Citat:
Du skojar. Svenska kvinnor är riktiga blodsrasister och är värst av alla. Finns ingen mer rasistisk grupp än svenska kvinnor. De skaffar aldrig barn med invandrare. På jobbet jag är på nu så har ingen kvinna en utländsk man, varken barn eller pojkvän, medan tre svenska män har barn med invandrare och en annan har utländsk fru men inga barn. Jag vet MÅNGA svenska män som har barn med thailändare eller filippinska kvinnor. Tvärtom hittar du aldrig och svenska kvinnor kanske kan ligga med en invandrare på ett ons men mer blir det inte.
Jag är inte heller så mycket för rasblandning och förstår dig. Sjävklart ska svenskarna få existera som befolkning och land. Men det är på en magisk nivå vilket hat männen har mot andra grupper.
Jag ser ändå svenska kvinnor som mycket bättre dvs svenska kvinnor har inte samma hat och avsky mot integrerade utlänningar. Ser ändå många fler svenska kvinnor med utländska män även icke integrerade män.
Men svenska männen måste ju lida av någon sorts psykisk störning så mycket hat som dessa bara slänger ifrån sig. På snäppet skrämmande och farligt.
Jag har inte sett samma hat ifrån någon vit man varken i Frankrike, USA eller något land i Europa som har vita män.
Men jag som utländsk kvinna skulle aldrig vilja ha en svensk man?
Deras beteende och hat är bedrövligt mot alla människor.
Var i Frankrike och fransmännen är mycket bättre som folk och på att mäta människor efter individnivå. Har fått så många nya vänner och alla var vita män dessutom.
Nej, ingen vill ha med svenska män att göra.
Det är något fel i deras skalle
Jag ser ändå svenska kvinnor som mycket bättre dvs svenska kvinnor har inte samma hat och avsky mot integrerade utlänningar. Ser ändå många fler svenska kvinnor med utländska män även icke integrerade män.
Men svenska männen måste ju lida av någon sorts psykisk störning så mycket hat som dessa bara slänger ifrån sig. På snäppet skrämmande och farligt.
Jag har inte sett samma hat ifrån någon vit man varken i Frankrike, USA eller något land i Europa som har vita män.
Men jag som utländsk kvinna skulle aldrig vilja ha en svensk man?
Deras beteende och hat är bedrövligt mot alla människor.
Var i Frankrike och fransmännen är mycket bättre som folk och på att mäta människor efter individnivå. Har fått så många nya vänner och alla var vita män dessutom.
Nej, ingen vill ha med svenska män att göra.
Det är något fel i deras skalle