Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Svenska män är väluppfostrade. Det märks att deras föräldrar spenderat LÅNG tid på att uppfostra dessa människor.
Jag har aldrig sett en svensk man bete sig som ett drägg/eller närma sig en kvinna på ett obekvämt sätt. Jag tog upp detta med mamma för 2 dagar sedan att svenska män övervinner på uppfostran
Tänker på 3 svenska hantverkare som var hemma hos mig som gjorde sitt jobb. Var professionella/tysta och mycket trevliga och artiga.
Så kommer såna som Wilmas mördare till detta land. Hon tycker väl det är exotiskt med andra smaker och folk som är lite framåt/påstridiga eller allmänt ouppfostrade och tänker vad är det värsta som kan hända mig.
Till och med när svenska män tittar på en kvinna så är det på ett hövligt sätt och vill inte skämma kvinnan
Jag brukar tänka vad är det för FEL på dig svenska kvinna som väljer afghan babbe över Erik.
Jag tar det dock ifrån mitt perspektiv och jag vet många utländska kvinnor har samma åsikt men lite det jag menade
Motsatt attraherar varenda som fysikens lag
Men på riktigt... Du har aldrig sett en svensk man bete sig som ett drägg eller närma sig en kvinna på ett obekvämt sätt?
Så då bor du under en sten i skogen med andra ord?
Varför låtsas du att svenska män aldrig skulle göra något fel? Det finns drägg i alla länder, kulturer, religioner och områden!
Jag har också haft trevliga hantverkare i mitt hem. Minns speciellt en av dem vid senaste tillfället som blev så glad när jag bjöd honom att slå sig ner vid bordet och dricka sitt kaffe där jag satt och drack kaffe istället för att stå i ett hörn i hallen för att inte vara i vägen och störa mig. Extremt artig och härligt pratglad!
Och absolut ingen svensk!
Och att sedan jämföra dina hantverkare med en mördare... Asså lägg av!
Vill du jämföra en mördare, gör det då mot en annan mördare. Varför inte Anders Eklund?
Där har du din svenska man. Men du kanske inte har sett honom göra något fel heller?
Att du tycker att svenska män endast tittar på en kvinna på ett hövligt sätt tror jag har att göra med din uppenbara inställning om dem, då det definitivt inte är verklighet!
Det är som att du har en vägg uppe som täcker deras fel, eller så är du verkligen så naiv.
Fel finns hos alla människor och att låtsas som att vissa skulle vara felfria jämfört med andra framstår rentav korkat enligt mig.
Så skit i varför Stina vill vara med Abdul! Om de är lyckliga varför ska det störa dig?
Fokusera på om Pelle bredvid dig gör dig lycklig istället!