2024-08-31, 07:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag är inte heller så mycket för rasblandning och förstår dig. Sjävklart ska svenskarna få existera som befolkning och land. Men det är på en magisk nivå vilket hat männen har mot andra grupper.

Jag ser ändå svenska kvinnor som mycket bättre dvs svenska kvinnor har inte samma hat och avsky mot integrerade utlänningar. Ser ändå många fler svenska kvinnor med utländska män även icke integrerade män.

Men svenska männen måste ju lida av någon sorts psykisk störning så mycket hat som dessa bara slänger ifrån sig. På snäppet skrämmande och farligt.

Jag har inte sett samma hat ifrån någon vit man varken i Frankrike, USA eller något land i Europa som har vita män.

Men jag som utländsk kvinna skulle aldrig vilja ha en svensk man?

Deras beteende och hat är bedrövligt mot alla människor.
Var i Frankrike och fransmännen är mycket bättre som folk och på att mäta människor efter individnivå. Har fått så många nya vänner och alla var vita män dessutom.

Nej, ingen vill ha med svenska män att göra.
Det är något fel i deras skalle
Du skojar. Svenska kvinnor är riktiga blodsrasister och är värst av alla. Finns ingen mer rasistisk grupp än svenska kvinnor. De skaffar aldrig barn med invandrare. På jobbet jag är på nu så har ingen kvinna en utländsk man, varken barn eller pojkvän, medan tre svenska män har barn med invandrare och en annan har utländsk fru men inga barn. Jag vet MÅNGA svenska män som har barn med thailändare eller filippinska kvinnor. Tvärtom hittar du aldrig och svenska kvinnor kanske kan ligga med en invandrare på ett ons men mer blir det inte.
Citera
2024-08-31, 07:37
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godbitman
Du skojar. Svenska kvinnor är riktiga blodsrasister och är värst av alla. Finns ingen mer rasistisk grupp än svenska kvinnor. De skaffar aldrig barn med invandrare. På jobbet jag är på nu så har ingen kvinna en utländsk man, varken barn eller pojkvän, medan tre svenska män har barn med invandrare och en annan har utländsk fru men inga barn. Jag vet MÅNGA svenska män som har barn med thailändare eller filippinska kvinnor. Tvärtom hittar du aldrig och svenska kvinnor kanske kan ligga med en invandrare på ett ons men mer blir det inte.

Jag ser mycket bättre på svenska kvinnor men vi kanske har olika erfarenheter och åsikter om saken. Jag har många tjejkompisar och många är svenska kvinnor som tycker precis likadant att det är bedrövligt med svenska männen som visar hat och avsky mot invandrare som är integrerade.

Kan det vara så att den svenska kvinnan är mindre för hycklande? Hon är inte för hat eller avsky men håller sig till sina egna grupp. Jag ser inget fel med det så länge hon respekterar mig och värderar integrerade utlänningar. Tycker det funkar bättre med såna människor än svenska män som sitter och spyr ut sin avsky och hat mot allt och alla.

Hur en svensk man tittar på utlänningar är som dessa vore ”insekter” men själv har han inga problem med att hämta hem en thailändska/slav ifrån ett land som är underläget honom för att han inte ska vara själv och då är invandring helt bra så länge det är ifrån länder han får ligg ifrån.

Jag vet många svenska kvinnor som har förhållanden/giftemål eller barn med invandrare som är väldigt integrerade. Hon behöver liksom inte hämta hem ifrån Afrika eller Thailand.

Det är som den franska mannen. Hur många thailändskor hämtar han hem? Han är hellre med en utländsk kvinna ifrån Frankrike än att hyckla. Jag ser inte högt på hycklare:

Förstår du vad jag menar?

Så tror inte du ska oroa dig för rasblandning för utländska kvinnors del. Att en thailändska kvinna väljer en svensk man är för att hon inte vet något om honom förutom hans plånbok. Ingen utländsk kvinna som läser massa inlägg som svenska män gör vill ha dessa män.

