Jag trodde också att det var Bodström i första programmet.
👍 Tänkte det redan då men var även inne på Labero. Bilden på Råsunda sen kunde leda till fler, men med deckarledtrådarna i senaste så var det ganska självklart.
👍 Tänkte det redan då men var även inne på Labero. Bilden på Råsunda sen kunde leda till fler, men med deckarledtrådarna i senaste så var det ganska självklart.
Tänkte även på Ravelli med. Det hade ju varit kul om det varit Bodström när alla är så säkra på Robert Wells
Programmen var ju redan inspelade långt innan "facit" på Flashback kom. Menar du att de skulle ha gått in nu i efterhand och klippt och spelat in på nytt för att medvetet förvirra alla flashbackare?
Programmet är inspelat men inslagen med ledtrådarna kan lätt göras om i efterhand. Det är ju inte ens deltagarna själva som pratar utan någon annan som pratar in ledtrådarna för att inte rösten ska avslöja något.
Programmet är inspelat men inslagen med ledtrådarna kan lätt göras om i efterhand. Det är ju inte ens deltagarna själva som pratar utan någon annan som pratar in ledtrådarna för att inte rösten ska avslöja något.
Då måste de klippt ihop det perfekt med panelens kacklande över ledtrådarna.
Här kommer du och förintar Helmer med fakta och logik. Stakarn.
Ledtrådar första gången Draken är med:
På TV:n visas Beck Hon älskar "Beck" över allt annat och skriker "ring polisen!" så fort tillfälle ges – Johanna Nordström är komikern som egentligen vill bli kriminalare källa
Inzoomning på en Gruka
Johanna Nordström uppvuxen i Västerås
Inzoomning på en guldtub
Fått flera nomineringar i Guldtuben källa
"Sen kom idrotten in i bilden, spelade handboll"
Gick handbollsinriktning på gymnasiet, källa
"Ni hittar mig på spotify"
Hon driver en av Sveriges största poddar. Finns givetvis på spotify.
"Jag föddes samma år som en brun skandal"
Född 1995. Tobleroneaffären.
SEN STÄMMER KROPPSFORMEN ÖVERENS
Att det ens sker en diskussion kring Draken 6 avsnitt in är helt obegripligt. Charmen med tråden försvann dagen efter avsnitt två, när facit var klart.
JA!!
Johanna har även en låt på Spotify under namnet jonielol. Återvinningssymbol: jobbat med Panta Mera. Tatueringsnål: har många tatueringar. Bonnier: jobbat där. Hon säger att hon är lika mycket skorpion som drake: hennes stjärntecken är skorpion. Kommentator som många följde: stort twitterkonto. ” En tidningsdrake hörde av sig och gav ett socialt jobb jag verkligen likeade” : jobbat på på Aftonbladets Lajkat. ”prata politik på bästa sändningstid” : varit med i Parlamentet. Negativa kommentarer i sociala medier: får mycket skit. Pengar: var ett himla ståhej om hur mycket hon tjänar. Hon har haft hur mycket djur som helst när hon bodde hemma. Jobbat på swingersklubb: gigat där.