Jag har aldrig hrt Frken Snusk tidigare.
Men vilken jvla pipa, som hon frtjnar att vinna!
Alla ni som har skrivit nedltande kommentarer om hennes kropp genom hela ssongen, hur mr ni egentligen?
Det r nog ni som sitter med flottiga fingrar i chipssklen, r blekfeta och olskad!
Vx upp!
Det r r 2024 och bodyshaming borde vara utdtt.
Alla r inte fdda med smala gener.
Bara att gratulera snuskfrken, hon har en fantastiskt fin rst och borde gra nt serisare n sjunga om fitta, knulla och epa-traktorer fr 15-ringar. Brja samarbeta med ngra bra ltskrivare s kan du g lngt.
Alla ni som har skrivit nedltande kommentarer om hennes kropp genom hela ssongen, hur mr ni egentligen?
Det r nog ni som sitter med flottiga fingrar i chipssklen, r blekfeta och olskad!
Vx upp!
P tal om feta matvaror. Prinsesstrtan var den finaste masken.
Frken Snusk frtjnade verkligen sin vinst. Hon har sjungit s bra i de programmen som hon har varit med. Jag tycker att hon har sjungit bttre hr n hon gjorde i melodifestiven. Kanke hennes fans ser en helt ny sida av henne.
Vx upp!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!