• 2
  • 3
2020-08-12, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMKonungen
Jag har inte abonnemang hos Sydsvenskan. Trodde de fortf hade ett visst antal artiklar gratis i veckan men tydligen inte. Kan någon citera lite mer så man kan få se vad som skrivits för de verkar vara den enda nyhetssajten som skrivit om det.
Nämner de vilket gym?
Har någon begärt ut fup som de vill dela med sig?

Men när de väl sågs förgrep sig mannen på henne, enligt åtal.
Kvinnan kände inte till mannens korrekta identitet och hade bara tillgång till hans oregistrerade kontantkortsnummer. Men hon hade fått foton på honom skickade, och visste vilket gym han tränade på.

Polisens utredare begärde därför ut gymmets medlemsförteckning – och upptäckte att en 38-årig man tecknat avtal med samma mobilnummer som kvinnan uppgett.
Det rörde sig om en småbarnspappa med tomt belastningsregister.
Och det skulle visa sig att hans profil stämde överens med en annan öppen våldtäktsutredning med okänd gärningsman.
Anmälaren hade även i det fallet träffat mannen på Tinder. Han hade uppgett samma förnamn, skickat samma foton när han poserar på gymmet – och använt samma mobilnummer.
Citera
2020-08-12, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanja86
Jag reagerar på att mannen är 38-år gammal småbarnsförälder och inget belastningsregister?!?!

Kanske han kom hit med barn och sökte asyl, eller kom hit under flyktingkrisen 2015 och fått barn med någon dum batikkärring.

Finns många som kom hit som 20-50åring men dömdes för mord med förstagångsförbrytare-rabatt trots han begått brott i andra länder innan.
Citera
2020-08-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Verkar märkligt att träffa någon vars namn man inte ens vet. Också varningsflagga att ha oreggat kontantkort.

Vill gärna se hur den här flexrejparn ser ut.

Brukar du kolla vilken typ av abonnemang dina nya bekanta har? Hur ser man om någon har kontantkort?
Citera
2020-08-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Brukar du kolla vilken typ av abonnemang dina nya bekanta har? Hur ser man om någon har kontantkort?

Nu är jag inte speciellt ”levnadsglad”. Så i de fallen jag dejtat någon har jag ALLTID kollat upp personen i fråga.

En gång har jag ett ONS, innan jag drog med honom hem till min vännina googlat honom. Dessutom hade vi gemensamma bekanta som intygade på plats att han var ok. Sen slutade det äventyret med 1,5 års förhållande.

Jag hade ALDRIG åkt hem till någon jag inte känner.
Citera
2020-08-13, 10:12
Medlem
stopthekillings avatar
Någon som kan få fram FUP?
Citera
2020-08-13, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Någon som kan få fram FUP?

Fupar är nästan alltid sekretessbelagda när det rör sig om våldtäkt
Citera
2020-08-13, 20:31
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Man slår det på ratsit eller motsvarande. Absolut.
Citera
2020-09-02, 20:57
Medlem
spoilers avatar
"38-åringens version om hans kontakt med kvinnorna beskrivs tvärtom som motsägelsefull, vag och och svårförklarlig. Han har ändrat uppgifter flera gånger under utredningen, bland annat om huruvida han överhuvudtaget träffat kvinnorna.

Tingsrätten konstaterar att 38-åringen gjort sig skyldig till två fall av våldtäkt. Han straffas med tre års fängelse. Och att betala 118 200 respektive 115 000 kronor i skadestånd till sina offer."

https://www.sydsvenskan.se/2020-09-0...der-valdtakter
Citera
2021-02-14, 17:54
Medlem
Har inte fått tag i domen, men jag är ganska övertygad om att en av mina polare nyligen knullat in ett barn i en av tjejerna! Jag har inte sagt något till honom om tjejen och hur hon ev. är och jag tror inte han vet!!! Nån som har mer info om tjejerna? Jag måste tjattra med honom snart 4 reel...
Citera
2021-02-14, 19:16
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Fupar är nästan alltid sekretessbelagda när det rör sig om våldtäkt
Brukar verkligen hal FUPar vara det som rör våldtäkt? Tänker på utredningen om killen som installerade en mikron i sovrummet på en tjej runt 15 år, som tog bilden i smyg på sina kollegor etc. Där hade man bara maskat sådant som personuppgifter och förhör med målsägare men inget som gällde GM. Tänker att det borde vara samma o våldtäktsmål?
Citera
2021-02-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Brukar verkligen hal FUPar vara det som rör våldtäkt? Tänker på utredningen om killen som installerade en mikron i sovrummet på en tjej runt 15 år, som tog bilden i smyg på sina kollegor etc. Där hade man bara maskat sådant som personuppgifter och förhör med målsägare men inget som gällde GM. Tänker att det borde vara samma o våldtäktsmål?

Möjligt att de maskar delar om BO om media begärt ut FUPen, tror inte de tar sig mödan att maska en fup om en privatperson skulle vilja ha den.
Citera
2025-03-24, 06:33
Medlem
Nån som fick tag på ickemaskad FUP med sms/mms fotona?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in