Men det är också därför som svenska männen utmärker sig för att vara mest ensamma i hela Europa och världen
Senast redigerad av DixieD 2024-08-31 kl. 07:43.
Citera
2024-08-31, 07:57
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Svenska tjejer/kvinnor är lite mer för invandrare speciellt i yngre åldrar då den utländska mannen är mer generös i sitt beteende och förmodligen mer inbjudande till att ta hand om henne även om jag brukar undra vad en svensk tjej ser i många utländska män med utomeuropeiska rötter. Men svenskarnas livsstil berör mig inte mer. Jag känner mig tillfredsställd att jag bara tittar på som gäst numera och som gift till en svensk/fransman.

Men skulle jag skilja mig eller bli ensam så bokar jag en resa till Frankrike och letar upp en fransman oavsett hans utseende. Efter mina resor till Frankrike brukar jag få meddelanden om hur fransmän vill ha en kvinna som hemmafru så jag blir thailändska motsvarigheten fast i Frankrike.

Jag var lite bättre förr mot svenska män men idag inser jag att deras beteende, personligheter och människosyn är på samma sätt som psykiskt störda speciellt när man pratar med amerikaner och fransmän som haft högre invandring och rasblandat som fan kors som tvärs bland både könen.

Det är inte konstigt att den svenska kvinnan väljer annat än svenska män.

Och det är inget konstigt att den svenska mannen flyger in thailändska kvinnan för att bli älskad baserat på sin plånbok då ingen vill ha honom. Tyvärr den brutala sanningen.

Ingen gillar kallblodiga sympatilösa män
Citera
2024-08-31, 13:48
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Eftersom iraniern har tungan uppkört i ditt anus ser du givetvis inte helhetsperspektivet, utan enbart det faktum att iraniern fjäskar, byter namn till Anders & säljer stjälen för att smälta in. Det är ditt överblåsta ego som skriver.

Så en invandrare är självförsörjande enbart om han/hon är akedemiker med doktorantexamen, annars är han/hon en bidragsparasit/inte värd något? Du inser inte att de allra flesta etniska svenskar är vanliga arbetare med helt vanliga knegarjobb?

Jag är för övrigt inte muslim eller från Mellanöstern så skippa skitsnacket om muslimer.

Imponerande osammanhängande geggamojja du fick ihop här ovan.

* På vilket sätt har jag ett överblåst ego?

* Hur fick du ihop detta från det jag skrev: Så en invandrare är självförsörjande enbart om han/hon är akedemiker med doktorantexamen, annars är han/hon en bidragsparasit/inte värd något?
Det jag förmedlade, varken mer eller mindre, är att en icke självförsörjande och/eller kriminell invandrare inte är värd något.

* Vilket skitsnack om muslimer?
Citera
2024-08-31, 14:11
Medlem
Man ska vara medveten om att när det kommer väldigt mycket unga män och de har lämnat sina fruar och barn kvar i det hemska hemlandet, då ägnar de i stort sett all sin tid till att stöta på och flörta med svenska tjejer.

De vill helt enkelt knulla och när detta sker på varenda fest, utekväll eller annan aktivitet så är det många tjejer som trillar dit och går med på att bli knullade.

Sedan överger de flesta killarna den tjejen och stöter på någon annan och så vidare.

Detta gör bara de här tjejerna upplever de får leva ett spännande liv där killarna flockas runt en och ger mycket uppmärksamhet. Är det lite gängkriminalitet med i bilden också så får en del tjejer en extra kick, kanske de får några fina gåvor (stöldgods).

Men jag tror att för de flesta tjejer så blir livet jobbigare än det skulle blivit annars. Speciellt om de även börjar med droger. Men med barn som ofta pappan inte vill eller kan ta ansvar för, han är ju ofta tänkt att gifta sig med en kvinna från hemlandet om han inte redan är det, så blir det ett stökigare och kanske fattigare liv jämfört med om de tagit en man som varit mer seriös, som har en stark utbildning och en bra karriär.

