Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-25, 19:53
  #13
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
google pay funkar inte på min telefon i alla fall
Menar du för självscanning? Menar Icas app 😊
Citera
2020-09-26, 16:43
  #14
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Menar du för självscanning? Menar Icas app 😊
ja jag förstår men jag sen när jag ska betala så kan jag ändå inte göra det med google pay då det inte funkar att använda på min telefon. och om man ändå måste jonglera mellan apparna för att först få ut en scanner och sen betala med google pay så kan man ju lika gärna krångla med sina plastkort.
än är vi inte där
Citera
2021-07-24, 06:11
  #15
Medlem
Torparfrugans avatar
Finns det alternativ till Google Pay? Något annat som är bättre kanske?
Citera
2023-04-14, 12:46
  #16
Medlem
Använde mig av tjänsten för första gången idag när jag skulle betala på tradera. Smidigt är det enda jag kan säga.
Citera
2023-04-14, 19:44
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
dock funderar jag på hur man ska göra där man fortfarande ska dra medlemskortet för att ta en scanner. i det fallet ser jag inget annat alternativ en att dra sitt kort

På CityGross har jag streckkod med prionummret (personnummer går också bra) i Samsung Pay så får jag scanner den vägen. På Coop scannar jag i deras app så slipper jag scannern helt.

ICA har någon lite krånglig lösning med sin app för att släppa en scanner.
Citera
2023-04-17, 18:08
  #18
Medlem
Mike.Andersens avatar
Finns det en gräns hur många enheter som kan vara kopplad till ett bankkort? Jag får ett felmeddelande när den tredje enheten ska kopplas.

Mitt Mastercard används för närvarande i två olika telefoner. Dessa börjar bli gamla och jag försöker lägga in kortet i en ny telefon.

Jag har hållit på flera gånger utan att det fungerar och nu vägrar Google Wallet fler försök med SMS koder från banken.
Citera
2023-04-29, 17:06
  #19
Medlem
Mike.Andersens avatar
Jag svarar mig själv angående problem att lägga till ett kort i en tredje enhet. Det gick bra med en annan äldre enhet.

Det måste vara något strul i den nya telefonen som förhindrar att jag kan lägga till ett bankkort i Google Wallet.
__________________
Senast redigerad av Mike.Andersen 2023-04-29 kl. 17:14.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback