2020-08-15, 09:10
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Vad snackar du om? Först skrev du att du aldrig dejtade utländska män. Sen blir du upprörd när jag poängterade att du visst tycks dejta sådana män utifrån det du skriver i andra trådar. Men enligt din snäva syn är väl kanske bara muslimer och afrikaner utländska?

När du skriver ”Jag dejtar” eller ”Jag dejtar inte” så tar du automatiskt upp dig själv och din situation. Det är dessutom helt irrelevant. Du får nog öva på dina svenskkunskaper i fortsättningen.

Utländska i Sverige räknar jag som Ahmed som mördade Wilma och sitter och smilar som ett djur.

Utländsk - tysk, norrman eller fransman är väl lite skillnad mellan en turk, kurd och en syrian?

Ja, negrer och muslimer tål jag inte och jag vet inte vad svenska kvinnor ser i såna djur i jämförelse med en svensk man.

Utländsk är dock ett stort begrepp. Vår prinsessa är gift med en amerikan. Dvs en vit man som har utländsk påbrå.

Det är skillnad mellan afghan Harry och tyska Albert
Citera
2020-08-15, 09:30
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Först skrev du att du aldrig dejtade utländska män. Sen blir du upprörd när jag poängterade att du visst tycks dejta sådana män utifrån det du skriver i andra trådar. Men enligt din snäva syn är väl kanske bara muslimer och afrikaner utländska?

När du skriver ”Jag dejtar” eller ”Jag dejtar inte” så tar du automatiskt upp dig själv och din situation. Det är dessutom helt irrelevant för den här tråden då du (enligt dig själv) inte är svensk.

Svenska män är väluppfostrade. Det märks att deras föräldrar spenderat LÅNG tid på att uppfostra dessa människor.

Jag har aldrig sett en svensk man bete sig som ett drägg/eller närma sig en kvinna på ett obekvämt sätt. Jag tog upp detta med mamma för 2 dagar sedan att svenska män övervinner på uppfostran

Tänker på 3 svenska hantverkare som var hemma hos mig som gjorde sitt jobb. Var professionella/tysta och mycket trevliga och artiga.

Så kommer såna som Wilmas mördare till detta land. Hon tycker väl det är exotiskt med andra smaker och folk som är lite framåt/påstridiga eller allmänt ouppfostrade och tänker vad är det värsta som kan hända mig.

Till och med när svenska män tittar på en kvinna så är det på ett hövligt sätt och vill inte skämma kvinnan

Jag brukar tänka vad är det för FEL på dig svenska kvinna som väljer afghan babbe över Erik.

Jag tar det dock ifrån mitt perspektiv och jag vet många utländska kvinnor har samma åsikt men lite det jag menade

Motsatt attraherar varenda som fysikens lag
Citera
2020-08-15, 09:43
Medlem
Questioneers avatar
Svenska män har blivit för feminina, det är inget tjejer tänder på, utan de vill ha en man som tar det han vill ha.
Citera
2020-08-15, 12:03
Medlem
Xpander-s avatar
Kvinnor är lättpåverkad för grupptryck, och på något vis har dessa clowner blivit populära i vissa kretsar och då ska alla pröva det.
Sedan har svenska kvinnor olika måttstockar, kraven och förväntningarna är mycket högre på svenska män, medan getknullaren som kom till Malmö på en flotte, efter 2månader på stormigt hav, lätt får hjärtat att smälta, vad har denna stackars man vart med om, efter han slängde den kristna medresenärer i havet, och stoppade en pinne genom grannens husdjur, hjärtat bultar.

Man har ju i 20år spridit en extremt förskönande bild av dessa samtidigt som feminismen spridit sitt hat mot vita män, så är inte förvånad att de är helt förvirrade i just Sverige. Förskönande Orientalism upphöjt i 1000.
Senast redigerad av Xpander- 2020-08-15 kl. 12:20.
Citera
2020-08-15, 14:02
Min erfarenhet som kvinna; många män tittar på en. 98% av de som kommer fram och börjar prata med en är utländska män. De flirtar, de bjuder på sig själva osv, tjejer gillar att ha kul. Svenska män tittar lika mycket på en, men de ler bara åt en. Väldigt ovanligt att svenska män kommer fram om det inte är på krogen. Svenska män tar sig ofta på stort allvar dessutom. Svenska män kasta er ut och ha kul, då faller tjejerna pladask
Citera
2020-08-15, 14:09
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD

Ja, negrer och muslimer tål jag inte och jag vet inte vad svenska kvinnor ser i såna djur i jämförelse med en svensk man.

