2006-05-08, 00:37
Medlem
noobzors avatar
Vänner!

Jag har en förkärlek till piller som tradolan/tramadol/stilnoct/valium. Benzo är inte min copp of tea direkt.

Nu skulle det ju vara smidigt att få detta utskrivet. Stilnoct har jag haft på recept tidigare då jag har en sjukdomshistoria med depression och sömnsvårigheter, fick då även xanor vilket jag tyckte var skit.
Men det är helst dom tunga smärtstillande jag vill åt! Är rätt ung och har inget grovt fel på kroppen,
är lång och smal, kanske nått man kan spela på? dålig rygg eller motsvarande typ?
Jag är helt ostraffad och har inget dokumenterat "missbruk".
Vad sa ni för att komma åt grejjerna?
Citera
2006-05-08, 01:02
Medlem
Fuhquakes avatar
Ska du ha nått starkare än det du räknade upp så blir det nog till att köpa illegalt. speciellt om du inte har nån dokumenterad allvarlig smärta, och då snackar vi inte lite ont i ryggen eller så
Citera
2006-05-08, 16:43
Medlem
hundens avatar
problem med ländryggen brukar resultera i voltaren + Tramadol
Citera
2006-05-10, 15:48
Medlem
noobzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
problem med ländryggen brukar resultera i voltaren + Tramadol

okej. Har jag mycket ont? Skulle ju vara skit att bli ivägkörd på någon sjukgympa eller liknande.
Citera
2006-05-11, 00:24
Medlem
Geils avatar
"Jag har en förkärlek till piller som tradolan/tramadol/stilnoct/valium. Benzo är inte min copp of tea direkt."

Du säger emot dig själv lite där
Citera
2006-05-11, 00:41
Medlem
noobzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geil
"Jag har en förkärlek till piller som tradolan/tramadol/stilnoct/valium. Benzo är inte min copp of tea direkt."

Du säger emot dig själv lite där

Jaja, jag vet...Men vad jag vill komma fram till är att de smärtstillande, främst opiater är min tekopp. Om det sen råkar bli benzo istället så må det va hänt.
Citera
2006-05-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobzor
Jaja, jag vet...Men vad jag vill komma fram till är att de smärtstillande, främst opiater är min tekopp. Om det sen råkar bli benzo istället så må det va hänt.

jag får Stilnoct utskrivet, och det är inte benzo
Citera
2006-05-11, 14:56
Medlem
Vaför gillade du inte xanor??
Citera
2006-05-11, 15:31
Medlem
noobzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sukesurd
jag får Stilnoct utskrivet, och det är inte benzo

Nej det är det ju inte.

Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Vaför gillade du inte xanor??

Vet inte riktigt, fick först 0.5mg, sen 1mg. Tyckte inte det hände nått, jag blev lite låg och kände inget speciellt.
Citera
2006-05-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobzor
Vänner!

Jag har en förkärlek till piller som tradolan/tramadol/stilnoct/valium. Benzo är inte min copp of tea direkt.

Tradolan och tramadol är samma sak. Stilnoct är fuskbenzo och stesolid är samma sak som valium och innehåller diazepam, vilket är en bensodiazepin.
Du satte alltså 1/3 smärtstillande av de preparat du nämnde, och ändå säger du att du inte gillar något annat?
Citera
2006-05-11, 18:55
Medlem
noobzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limone
Tradolan och tramadol är samma sak. Stilnoct är fuskbenzo och stesolid är samma sak som valium och innehåller diazepam, vilket är en bensodiazepin.
Du satte alltså 1/3 smärtstillande av de preparat du nämnde, och ändå säger du att du inte gillar något annat?

Jag är medveten om att tradolan och tramadol är samma sak, därför spelar det ingen roll vilken av dom jag får.
Fuskbenso? Fortfarande inget utslag på benzo i urin mm, samt ger inte samma upplevelse jag fått av riktiga benzodiasipiner. Eftersom stilnoct inte är någon benzodiazipin så räknas inte det. Att valium är en benzo är jag fullt medveten om. Alltså satte jag 1 av 4 som var benzo. Kan inte rå för att du räknar på ett kefft sätt
Citera
2006-05-11, 20:07
Medlem
hundens avatar
Läs på om ditt påhittade ryggbesvär först. Gå sedan till läkaren och visa dina skådespelartalanger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in