• 1
  • 2
2020-08-10, 23:12
Medlem
constants avatar
Var "hemlös" efter en skilsmässa, hade tittat på en lägenhet, och börjat buda. Mäklaren ringde en sen lördagskväll för tio år sedan, och jag höjde senaste budet från 550 000:- till 600 000:-, och alla andra budare hoppade av.

Hade inte ens lånelöfte, men det var enklare då, och jag hade lite från separationen. Men ångesten på söndagsmorgonen... Jösses.

I dag är värdet det tredubbla.

Har du gjort någon bra fylleaffär? Behöver inte vara i min nivå, den kan vara högre eller betydligt lägre.
Citera
2020-08-10, 23:17
Medlem
Bästa och sämsta, köpte en lya i Sthlm det bästa var området. Är idag glad om jag får ut det jag ger för den då jag höjde mitt egna bud 2 gånger..
Citera
2020-08-10, 23:18
Troligen köp av snabbmat för att stilla hungern.
Citera
2020-08-11, 00:10
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Jag fick en kattunge på fyllan en gång för länge sedan, bar hem den under jackan, på morgonen hade jag inte tanke på den förrens den kom pipandes.
Den var gratis dessutom.
Citera
2020-08-11, 00:24
Medlem
moongoats avatar
Jag vaknade en morgon av att en lastbil med en fet trailer kom med en stor jävla skärdgårdskryssare på.
Dom körde ner en lyktstolpe på min tomt och lämnade den där. Jag hade tydligen köpt den för 10000kr kvällen innan. Jag sålde den en månad senare för 60000kr, och sliddjuret blev lite gladare och lämnade mig inte...

Jusst d!, Jag köpte en 1700tals pistol av en pundare för 1200kr som visade sig vara värd mellan 15000- 20000kr. Den har jag kvar. Fin som fan!
Citera
2020-08-11, 00:50
Medlem
Tillbaka till framtiden trillogi-boxen, dretfull på Station.
Citera
2020-08-11, 00:51
Medlem
Förra veckan köpte jag två öl på krogen men blev enbart debiterad för en. Trots att det inte var happy hour. Kändes ju riktigt nice med en såpass bra deal sent på kvällen
Citera
2020-08-11, 07:14
Medlem
Yllevantars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanBar
Bästa och sämsta, köpte en lya i Sthlm det bästa var området. Är idag glad om jag får ut det jag ger för den då jag höjde mitt egna bud 2 gånger..

HAHAHA, mitt kaffe var påväg ut över tangentbordet. Tack för skrattet!!!!
Citera
2020-08-12, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Jag fick en kattunge på fyllan en gång för länge sedan, bar hem den under jackan, på morgonen hade jag inte tanke på den förrens den kom pipandes.
Den var gratis dessutom.
Haha den var bra😀
Citera
2020-08-18, 19:13
Medlem
Jag var inte på fyllan men den jag köpte av var bakis🙂.
Köpte en jäkligt fin o trevlig schäfer av ett fyllo för längesedan.
Fyllot kunde inte ta hand om hunden o jag köpte jycken. Alla papper var korrekt ifyllda och med underskrift, så hunden blev min.
Den hunden fick leva 14 år och är det bästa köp jag gjort ( nykter men köpt av ett fyllo)
Citera
2020-08-18, 22:39
Medlem
Folk brukar ge mig saker gratis när de är fulla. Jag tycks ha någon sorts aura att man ska imponera på mig.
Citera
2020-08-19, 21:40
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godemannen
Förra veckan köpte jag två öl på krogen men blev enbart debiterad för en. Trots att det inte var happy hour. Kändes ju riktigt nice med en såpass bra deal sent på kvällen

Sannolikt såg du dubbelt, det var bara en öl!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in