2020-08-16, 08:18
Medlem
Bankdosas avatar
Jag håller till en del på Bert Karlssons camping, Ursand, på helger och längre ledighet.
När det är bra väder så väller det in hur mycket invandrare som helst och på kvällarna är dom i klar majoritet. Gick för skoj skull ut här om dagen och kollade hur det såg ut vid 19-tiden. Jag trodde att jag hade hamnat i Afrika. Knappt en enda svensk så långt ögat kunde nå.
Bert fick nog igår och åkte till polisen som kom och lappade varenda bil som stod illa parkerad. Men den boten får väl ändå vi som jobbar betala via det sociala.
Citera
2020-08-16, 08:20
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Hovåsbadet är årets badplats som fallit för mångkulturen.
För 25 år sedan föll Näset. 20 år sedan Askimsbadet och baden i Torslanda.
Jag varnade för 2-3 år sedan att snart har Hovåsbadet fallit.
Mycket väl är nu så fallet.
I år var det vidrigt.

Fortfarande svenska bad i Gbg är Hovås Kallbadhus som kostar 60kr i inträde (vilket blattarna inte vill betala) Amundön och baden söderut.
Men även Amundön har börjat få blattar i år. Dem dyker oftast upp på em/kvällen med sina grillar, guldhalsband, hip hop musik allmänt störiga beteende https://youtu.be/VrVZHxH2O1I
Citera
2020-08-16, 08:26
Bannlyst
Bert Karlsson är en underbar personal. Problemet är när camping ta över invandrare, då åker Svensken någon annanstans. Så det måste vara kontraproduktivt att låta Negrer och Araber få vistas på ens camping.

Vare ute på Sandhamn förra Lördagen, där var det kritvit och tryggt. Man såg en neger kanske max, då ihop med en vit flickvän.

Citat:
Ursprungligen postat av Bankdosa
Jag håller till en del på Bert Karlssons camping, Ursand, på helger och längre ledighet.
När det är bra väder så väller det in hur mycket invandrare som helst och på kvällarna är dom i klar majoritet. Gick för skoj skull ut här om dagen och kollade hur det såg ut vid 19-tiden. Jag trodde att jag hade hamnat i Afrika. Knappt en enda svensk så långt ögat kunde nå.
Bert fick nog igår och åkte till polisen som kom och lappade varenda bil som stod illa parkerad. Men den boten får väl ändå vi som jobbar betala via det sociala.
Citera
2020-08-16, 08:40
Medlem
huckeli-hu svennar, grattis
Citera
2020-08-16, 08:52
Medlem
Imnshos avatar
Jag kan tacksamt notera att de badklippor jag åker till är garanterat fria från kaosmänniskor. Man får traska lite genom skogen men när jag väl är där är det rent och fint och lugnt.

Möjligen att det kommer skidåkande människor över det ännu inte frusna vattnet i sina flytetyg och lägger sig som grannar, men jag har ännu inte sett ett enda huckle eller en enda adidasbyxa. Garanterat 100% vitt!

Nu ska jag strax åka igen. Matsäck, kikare och en bra pocket som sällskap. Kanske badbyxor, men jag badar ofta näck.
Citera
2020-08-16, 09:13
Medlem
Göteborgs mer allmänna badplatser upplever jag har tagits över av grillande familjer.
Numer måste man till privata stränder som tar inträde för att slippa sola i kebab-os.
Citera
2020-08-16, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Asså bara massa rasister, stränderna var bevakade för 50 år sedan med. Då fanns badVAKTER.

Och för 100 år sedan fick inte ens KVINNOR VARA PÅ STRANDEN så att...
Asså dina kunskaper i svenska språket är det lite si och så med. Badvakt har inte till uppgift att upprätthålla lag och ordning. Deras enda jobb är att förhindra drunkningsolyckor. Man är ju mer än lovligt korkad om man blandar ihop badvakt med väktare och polis...

Dina historiekunskaper är lika usla de. Var har du fått det ifrån att kvinnor inte fick vistas på stränderna 1920...? Menar du Irak då eller?
Citera
2020-08-16, 09:25
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Göteborgs mer allmänna badplatser upplever jag har tagits över av grillande familjer.
Numer måste man till privata stränder som tar inträde för att slippa sola i kebab-os.
Ta Västtrafik till södra skärgården (om du inte har egen båt)

Det enda som funkar numer.
Citera
2020-08-16, 09:40
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
Såg att delsjön (en badplats i GBG) har polisbevakning då det är rena ”Discovery channel” där nuförtiden?!

Och som vanligt så handlar det inte om Svenskar eller andra med europeiskt ursprung. Utan som vanligt är det Negrer och ökenråttor som saboterar som vanligt...

Alltså jag tänker, vad fan? Poliser på en badplats??? Säger djävligt mycket om att den här gruppen av djur inte kan bete sig på offentliga platser överhuvudtaget.

Någon som kan beskriva hur det ser ut på andra badplatser i landet.
Bor i en välmående del av Stockholm där kaozet ännu inte finns annat än i isolerade områden inom kommunen som är enkla att välja bort. De befinner sig i direkt närhet till de bostadsområden där det ännu tyvärr finns hyresrättshus. De flesta badplatser och sjöar som inte är i direkt anslutning till dessa områden är ännu fredade. Oroväckande tendenser är dock att godhetsknarkare börjat husera ensamkommande afghaner och liknande vilket generellt ogillas i samtliga områden där de familjerna bor. De hushållen får en dos av hälsosam social distansering utan coronakoppling tills de fattar vinken.
Citera
2020-08-16, 09:43
Medlem
Då vi kontrollerar badplatser är det oftast för att se till att räddningstjänst och ambulans kan komma fram. Många vill parkera fem meter från stranden och ställer sig som idioter istället för att gå tvåhundra meter och parkera normalt. Detta rör svenska barnfamiljer, svenska grabb/tjejgäng så väl som invandrardito.

Att det behövs bevakning som på Delsjön är en annan sak (om det nu är platsbevakning eller parkeringskoll som ovan) och något som är relaterat till mångkulturen.
Citera
2020-08-16, 09:47
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren

Någon som kan beskriva hur det ser ut på andra badplatser i landet.

Det kommer ofta muslimska familjer till badstranden när männen i familjerna vill bada och svalka sig.
Kvinnorna tvingas sitta kvar på stranden påklädda och titta när deras män badar i vattnet.

En syn som blir allt vanligare i massinvandringens och det "jämlika" Sverige.
Citera
2020-08-16, 09:47
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankdosa
Rundgång i skattepengar. Bert Karlsson är ett cyniskt svin som såg till att förstöra sitt närområde för egen vinning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in