Snälla, dra inte alltid in alla svenska kvinnor i allt. Du har helt klart en massa fördomar, jag har följt många av dina trådar. Känner du många svenskor privat?
Citera
2020-08-15, 14:10
Medlem
Svenska tjejer är så jävla tråkiga, om vi ska snacka om det här med "personlighet". Förstår inte ens varför dessa blattekillar ens dejtar svenska tjejer. Själv har jag utländsk bakgrund och noll intresse när det gäller svenskor, så jävla stela, kalla och tråkiga så man blir sömnig. Spelar ingen roll om de så hade snyggaste utseendet, fortfarande väldigt dystra.

Tjejer från varmare länder är min grej då dessa även har varmare personligheter. Lika barn, leka bäst.
Citera
2020-08-15, 14:16
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Svenska tjejer är så jävla tråkiga, om vi ska snacka om det här med "personlighet". Förstår inte ens varför dessa blattekillar ens dejtar svenska tjejer. Själv har jag utländsk bakgrund och noll intresse när det gäller svenskor, så jävla stela, kalla och tråkiga så man blir sömnig. Spelar ingen roll om de så hade snyggaste utseendet, fortfarande väldigt dystra.

Tjejer från varmare länder är min grej då dessa även har varmare personligheter. Lika barn, leka bäst.

Finns flera nackdelar
-de är oftast vänsterblivna feminister, vem orkar höra på skiten?
-ofta tatuerade, samt div skrot i nyllet
-dålig historik, vem vill investera tid och bonda med en kvinna som inte går att lita på, många sexpartners, slödder, WT, blattar, negrer osv
-psykisk sjukdom
-hjärntvättade av media, skola etc
-ej kvinnliga i sättet

De få procent som är bra är upptagna.

Fördelar
De talar svenska
Citera
2020-08-15, 14:39
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Klart är i alla fall att bra många svenska PK-män är så patetiska att jag kan ha viss förståelse för att tjejer väljer andra partners https://www.youtube.com/watch?v=wrsWVMJICc0 (40 sek långt). Den svenske PK-mannen kryper typiskt för charmiga sydländska män med medeltida värderingar och beteenden.

Sorry, länken ovan saknar rätt startpunkt https://www.youtube.com/watch?v=wrsWVMJICc0&t=585
Citera
2020-08-15, 15:57
Medlem
Lulu.H.Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Svenska män är väluppfostrade. Det märks att deras föräldrar spenderat LÅNG tid på att uppfostra dessa människor.

Jag har aldrig sett en svensk man bete sig som ett drägg/eller närma sig en kvinna på ett obekvämt sätt. Jag tog upp detta med mamma för 2 dagar sedan att svenska män övervinner på uppfostran

Tänker på 3 svenska hantverkare som var hemma hos mig som gjorde sitt jobb. Var professionella/tysta och mycket trevliga och artiga.

Så kommer såna som Wilmas mördare till detta land. Hon tycker väl det är exotiskt med andra smaker och folk som är lite framåt/påstridiga eller allmänt ouppfostrade och tänker vad är det värsta som kan hända mig.

Till och med när svenska män tittar på en kvinna så är det på ett hövligt sätt och vill inte skämma kvinnan

Jag brukar tänka vad är det för FEL på dig svenska kvinna som väljer afghan babbe över Erik.

Jag tar det dock ifrån mitt perspektiv och jag vet många utländska kvinnor har samma åsikt men lite det jag menade

Motsatt attraherar varenda som fysikens lag

Men på riktigt... Du har aldrig sett en svensk man bete sig som ett drägg eller närma sig en kvinna på ett obekvämt sätt?
Så då bor du under en sten i skogen med andra ord?
Varför låtsas du att svenska män aldrig skulle göra något fel? Det finns drägg i alla länder, kulturer, religioner och områden!

Jag har också haft trevliga hantverkare i mitt hem. Minns speciellt en av dem vid senaste tillfället som blev så glad när jag bjöd honom att slå sig ner vid bordet och dricka sitt kaffe där jag satt och drack kaffe istället för att stå i ett hörn i hallen för att inte vara i vägen och störa mig. Extremt artig och härligt pratglad!
Och absolut ingen svensk!

Och att sedan jämföra dina hantverkare med en mördare... Asså lägg av!
Vill du jämföra en mördare, gör det då mot en annan mördare. Varför inte Anders Eklund?
Där har du din svenska man. Men du kanske inte har sett honom göra något fel heller?

Att du tycker att svenska män endast tittar på en kvinna på ett hövligt sätt tror jag har att göra med din uppenbara inställning om dem, då det definitivt inte är verklighet!
Det är som att du har en vägg uppe som täcker deras fel, eller så är du verkligen så naiv.

