Du vet tydligen inte hur det är att vara man. Ingen man mår bra utan sex, det är helt omöjligt. Du kan ha 50 miljarder på kontot men du hade bytt bort hälften mot sex om du inte haft det på länge och det känndes hopplöst på annat vis.

Ingen aning hur kvinnor känner, men för dem verkar det mer vara en kul grej. Bekräftelsebehovet är ju högre hos kvinnor möjligtvis.

Kyrkan visste detta därav monogamisamhället som varat i tusentals år i större delen av världen. Utan monogami så finns det inte kvinnor nog till männen, så dessa kommer må psykiskt dåligt, kan inte må bra nog att jobba eller göra nytta, tar oftare självmord till slut osv.

Äh, drar man en handtralla då och då så klarar man sig. Det kan vara nyttigt att vara utan kvinnor en period där man investerar sin energi i egna projekt istället.
Citera
2020-08-15, 16:02
Medlem
Ingen man får så mycket sex som han vill ha, åtminstone inte under en längre period. Du kommer aldrig att bli nöjd. Frågan är om det är värt att slita för att få ligga då och då? Ja, förmodligen. Ett liv helt utan sex är inget vidare.
Citera
2020-08-15, 17:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag vill ha sex en gång om dagen minst, jag är kåt som faan å mina 2 kk:s har fullt upp med jobb å annat. Som tur är har jag fleslights.
Citera
2020-08-15, 19:09
Medlem
Sex som singel ?
Skulle aldrig falla mig in. Ser inte meningen att ha kärlekslöst sex.
Gjort en gång och blev äcklad av mig själv.
Celibat är vägen att gå.
Citera
2020-08-16, 00:12
Medlem
Findusofelixs avatar
Kvinna 47 år och singel sen länge, men varit utan sexlust i många år men den återkom i fjol. Nu önskar jag sex med en man en gång i veckan, men det är svårt att få till i praktiken trots mer är en kk.
Ibland lyckas det flera gången en och samma vecka för att sen bli uppehåll på några veckor, men så fort man har lust och inte har en man i sin närhet får man ju ordna det på egen hand, även om det inte kan jämföras med att ha sex med en man, det blir som mera en hel upplevelse.

Om jag bara kunde knäppa med fingrarna och få sex när jag ville, så skulle nog en gång i veckan räcka hyggligt för mig just nu, då jag haft problem med hälsan och inte är tillbaka fullt ut än orkesmässigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in