Men det är deras val.
Citera
2024-08-31, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Invandrare SKA gå all in för att integreras OCH assimileras. De som invandrade innan 80/90-talet fattade detta, i hög grad invandrare från kristna länder + iranierna som flydde islamisterna. Det skär sig inte, det är inte tillgjort, det du tolkar in är kulturkrock, variation i beteenden utifrån att vi har olika bagage och förutsättningar.
Fast jag är invandrare och "HELT" integrerad. Jag har noll fördel av de. Skulle vi prata i telefon skulle du tro att jag är svensk och inte nog med de, jag har tagits för att vara svensk. När jag är ute på sjön med blå binimössa så tror svenskar att jag är svensk, men blir sen besvikna på nära håll. Jag har en akademisk examen och har bara fördel när jag söker jobb som inte kräver akademiska meriter (kan posta den i pm om du vill). Dessutom ingen fördel med svenska tjejer (men det har visserligen ingen annan man heller till den grad att han kan välja tjej). Så varför vill du att invandrare ska integreras? Särar du dina ben enklare för en integrerad invandrare?

De finns ingen fördel av att integreras i det svenska samhället. Ju mer man integrerar sig desto mer distanserar sig svenskar.
Citera
2024-08-31, 14:38
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Fast jag är invandrare och "HELT" integrerad. Jag har noll fördel av de. Skulle vi prata i telefon skulle du tro att jag är svensk och inte nog med de, jag har tagits för att vara svensk. När jag är ute på sjön med blå binimössa så tror svenskar att jag är svensk, men blir sen besvikna på nära håll. Jag har en akademisk examen och har bara fördel när jag söker jobb som inte kräver akademiska meriter (kan posta den i pm om du vill). Dessutom ingen fördel med svenska tjejer (men det har visserligen ingen annan man heller till den grad att han kan välja tjej). Så varför vill du att invandrare ska integreras? Särar du dina ben enklare för en integrerad invandrare?

De finns ingen fördel av att integreras i det svenska samhället. Ju mer man integrerar sig desto mer distanserar sig svenskar.

Jag understryker assimilering, integrering är självklart men inte utan assimilering dvs totalt avståndstagande från kulturella och religiösa särdrag som inte harmoniserar med svenskt dito.

Jag vet inte vart det sitter fast för din del men jag träffar titt som tätt sådana som dig, inte sällan handlar det om känslor och uppfattningar som har alternativa tolkningar (tex känslan av att inte duga och känslan av att möta rasister - vilket inte behöver stämma). Tänker givetvis inte yttra vad som gäller i ditt fall men jag rör mig i stora meritokratiska nätverk där rasismen är obefintlig och alla som "gör rätt" är välkomna oavsett etnicitet dvs man döms och värderas utifrån vad man gör, vad man kan och hur man beter sig. Sedan må det vara att en icke skötsam invandrare döms hårdare än en icke skötsam svensk men jag ser inte det som ett problem, jag tar avstånd från alla som inte sköter sig eller inte håller en hög lägstanivå - oavsett etnicitet.
Citera
2024-08-31, 14:50
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag understryker assimilering, integrering är självklart men inte utan assimilering dvs totalt avståndstagande från kulturella och religiösa särdrag som inte harmoniserar med svenskt dito.

Jag vet inte vart det sitter fast för din del men jag träffar titt som tätt sådana som dig, inte sällan handlar det om känslor och uppfattningar som har alternativa tolkningar (tex känslan av att inte duga och känslan av att möta rasister - vilket inte behöver stämma). Tänker givetvis inte yttra vad som gäller i ditt fall men jag rör mig i stora meritokratiska nätverk där rasismen är obefintlig och alla som "gör rätt" är välkomna oavsett etnicitet dvs man döms och värderas utifrån vad man gör, vad man kan och hur man beter sig. Sedan må det vara att en icke skötsam invandrare döms hårdare än en icke skötsam svensk men jag ser inte det som ett problem, jag tar avstånd från alla som inte sköter sig eller inte håller en hög lägstanivå - oavsett etnicitet.

Och det är också alla ”kriminella” som kommer stanna i kvar i Sverige eftersom dessa är ovälkomna i alla länder. Vi andra som haft jobb/arbete har skött oss och gjort rätt för oss men möter på rasism ändå oavsett sen låter det bra på papper när ni ska sympatisera för oss om hur synd det är om oss. Det är inte synd om oss utan om er och era barnbarn. Det är dina dötttar/ söner som bara kommer möta på kriminella i framtiden eftersom vi andra lämnar landet

Det är också det vi ser idag
Svenska tjejer som är tillsammans med ”blattar” som blandar in tjejerna i en röra/kaos samhälle. Jag har akademisk utbildning och diplom i Sverige. Jag har inget intresse av att torka svenskars rövar men däremot torkar jag röven på franska befolkningen med glädje då man får hej i hissen/trappen/affären osv medan svenskar gömmer sig än att hälsa på grannarna.