Fel finns hos alla människor och att låtsas som att vissa skulle vara felfria jämfört med andra framstår rentav korkat enligt mig.

Så skit i varför Stina vill vara med Abdul! Om de är lyckliga varför ska det störa dig?
Fokusera på om Pelle bredvid dig gör dig lycklig istället!
Citera
2020-08-15, 16:03
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulu.H.J
Men på riktigt... Du har aldrig sett en svensk man bete sig som ett drägg eller närma sig en kvinna på ett obekvämt sätt?
Så då bor du under en sten i skogen med andra ord?
Varför låtsas du att svenska män aldrig skulle göra något fel? Det finns drägg i alla länder, kulturer, religioner och områden!

Jag har också haft trevliga hantverkare i mitt hem. Minns speciellt en av dem vid senaste tillfället som blev så glad när jag bjöd honom att slå sig ner vid bordet och dricka sitt kaffe där jag satt och drack kaffe istället för att stå i ett hörn i hallen för att inte vara i vägen och störa mig. Extremt artig och härligt pratglad!
Och absolut ingen svensk!

Och att sedan jämföra dina hantverkare med en mördare... Asså lägg av!
Vill du jämföra en mördare, gör det då mot en annan mördare. Varför inte Anders Eklund?
Där har du din svenska man. Men du kanske inte har sett honom göra något fel heller?

Att du tycker att svenska män endast tittar på en kvinna på ett hövligt sätt tror jag har att göra med din uppenbara inställning om dem, då det definitivt inte är verklighet!
Det är som att du har en vägg uppe som täcker deras fel, eller så är du verkligen så naiv.

Fel finns hos alla människor och att låtsas som att vissa skulle vara felfria jämfört med andra framstår rentav korkat enligt mig.

Så skit i varför Stina vill vara med Abdul! Om de är lyckliga varför ska det störa dig?
Fokusera på om Pelle bredvid dig gör dig lycklig istället!

Det finns drägg hos alla människor men du kan inte jämföra svenska män med muslimska män. Då är du ute och cyklar. Jämför du 80-talet Sverige med dagens Sverige så är det du som är naiv

Är det svenska Per som står och skjuter i olika förorter? Är det svenska Per som utför gruppvåldtäkter?

Är det svenska Per som utför smash and grab?

Jag älskar när man ska jämföra enstaka fall med en hel grupp som förstört landet så pass mycket att såna som SD stigit så pass mycket.

Sen tror jag absolut att vissa svenska män har sina brister men svenska män är fortfarande mer väluppfostrade i jämförelse med andra kulturer. Vi behöver inte ens gå långt utan vi tar den italienska kulturen där mannen slår kvinnan på rumpan varje gång han går förbi. Det är rätt vanligt där medan i Sverige handlar det om enstaka fall
Citera
2020-08-15, 16:24
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahmagadlajk
Mycket enkelt: Svenska män är generellt mycket tråkigare än ”utländska” män. Det är mer passion, det är mer självförtroende och det är bättre sex med invandrarmän. Vi är helt enkelt lite roligare att vara med.

Jag har många vänner som kommit till Sverige och typ varenda en säger ”Swedish men look good, they are like models, but they are boring. There is no personality. It’s like talking to a wall sometimes”. Och det där känner JAG själv om svenska kvinnor. Svenskar är generellt lite tråkigare just för att man får så mycket serverat sedan ung ålder. Man blir daltad med och curlad och man får redan från ung ålder tro att man är bäst på allt. Det leder i sin tur att man redan tror att man är bäst - varför ska man då ens försöka ha en personlighet?

Svenska män är även skittråkiga i sängen. När man får henne att få 4-5 stora orgasmer på raken som ”utländsk”, hur ska hon ens gå tillbaka till en tråkig svensk?

Med det sagt så kan jag säga detsamma om typ 90% av svenska kvinnor. Så, jävla, tråkiga att det är helt sjukt. Har haft turkiska, finska och arabiska tjejjer - personlighet och passion har de. Men svenska tjejjer går inte ens att ha en vuxen konversation med. Det går inte att diskutera saker och vara oense, det går inte att ha ett UTBYTE. Ett undantag är svenska kvinnor som spenderat lite tid utomlands - de är sköna. Just för att de har sett hur människor i andra länder är till vardags och fått en wake up call. Vi 2a generationens invandrare vet redan det, så vi har per default en personlighet från det att vi föds tills det att vi blir vuxna.

Svenska män: vill ni utveckla en personlighet? Spendera lite tid med invandrare eller utomlands. Då kan ni få lite personlighet.
Hänga i centrum i apflockar, är det personlighet?
Blattar har ju inte tillfört mycket vettigt på den här planeten.
Parasiter helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in