• 1
  • 2
2020-08-10, 10:34
Medlem
https://www.st.nu/artikel/man-greps-...or-sexualbrott

Någon som vet mer?
Citera
2020-08-10, 10:35
Medlem
Man greps av polis – misstänks ha lockat med sig och utsatt barn för sexualbrott

Just nu utreder polisen en händelse i Sörberge, Timrå kommun, där en man ska ha lockat med sig och sedan utnyttjat en liten flicka.
Mannen sitter nu frihetsberövad misstänkt för sexuellt övergrepp mot barn och olaga frihetsberövande

Händelsen ska ha inträffat vid 19-tiden på söndagskvällen utomhus i Sörberge, Timrå kommun.

– Mannen ska lockat med sig ett barn och sedan tagit på flickans kropp, säger Stefan Sundberg, jourhavande förundersökningsledare vid polisen.

Enligt åklagare Karin Everitt handlar det om ett barn som är under 10 år gammalt. Barnet och mannen ska inte vara bekanta med varandra sedan tidigare.

– Det är för tidigt att säga vad som har hänt innan vi har hållit förhör med alla inblandade. Vi har en person gripen och anhållen för de här misstankarna. Nu försöker vi bilda oss en uppfattning om vad som har hänt, säger vice chefsåklagare Karin Everitt.
Citera
2020-08-10, 10:50
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sundsvall74
Man greps av polis – misstänks ha lockat med sig och utsatt barn för sexualbrott

Just nu utreder polisen en händelse i Sörberge, Timrå kommun, där en man ska ha lockat med sig och sedan utnyttjat en liten flicka.
Mannen sitter nu frihetsberövad misstänkt för sexuellt övergrepp mot barn och olaga frihetsberövande

Händelsen ska ha inträffat vid 19-tiden på söndagskvällen utomhus i Sörberge, Timrå kommun.

– Mannen ska lockat med sig ett barn och sedan tagit på flickans kropp, säger Stefan Sundberg, jourhavande förundersökningsledare vid polisen.

Enligt åklagare Karin Everitt handlar det om ett barn som är under 10 år gammalt. Barnet och mannen ska inte vara bekanta med varandra sedan tidigare.

– Det är för tidigt att säga vad som har hänt innan vi har hållit förhör med alla inblandade. Vi har en person gripen och anhållen för de här misstankarna. Nu försöker vi bilda oss en uppfattning om vad som har hänt, säger vice chefsåklagare Karin Everitt.

Vad är det för vidrigt mansäckel som gjort detta? Under 10 år, fy fan. Stackars flicka. Lås in honom direkt. Blir typ rasande att läsa om dessa män och gubbslem som våldtar försvarslösa flickor och kvinnor.
Citera
2020-08-11, 10:47
Medlem
Ingen som har mer information?
Kan det vara C*****an N*i*s*n är dock osäker på om det stämmer helt med ålder.
Citera
2020-08-12, 19:17
Medlem
Du har maskat namnet för mycket, förnamnet förstår jag är christi*n men efternamnet?
Citera
2020-08-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmops
Du har maskat namnet för mycket, förnamnet förstår jag är christi*n men efternamnet?
Fan Nil**on
Citera
2020-08-13, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenannans
Fan Nil**on

Finns en CN som är 35 som är skriven på örnen och som är förekommande i brottsmål. Är det han?
Citera
2020-08-13, 08:46
Medlem
https://www.st.nu/artikel/lockade-me...er-sexualbrott

Citat:
En man skulle enligt uppgifter där ha lockat med sig en liten flicka utomhus och utnyttjat henne sexuellt. Mannen, som är i 35-årsåldern, greps på platsen och har sedan dess suttit frihetsberövad.

Citat:
Åklagaren har begärt mannen häktad på sannolika skäl för försök till sexuellt övergrepp mot barn och olaga frihetsberövande mot en flicka som är under 10 år gammal. Mannen är alltså inte längre misstänkt för att ha utnyttjat barnet, men däremot för att ha försökt göra det.

Citat:
Förutom det begärs han häktad misstänkt för brott mot ytterligare två personer som båda är vuxna. Den ena personen ska mannen ha utsatt för olaga frihetsberövande och sexuellt ofredande samma dag som barnet.
Citera
2020-08-13, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Finns en CN som är 35 som är skriven på örnen och som är förekommande i brottsmål. Är det han?

Det är han jag menar... Men jag har inga bevis men han har varit på tjejer förr. Lär visa sig nu efter häktningen.
Citera
2020-08-13, 10:30
Medlem
Namn blir väl offentligt vid häktning...
Citera
2020-08-13, 10:30
Medlem
Ryktas att denna man är lång, smal och har skägg. Ska bo i höghusen i Tallnäs.

Citat:
Ursprungligen postat av Ingenannans
Det är han jag menar... Men jag har inga bevis men han har varit på tjejer förr. Lär visa sig nu efter häktningen.
Citera
2020-08-13, 13:57
Medlem
Vad jag vet så ska detta fall sorteras under kod 291.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in