Det är ingen fördel att vara invandrare hör olikt Frankrike speciellt i södra Frankrike. Så det finns ingenting att förlora alls med en flytt.

Det är därför det börjar bli högre andel män än kvinnor och jag vet att många utländska kvinnor tänker likadant som mig

För min del som utländsk kvinna måste jag tänka på islamisten, NMR, AFS för jag klassar alla som störda i huvudet.

Frankrike är inte ens i närheten på samma sätt utbyggt eller misslyckat.
Citera
2024-08-31, 14:55
Bannlyst
Citat:

Assimilerad är jag också eftersom jag inte kan min egen kultur och aldrig haft den. Jag är född i Sverige i mitt på 80-talet. Svenska kulturen är ganska obefintlig om man jämför med ett land med mycket kultur som japan men jag är på papperet helt svensk. Ingen märker ett jota förutom att håret är svart och att jag lättare blir brun på sommaren. Svenskar har tom sagt att jag känns svensk.

Svenskar är exkluderande på rasen och utseendet. De är känslan av "hit men inte längre". Dock vet jag att svensk kultur innebär ensamhet, isolering och att vara ifred och när svenskar inte vill umgås med invandrare lite mer casual så uppfattar invandrare det som rasism. På svenska kvinnor kan man märka rasismen med tydligt genom att de var öppnare förut. Avståndstagandet har säkert påverkats av vad svenska män tycker om invandringen. Nuförtiden ser svenska män ner på svenska kvinnor som går med invandrare och därför har kvinnorna tagit avstånd mot invandrare.

Rasismen är inte obefintlig i de sammanhangen, du ser den inte från invandrares perspektiv bara. Man undviker invandrare i de kretsarna och yttrar inget om rasism och håller fasaden utåt genom att vara respektfull samtidigt som man exkluderar invandrarna på ett respektfullt sätt.

Alla svenskar hatar alla invandrare. De som säger nåt annat vet inte vad de pratar om.

Medelklassen är tydlig med vad de tycker. När de umgås ser man bara svenskar sitta vid bordet med mysiga filtar, vid sjön avlägset på landet, solnedgång, alla är svenskar och svenska ungdomar som grillat och ätit gott. De sitter där med kaoset från stan på avstånd och umgås med sina egna i lugn och ro och röstar på helt vanliga partier, de umgås inte med folk som röstar på SD och vill samtidigt inte umgås med invandrare. De tycker invandrare är hemska men ogillar folk som röstar på SD. Dessa är riktiga rasistapor. Finns gott om dem.
Senast redigerad av godbitman 2024-08-31 kl. 15:04.
Citera
2024-08-31, 14:55
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Och det är också alla ”kriminella” som kommer stanna i kvar i Sverige eftersom dessa är ovälkomna i alla länder. Vi andra som haft jobb/arbete har skött oss och gjort rätt för oss men möter på rasism ändå oavsett sen låter det bra på papper när ni ska sympatisera för oss om hur synd det är om oss. Det är inte synd om oss utan om er och era barnbarn. Det är dina dötttar/ söner som bara kommer möta på kriminella i framtiden eftersom vi andra lämnar landet

Det är också det vi ser idag
Svenska tjejer som är tillsammans med ”blattar” som blandar in tjejerna i en röra/kaos samhälle. Jag har akademisk utbildning och diplom i Sverige. Jag har inget intresse av att torka svenskars rövar men däremot torkar jag röven på franska befolkningen med glädje då man får hej i hissen/trappen/affären osv medan svenskar gömmer sig än att hälsa på grannarna.

Det är ingen fördel att vara invandrare hör olikt Frankrike speciellt i södra Frankrike. Så det finns ingenting att förlora alls med en flytt.

Det är därför det börjar bli högre andel män än kvinnor och jag vet att många utländska kvinnor tänker likadant som mig

För min del som utländsk kvinna måste jag tänka på islamisten, NMR, AFS för jag klassar alla som störda i huvudet.

Frankrike är inte ens i närheten på samma sätt utbyggt eller misslyckat.

Skriv inte som att du vet något om mig eller vilka alternativ jag har. Du är långt ut på djupa vatten, även i dina jämförelser mellan Sverige och Frankrike. Sverige, Frankrike, Belgien, Tyskland har samtliga mycket stora problem med sina islamistiska migrationsgrupper och växande intolerans mot den förda migrationspolitiken. NS.
Citera
2024-08-31, 15:06
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Skriv inte som att du vet något om mig eller vilka alternativ jag har. Du är långt ut på djupa vatten, även i dina jämförelser mellan Sverige och Frankrike. Sverige, Frankrike, Belgien, Tyskland har samtliga mycket stora problem med sina islamistiska migrationsgrupper och växande intolerans mot den förda migrationspolitiken. NS.

Jag har absolut inte sett detta hat mot invandrare i Frankrike. Jag är gift med en halv fransman och är i Frankrike konstant överallt. Jag har däremot trott på lögner ifrån Sverige hur otrevligt det är i Frankrike och hur otroligt otrevliga franska befolkningen är men ingenting jag har ens sett skymten av. Tvärtom så har jag kommit att se dessa som bästa folket i Europa. Ett land som sett så mycket skit men deras män hälsar fint vid uteserveringar, hiss, utomhus osv.

Du ska inte ha förmånen att tro att Sverige agerat perfekt mot skötsamma invandrare.

Det har däremot Frankrike och jag har själv sett det.

Som sagt detta hat är speciellt för Sverige och jag har sett franska kvinnor med alla sorters olika män ifrån andra världsdelar utan att franska männen är hatiska på internet eller sociala medier på precis samma sätt som fransmännen blandar själva hej vilt och inte tar hem thailändskor eller afrikaner medan man röstar på AFS eller NMR som svenska män.

Långt ifrån en perfekt befolkning när man ser resterande värld och hur öppna och fina dessa är mot andra
Citera
2024-08-31, 15:08
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Dock vet jag att svensk kultur innebär ensamhet, isolering och att vara ifred och när svenskar inte vill umgås med invandrare lite mer casual så uppfattar invandrare det som rasism.

Exakt, detta är ett av många exempel där många invandrare tolkar in rasism men egentligen handlar det om kulturkrockar då svenskar och invandrare från MÖ/Afrika/Centralasien är så olika varandra som det går att vara. Därav också migration från dessa regioner till Sverige en rätt dålig idé.

Citat:
Alla svenskar hatar alla invandrare. De som säger nåt annat vet inte vad de pratar om.

Du har absolut fel, det där är din känsla, en uppfattning grundad på dina hjärnspöken och erfarenheter.

Citat:
Medelklassen är tydlig med vad de tycker. När de umgås ser man bara svenskar sitta vid bordet med mysiga filtar, vid sjön avlägset på landet, solnedgång, alla är svenskar och svenska ungdomar som grillat och ätit gott. De sitter där med kaoset från stan på avstånd och umgås med sina egna i lugn och ro och röstar på helt vanliga partier, de umgås inte med folk som röstar på SD och vill samtidigt inte umgås med invandrare. De tycker invandrare är hemska men ogillar folk som röstar på SD. Dessa är riktiga rasistapor. Finns gott om dem.

Här är ytterligare ett bra exempel på när invandrare tolkar in rasism när det bara handlar om hur svenskar är. Det typiska svenska är att ALDRIG bjuda in människor man inte känner riktigt väl. Något mer som är typiskt svenskt är att ha goda vänner och goda relationer men man umgås ytterst sällan för de enda man umgås med är de mest intimt nära anhöriga. Det är troligare lättare att bestiga ME än att ta sig in i en svensk umgängeskrets.

Fetstilta är en rolig iakttagelse, gruppen som utåt talar sig varma för öppna gränser, att invandrare är det bästa som finns, sverigedemokrater är det största hotet mot landet - men de har inga invandrade vänner, de flyttar när det flyttar in invandrarfamiljer i grannskapet. I bästa fall har de en assimilerad arbetskamrat, som du, som de använder som referens när de talar om varför Sverige ska ha öppna gränser + deras pizzabagare som är så trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in